BincBox

Mike-Whiskey

Well-Known Member
9 aug 2017
229
113
Trophies
16
Recent wat besteld bij BincBox.

De nieuwe 0.40 grams bb’s van Nimrod (pre-order op dat moment). En een bus Nuprol 3.0.

Na de bestelling geplaatst te hebben, en de bevestigingsmail ontvangen te hebben, kreeg ik van de eigenaar een persoonlijke mail om te bevestigen dat het een pre-order betrof, voor het geval dat ik het op de site niet gezien zou hebben.( Kudo’s hiervoor) Deze betrokkenheid kan ik persoonlijk goed waarderen.

Na een 1,5 week wachten, is mijn pakketje direct na binnenkomst van de BB’s bij de shop direct gestuurd aan mijn persoon.

Bij ontvangst trof ik de door mij bestelde spullen netjes verpakt in een doos, inclusief een patch van de shop, en wat vulmateriaal om alles zo goed mogelijk te beschermen tijdens het verzendproces.

Al met al ben ik zeer tevreden over de bestelde producten en de service. Over de BB’s zal ik later nog op de winkelsite een review achterlaten, zodra ik m’n Sniper heb afgesteld en wat target shooting heb kunnen doen.
 
Recent wat besteld bij BincBox.

De nieuwe 0.40 grams bb’s van Nimrod (pre-order op dat moment).

Nog nooit van die Bbs gehoord, hebben ze bio certificaat voor 0.40? Voor zover ik weet hebben alleen de hotshots dat voor 0.40?
 
Wel of niet biocertificaat weet ik niet, BincBox heeft deze vraag neergelegd bij de importeur.
Als ik hier wat over heb gehoord zal ik een update geven.

Ik heb ze besteld om mijn rifle te kunnen afstellen, scheelde toch wat met hot shots.
 
@Mike-Whiskey Wij zijn als team een tijd gesponsord geweest door de eigenaar van Bincbox.
Helaas zijn wij er te laat achter gekomen dat hij niet eerlijk is met zijn prijzen en producten.
Wij hebben ongeveer 500 tot 1000 euro teveel betaald voor producten die of nep of minder waard zijn geweest.

Daarnaast zijn wij niet het enige team die bedonderd zijn door deze webshop/eigenaar.

Pas op met de bb's ze zijn niet allemaal bio. Ook al staat er van wel.
 
@Mike-Whiskey Wij zijn als team een tijd gesponsord geweest door de eigenaar van Bincbox.
Helaas zijn wij er te laat achter gekomen dat hij niet eerlijk is met zijn prijzen en producten.
Wij hebben ongeveer 500 tot 1000 euro teveel betaald voor producten die of nep of minder waard zijn geweest.

Daarnaast zijn wij niet het enige team die bedonderd zijn door deze webshop/eigenaar.

Pas op met de bb's ze zijn niet allemaal bio. Ook al staat er van wel.


Ik heb daar nog nooit iets gekocht iedereen mag zeer zeker ze mening hebben echter enigste wat ik persoonlijk appart vind als dat jouw sponser is en je word voor redelijk veel bedonderd was je er zelf niet goed bij.
Als zijn bb's niet bio zijn dan ga ik ervan uit dat het een onbekend merk is.
Ik spring niet in de verdediging maar als hij de spulken optijd leverd enz is het een prima shop. Leverd hij net bio's dan idd zeer kwalijk en als je aan hem te veel hebt betaald tja je eigen schuld een beetje ik probeer vaak iets te vergelijken.
 
@paul37 Dat klopt helemaal wat je zegt. Helaas waren wij nieuw in de sport en totaal niet op de hoogte van prijzen. Als gesponsorde vertrouw je in principe je sponsor. Ik had tijdens het kopen al vermoedens, zonder bewijs beschuldigen wij niemand. Dit bewijs is inmiddels 6x bevestigd. Via verschillende kanalen. Nu mogen wij hem officieel beschuldigen. Vergelijken probeerde wij ook, maar het product was vaak nergens anders te verkrijgen of afwijkend. We zijn er nu ook achter waarom.. Ome Ali :rolleyes:.

Betreft op tijd leveren: Volgens zijn eigen zeggen levert hij 1-3 dagen uit.
Onze bestelling van enkele maanden terug is nog steeds niet volledig afgeleverd, wel volledig betaald. Bellen of praten met hem heeft ook totaal geen nut gezien er geen fatsoenlijk woord uit komt.
Zo wacht mijn team ook nog op producten van hem die wel betaald zijn maar hij weigert dit af te leveren. Als consument kan je weinig maken met dit soort lage bedragen.

Het enige wat wij kunnen doen is andere airsofters in dit wereldje waarschuwen voor zijn praktijken.

Groet!
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en paul37
@paul37 Dat klopt helemaal wat je zegt. Helaas waren wij nieuw in de sport en totaal niet op de hoogte van prijzen. Als gesponsorde vertrouw je in principe je sponsor. Ik had tijdens het kopen al vermoedens, zonder bewijs beschuldigen wij niemand. Dit bewijs is inmiddels 6x bevestigd. Via verschillende kanalen. Nu mogen wij hem officieel beschuldigen. Vergelijken probeerde wij ook, maar het product was vaak nergens anders te verkrijgen of afwijkend. We zijn er nu ook achter waarom.. Ome Ali :rolleyes:.

Betreft op tijd leveren: Volgens zijn eigen zeggen levert hij 1-3 dagen uit.
Onze bestelling van enkele maanden terug is nog steeds niet volledig afgeleverd, wel volledig betaald. Bellen of praten met hem heeft ook totaal geen nut gezien er geen fatsoenlijk woord uit komt.
Zo wacht mijn team ook nog op producten van hem die wel betaald zijn maar hij weigert dit af te leveren. Als consument kan je weinig maken met dit soort lage bedragen.

Het enige wat wij kunnen doen is andere airsofters in dit wereldje waarschuwen voor zijn praktijken.

Groet!
Tis idd allemaal klote duidelijk amigo succes.

Groet
 
  • Leuk
Waarderingen: Teasy