Classic Army DT4

Blade

Well-Known Member
6 mrt 2015
409
242
Trophies
15
Ik geloof dat ik een nieuwe replica voor de top van mijn wanted lijst heb gevonden :cool:

b461ac60f034ada1a7c5cbc3cb62b96d.jpg

hqdefault.jpg


Het gaat hier om een replica van een in Israel ontworpen double barrel AR-15, de Gilboa Snake.


Ik vind em in ieder geval zeer gaaf en ik ga deze zeker in de gaten houden wanneer deze uit gaat komen.
Wat denken jullie ervan?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle en victor
Meh, je schiet iemand consequent met 2 bbs raak ipv 1, je bent altijd off target gezien de sight off set is tov de barrels en je hebt een gearbox die 2 barrels van lucht moet verzien, wat inhoud dat er of een proprietary cylinder en piston assembly is waardoor je bij kapot gaan dure parts moet kopen en als je een cylinder hebt voor 2 barrels je ontzettend weinig druk achter een bb krijgt.

Speciale, bijzondere of zeldzame replica's zijn cool maar hier voel ik bar weinig voor.
 
Meh, je schiet iemand consequent met 2 bbs raak ipv 1, je bent altijd off target gezien de sight off set is tov de barrels en je hebt een gearbox die 2 barrels van lucht moet verzien, wat inhoud dat er of een proprietary cylinder en piston assembly is waardoor je bij kapot gaan dure parts moet kopen en als je een cylinder hebt voor 2 barrels je ontzettend weinig druk achter een bb krijgt.

Speciale, bijzondere of zeldzame replica's zijn cool maar hier voel ik bar weinig voor.

Hé quit bursting my bubble :D hahahha
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Wanneer ik dit soort dingen zie ik denk meteen "leer gewoon richten".
Ga naar RTT, verbeter je houding, grip, speel tactisch.
Als je perse meerdere bb's in 1x wil schieten pak een shotgun.
Maar mijn mening, laat dit soort "noob" dingen alsjeblieft thuis.
 
Volgens mij begrijp je niet helemaal waar en voor wie dit product voor is twin. Ten eerste is het flashy, cool en expres onpraktisch. Net zoals de twin 1911's is deze vooral voor show, niet voor serieuze skirms. Ten tweede is dit overduidelijk daardoor niet een 'noob' replica. Tenminste ik hoop dat noobs dit ding niet kopen, want het zal alleen maar tegenvallen. Zwaar en waarschijnlijk een ware hel om goed af te stellen, laat staan aan te techen.

Kortom: jij als tactische serieuze speler mag er misschien dan niks mee hebben, maar daarom hoef je het nog niet af te kraken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Blade
Ik heb er niks op tegen gezien het een kopie van een echt wapen is en daardoor, in mijn ogen, automatisch een vorm van bestaansrecht heeft in airsoft.
Ik zie het maar als een aa-12 in een m4 jasje :p

Ben het wel eens dat het misschien wel handig is om even te wachten met aanschaffen totdat er bekend is hoe de internals er precies uit zien.
 
Wanneer ik dit soort dingen zie ik denk meteen "leer gewoon richten".
Ga naar RTT, verbeter je houding, grip, speel tactisch.
Als je perse meerdere bb's in 1x wil schieten pak een shotgun.
Maar mijn mening, laat dit soort "noob" dingen alsjeblieft thuis.

Ok, dat je het niets vindt is jouw ding, ieder zijn mening.
Maar met je opmerkingen plaats je mij en degenen die de replica wel leuk vinden gelijk in een bepaald hoekje, want wie zegt dat ik niet kan mikken en dat er iets mis is met mijn houding, grip en tactisch inzicht.
Ik doe ieder jaar een aantal tactische cursusweekenden bij Project Gecko, dus ik gok zo dat mijn "skills" bovengemiddeld zijn. Dus hier heeft dit echt helemaal niets mee te maken, ik hou gewoon van aparte replica's en vandaar dus ook deze post.
En waarom zou je met een shotgun wel meerdere bb's tegelijk mogen schieten en met een dubbele M4 niet? Zeker als het ontwerp gebaseerd is op een real steel versie, dus niet zomaar een uit de duim gezogen ontwerp. Ik kan de logica erachter niet helemaal volgen. En juist bij airsoft is het zo leuk dat je de vrijheid hebt om de replica's te gebruiken die je zelf wilt, dus zulke opmerking vind ik toch redelijk bekrompen.

Maar goed, wat jij wilt, freedom of speech zal ik maar zeggen... o_O
 
  • Leuk
Waarderingen: victor
Gaaf apparaat zeg! Ik zou het niet kopen, maar als ik er iemand mee zie lopen vraag ik toch even of ik mag schieten :)
 
  • Leuk
Waarderingen: victor
Errug grappig apparatus en errug grappig om gelijk weer de meningen over en weer erover te lezen.
(Bart Simpson stemmetje) Twinfromhell; Relax dude,it already was this way when we bought it. ;)

Blade,airsoft gekte is besmettelijk.
Je hebt nu dus dit nog niet helemaal uit de hand gelopen forum weer een stukje dichter op t randje gebracht. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Blade en victor
Nice! Zou dit niet handig zijn in een support rol? Het volume van het aantal BB's gaat omhoog, alleen kan je dat minder volhouden dan een LMG met een box eronder?

Waar wordt deze in het echt voor gebruikt?
 
Waar wordt deze in het echt voor gebruikt?

The Gilboa Snake rifle was developed by Israeli company Silver Shadow. Originally conceived by Amos Golan, CEO of the company and designer of the famous Cornershot system. Gilboa Snake rifle was designed along the rather old concept of “salvo” fire. This concept, previously developed and tested in USA under SPIW program in 1950s and 60s, called for weapon that fires several bullets at the same time or in very quick bursts, to increase hit probability and provide faster target incapacitation per single “observe – aim – pull the trigger” cycle. Several experimental multi-barreled automatic rifles were developed and tested in USA and elsewhere, but the Gilboa Snake seems to be the world’s first multi-barreled salvo-type assault rifle to achieve production status.
The basic select-fire Gilboa Snake rifle is, obviously, intended for military and law enforcement Special Forces; however, Silver Shadow also designed a “civilian-legal” version of the Snake rifle, which has two triggers side-by-side, each controlling its own barrel, and each capable only of semi-automatic fire.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik zou d'r twee kopen, in beide een HPA systeem knallen (twee tanks op je rug), op één of andere manier 2 drummags per replica erop bouwen en een hele skirm in het zelfde hoekje blijven liggen. Good luck!
 
Ik zou d'r twee kopen, in beide een HPA systeem knallen (twee tanks op je rug), op één of andere manier 2 drummags per replica erop bouwen en een hele skirm in het zelfde hoekje blijven liggen. Good luck!

*fluistert iets met camper* :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Bonaya