Combatcity gevorderde training 2-11

TBC Medic

Well-Known Member
13 mrt 2018
53
37
Trophies
5
Hierbij wil ik een aantal ACN leden bedanken voor de leuke avond gisteravond. Was leerzaam, zeker om deze heren aan het werk te mogen zien.

Als beginnende squad trainen wij te weinig om echt goed te zijn. Lol daarin tegen gaat prima en dat is ons hoofd doel. Maar als je dan een paar heren een parcourtje ziet lopen en ziet communiceren van ACN. Dan kijk ik graag toe en leer. Zo dat ik mijn maatjes en zelf hier weer van leren.

Wel had er van mij iets meer actie mogen zijn. Nu was het toch geregeld lang wachten tot een andere squad klaar was. Verder op in de gang hebben wij nog een paar keer geoefend met het clearen van ruimtes. Maar het was vaak een beetje hangen en kletsen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en campesteijn
We hebben het met de orga gehad over het wachten en ze zijn zich er van bewust dat het lang duurt en ze zijn hard op zoek naar iets passends om het op te vullen.
Voor combat city is het ook bedenken, proberen, evalueren en opnieuw bedenken.. het is een proces dat moet groeien en dat kost wat tijd.
Gelukkig werken ze er hard aan en staan ze erg open voor aan en opmerkingen, dus ik heb er alle vertrouwen in dat tzt er mooie oplossingen gevonden worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Is voor mij ook geen deal breaker om er niet meer heen te gaan. Maar wel iets wat mij opviel. Ook bij eerdere events viel het ons op en hebben we wel vaker terug gegeven.

Vaak bemerk ik dat orga's op dit soort avonden het nog lastig vinden om groepjes ook even los te laten gaan trainen tussen het wachten door. Terwijl wij prima alvast boven een rondje hadden kunnen doen om op elkaar ingespeeld te raken.

Dat gezegd hebbende vind ik combatcity nog steeds de leukste indoor locatie. Vooral omdat het een aangekleed kantoor pand is met meubilair.
 
Wij vonden het ook weer erg leuk en leerzaam. Samen oefenen en leren van elkaar is iets wat wij erg belangrijk vinden. Je kunt altijd leren, fouten maken (heb er weer heel wat gemaakt) en dan weer beter worden.
Wat mij betreft doen we dit vaker hoor, vond het erg leuk en leerzaam samen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Dank voor jullie feedback mannen. Wij (Combat City) nemen dit zeker mee!
Ik herken mij inderdaad goed in wat @campesteijn aangeeft, het zoekend zijn naar de juiste invulling.
Goed ook om te lezen dat jullie het fijn zouden vinden "los gelaten te worden".
dit schrijf ik nu heel oneerbiedig maar ik snap wel jullie punt. Gaan wij zeker toepassen :)

Graag tot een volgende :)
 
Roep het wel vaker maar het is in ons aller belang dat orga’s (maar ook spelers) alleen maar beter worden.
Hoe meer goede orga’s, terreinen en events, hoe beter. Dus het is in ons eigen belang elkaar te helpen, toch?
Afzeiken is zo makkelijk, maar daar heeft niemand wat aan. Dus als we kunnen meehelpen, meewerken en meedenken dan graag.
 
  • Leuk
Waarderingen: MauriceV92