Colt c8 NLD project bijna af

R

Robin2k7

Op nog wat kleine puntjes na zo goed als af .

Ik wil hem met zilver metallic lak nog wat used look geven .

sb5wx9gf4.jpg
 
Handgeard moet nog iets donkerder van kleur , verschillende componenten heb ik zelf gemaakt door overtrek papier op mijn beeldscherm te leggen over het origineel en het over te tekenen zo heb je in ieder geval een begin .

Daarna met een figuurzaag mij uitgeleefd haha
 
Mooi dingetje! Ik heb een vergelijkbare replica! Ik zal dadelijk even een fototje plaatsen :)


Edit: Kan mn houten handguards niet meer vinden :C
 
Laatst bewerkt:
Mooi dingetje! Ik heb een vergelijkbare replica! Ik zal dadelijk even een fototje plaatsen :)


Edit: Kan mn houten handguards niet meer vinden :C

Das goed man , handgeards zelf gemaakt ?
Ik heb ze 3d laten printen , 35 euro best veel geld eigenlijk maar ja dan heb je wat he
 
Das goed man , handgeards zelf gemaakt ?
Ik heb ze 3d laten printen , 35 euro best veel geld eigenlijk maar ja dan heb je wat he

Nou, ik had de replica als Dimaco gekocht, alleen waren de handguards die erop zaten erg slecht. Achteraf had ik die gewoon moeten houden en over verven, maar ik heb ze denk ik weggegooid :p. Waar had jij ze laten printen?

De replica was sowiezo al een opknappertje, dus dat kan er nog wel bij :p
 
Stukje geprint plastic inderdaad ja maar het moet op bestelling gemaakt worden , en ik vrees dat ze er niet honderden ineens maken haha dat zou de prijs nog drukken enigzins .

En Niels ik ben nog geen goud tegen gekomen haha

Wellicht had ik er beter aan gedaan om het zelf te maken , misschien maak ik mijn andere m4 ook ook Colt c8 maar dan heb nu in ieder geval een goed voorbeeld in huis , die handgeard is wel lastig om na te maken denk ik maar met wat geduld wel mogelijk .
 
Ben gewend dat jij je replicas in tienvoud op het forum post dus leef jezelf uit , vind hem uitgesproken lelijk maar goed smaken verschillen
 
En bedankt hé :(
Volgende keer als je advies vraagt en of onderdelen wil hebben, ga je maar mooi bij iemand anders aankloppen.
Mopper de mopper.

Ben gewend dat jij je replicas in tienvoud op het forum post dus leef jezelf uit , vind hem uitgesproken lelijk maar goed smaken verschillen
 
Hey hey was sarcastisch bedoeld he was een grapje .

Tuurlijk ziet die C8 er gelikt uit nice job .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben liefffffffff :)
@Robin2k7 en ik kennen elkaar al langer als vandaag en kunnen wel een geintje van elkaar hebben hoor.
Of niet ouwe.......

Mvg Roy
 
Waren onze mannen in dienst maar zo fel en blij met hun diemaco’s als jullie hier.
 
Dit is geen Diemaco meer.
Die zijn failliet.
Deze is door Colt in Canada gemaakt speciaal voor de KL ;)
Op zich geen verkeerd wapen alleen mist een beetje stopping power.
7.62 doet iets meer zijn best

Mvg Roy


Waren onze mannen in dienst maar zo fel en blij met hun diemaco’s als jullie hier.
 
Laatst bewerkt:
Het is altijd de keuze tussen stoppingpower en nauwkeuriger schieten over grotere afstand met dit type wapens, zo heb ik een militair gesproken die veel liever zijn mag 7.62 had gehouden i.p.v de zuiver schietende minimi 5.56mm

Al was het alleen maar om een dunne muurtje weg te blazen met dat zwaardere kaliber gaf hij aan .

De ColtC7/8 en dan de Nederlandse variant blijf ik nog steeds het mooist vinden , niet eens omdat het specifiek Nederlandse keus is .
 
Is er toevallig nog een link ergens waar je de rail kan bestellen, waar dan de handbeschermers in komen?
 
Terug
Bovenaan