Cilinder vervangen van de WELL

Mobius001

Member
27 jun 2014
5
0
Trophies
1
<b>Oorspronkelijk geplaatst door Mobius

</b>Hallo!
Ik wil dus m’n nieuwe cilinder set in m’n WELL plaatsen maar dan moet die oude er nog uit, en dat is het probleem.
Ik weet niet hoe.
Hier kom ik dus niet verder
foto1_zps33cbdcb4.jpg

Dus die mooi glimmende buis moet eruit 
icon_razz.gif

Alvast bedankt!
<div>
</div>
 
Je nozzle er voorzichtig afdraaien, (STAAT ONDER SPANNING!)
Als deze niet los wil, ff helpen met een tangetje!
 
Thnx! Zaterdag ga ik het maar proberen! Hopelijk gaat het goed haha
 
He en anders kunnen we het ook zondag doen. Is iets van 10 minuten werk. 
 
Er zitten ook 1 of 2 gaatjes in daar kan je een L inbussleutels in doen en dan los draaien. Zorg er voor dat de inbussleutels goed passen. 
 
@DRIVEN_TO_KILL  Als dat kan dan zou dat super zijn! 

Zo ziet de nieuwe cilinder eruit, Met de nieuwe laadplaatje 
foto2_zps8ec54998.jpg
 
he je hoeft dus alleen de bolt er af te halen. aan de achter kan zit een gaatje daar in zit een schroefje dat kan een kruiskop zijn of een inbussleutel heel misschien kan je het schroefje zien als je er met een lamp in schijnt. als je dat schroefje los draait komt de hele bolt los van de cilinder. KIJK WEL UIT de bolt bestaat uit twee delen en daar tussen in zit een klein veertje en palletje die kunnen er tussen uit vallen.
 
Ah ok ik dacht al dat het kon maar ik kreeg de bolt niet uit elkaar dus dacht toen dat het niet meer kon. 

Als het morgen niet lukt kan je mij dan helpen zondag? Dit is dus zeker makkelijker?
 
verder hoef je niks te doen dat andere is om je veer te vervangen dus dit laatste moet je doen dus aan de achter kan van je bolt. als het niet lukt doen we het zondag ff.
 
Net bezig geweest met die cilinder.
Was echt onwijs simpel! Binnen een paar minuten geregeld maar toen kwam het volgende probleem: ik krijg de veer te moeilijk gespannen, moet echt met een flinke kracht naar achter trekken en dan moet ik de bolt echt een klap geven om naar voren te gaan.

Heeft dit met de nieuwheid van de veer te maken?

foto21_zpscfe5698b.jpg
 
Ja een heel klein beetje fassalien er op naar een tig keer moet het soepeler gaan. 
 
Heb een laagje smeer erop gedaan maar dat helpt ook niet echt. Het gaat nog steeds onwijs stroef
 
Eerst een keer spannen dan niet de trekker over halen. Maar gewoon op en neer bewegen. 
 
En hoe ging het met de sniper aa?  Wat voor veer zit er nu eigenlijk in? 
 
kut, dat ding schoot voor geen meter. de bolt ging nog steeds heel moeilijk en schoot totaal niet ver.
Volgens de site zit er een M140 in maar dan moet ie toch rond de 400/450 schieten?

Ik zit nu op x-fire te kijken voor PDI spul.
Kost mij wel iets van 250 euro maar dan ben ik wel helemaal klaar namelijk:

0.01 barrel 500mm
Precision Cylinder SET HD
Misschien barrel spacers
L96 140 spring (icm de set HD en 0.01 barrel zou die dan 450 fps schieten)
 
Je bedoelt een 6.01 of niet? Die moet je niet hebben kijk naar een 6.03, 6.04 of een 6.05 mijn is verteld dat de 6.04 de beste keuze is voor in een sniper. En je kunt ook kijken of je de veer en zuiger in je oude cilinder kan zetten. En koop 0.30 gr bb's wat de 0.20 gr zijn niet zuiver. En koop de xtreme precision bb's dat zijn de betere vind ik. 
 
Ja ik bedoel 6.01mm.
Bij xfire kan je alleen kiezen tussen 6.01 of 6.05 namelijk.
Dat kan ik ook nog proberen ja. Ga ik zeker proberen thnx!
Ik heb al 0.30 van bioval maar omdat ie dus zo zacht schoot had ik geen 0.30 gebruikt. 
xtreme precision  heeft toch geen 0.30?