Bunker Hill 22-08/23-08

manderspaul

"Rangers lead the way"
4 jan 2015
779
586
Trophies
35
Hallo allemaal,


Mischien een beetje vroegtijdig maar was benieuwd naar het animo voor weer een weekendje bunker hill.


Aangezien dit in de( voor sommige) vakantieperiode valt.


 
 
Valt buiten mijn Vakantie Periode, maar zou je vast een Plaatsje in je auto vrij kunnen houden voor me Paul?


 


ik kan proberern 2 dagen de Snipperen zodat ik ruim de tijd zal hebben voor inpakken en voor een dagje Rusten(Vrijdag en Maandag)
 
Ik ben altijd bereid een plekje vrij te houden. ik ga waarschijnlijk wel weer vrijdagmiddag aanrijden dus als je daar dan rekening mee houdt en zelf een tentje en dergelijke mee neemt zal het wel goed komen.
 
Ik zal ook van de partij zijn. ;)


Wij gaan ook mikken op vrijdagmiddag vertrekken. En dan ergens tussen 18:00 en 19:00 daar aankomen.
 
Ik heb 2x een halve dag vrij kunnen krijgen. Ik ben van de partij
 
Vrij nemen op de vrijdag ervoor en de maandag erna?!? Dat heb ik nou nog nooit gedaan. Misschien ook maar eens doen, wordt tenslotte ook een dagje ouder ;-)


 
 
Tja ik ben jong. Maar een rust dag en tijd om in te pakken is welkom
 
Wij denken er het zelfde over Juul.


Bij een zondags skirm, en zekera ls dit ver rijden is, neem ik ook graag de maandag vrij.


Fijne luxe die ik me kan permitteren met mijn vrije dagen
 
@manderspaul, leuk dat jij het topic dit keer maakt! Uiteraard ben ik vrijdagavond om een uurtje of zes aanwezig. Dit zal mijn laatste Skirm worden als 49 jarige oude man. Een week later wordt ik nl een stokoude man! :) Misschien maar vast een klein feestje vieren op zaterdagavond!
 
hmmm, er gaat wel een gezellige groep! Ik had eigenlijk Bunker Hill niet meer op mijn agenda staan voor dit jaar, maar zo in de zomer periode kan dit wel awesome zijn ja! Weet alleen nog niet of ik kan! 
 
Ik check tegen die tijd wel even. Als het weer mee / tegen zit (ligt er aan hoe je het wilt bekijken :p ) ben ik van de partij
 
Ik ben dat weekend op stap met de mannen. Dus of ik ben er met 3 intros of we zijn er niet :p

Er staat nl nog niet vast wat we gaan doen.
 
Helaas ben ik niet van de partij gezellig vakantie aan het vieren in Friesland met het gezin. De volgende ben ik er wel weer bij
 
GRRRRRRRR,


Potjandorie,


Dat weekend komt vla net thuis,


anders waren wy heel graag dat weekend heen gegaan,met tent en onze speeltjes natuurlyk,


Heeeeeeeeeel mss als het meezit kunnen we heen,maar hangt ervanaf op welke dag hy thuiskomt en om hoelaat,meestal is hy kapot,na een lange rit en een aantal uren wakker zyn


Duimen maar
 
aangezien ik vandaag bericht heb gehad dat ik ben geslaagd, ik zal voor alle mensen die zich van ACN aanmelden op het Forum rekening houden zodat er Vrijdag avond iets lekkers staat
 
@campesteijn, mannenweekend op Bunker Hill, gewoon doen!!

mijn idee, of op een kampterrein 20 minuten verderop in ommen of eerde. maar de van de mannen is niet overtuigd of ze het nou een leuke dagbesteding vinden..zeikerds :p