burst fire

artist deidara

Active Member
Trophies
6
voor ik eraan ga beginnen wil ik eerst weten hoeveel werk/problemen ik ga maken hiermee

op zoek naar een 2shot of 3shot mod voor mijn assault. er vanuit gaan dat ook burst onder de full auto valt en niet dmr (zoals de 3shot shotgun)

iemand ideeen waar ik deze kan halen en of dit meer is dan alleen een mosfet erin te zetten of dat ik me hiermee echt teveel werk en issues ga bezorgen ivm werking hiervan. bedoeling is dan van safe, single, burst ipv safe, single, auto

bedankt alvast
 
Alleen een kwestie van mosfet er in die deze functie ondersteund.
Zelf gebruik ik King Kong Wizard mosfets waarvan ik weet dat deze ook zulke functies heeft.
Koste toen rond de 30 euro.
 
Mijn Gate titans ondersteunen dat ook, daar kun je zelfs het aantal shots instellen van 2 tot 5 (of 10 dacht ik) maar daar kun je alles op instellen en uitlezen als er storingen of problemen zijn met zeer goede data sheet waar je moet kijken in je replica
 
Mijn Gate titans ondersteunen dat ook, daar kun je zelfs het aantal shots instellen van 2 tot 5 (of 10 dacht ik) maar daar kun je alles op instellen en uitlezen als er storingen of problemen zijn met zeer goede data sheet waar je moet kijken in je replica
Titans zijn inderdaad wel je van het en kunnen een grote meerwaarde zijn. Helaas betaal je daar ook voor, ook als je er zelf geen gebruik van maakt.
Blijft natuurlijk mooi spul!
 
Terug
Bovenaan