Barrett M82a1 internals upgraden (input nodig)

Daan_738

Member
Trophies
2
Hey!

Heb vorige week goedkoop een (het is een gokje, maar qua onderdelen etc. lijkt het er wel erg op) Lancer Tactical Barrett M82a1 gekocht. Nu staat deze replica er niet om bekend een geweldig goeie te zijn, maar f%&k it! Je koop alleen maar een Barrett M82a1 voor de looks! Dus voor functionaliteit heb ik hem zeker niet gekocht :p

Ik wil wel proberen van deze replica een goede sniper te maken die op lange afstanden accuraat en betrouwbaar kan schieten.

Het trigger mechanisme zit in de polymer body verwerkt, hier valt volgens mij vrij weinig aan te doen (wanneer de replica accuraat schiet zal ik een nieuw systeem ervoor tekenen en maken, maar voor nu nog niet heel boeiend).

Voor de rest zijn alle internals FUBAR en zullen vervangen moeten worden. De barrel is bij lange na niet lang genoeg en wordt dus ook halverwege de uitwendige loop gecentreerd en gaat dan over op een plastic buisje (geen barrel meer)(nu snap ik dat een heel veel langere barrel ook niet handig is mits er een grotere cilinder in komt). De hop up + rubbers en al zijn gewoon puur slecht, moeten vervangen worden. Ook de cilinder kan wel een upgrade gebruiken denk ik evenals de zuiger. Hoe sterk de veer is weet ik niet, straks wanneer de rest vervangen is wil ik pas kijken hoeveel joule die schiet.

Nu las ik op internet dat dit geen standaard onderdelen (voornamelijk de hopup) zijn die veel spring snipers gebruiken.

-De hopup zal van een A&K SVD upgrade moeten komen, er waren voor de rest geen andere hopups die hier in paste (Volgens het internet).
-De barrel is nu (uit me hoofd, dus neem de maat niet al te serieus) 550mm lang en uiteraard geen tightbore precision barrel.
-De zuiger&cilinder gaat ook niet heel lekker, volgens mij verliest ie ook veel kracht hierdoor. Ook waar het tuitje van de cilinder in de hopup drukt om zo een BB te laden en dan te schieten.

Hebben jullie misschien ideeën wat er veranderd/verbeterd kan worden aan deze replica? Alles wil ik er aan veranderen dus als jullie nog tips/ideeën hebben laat het vooral weten!

Hier staan trouwens alle foto's op, kon ze niet allemaal uploaden op de een of andere manier.
https://imgur.com/gallery/j2SwlWT

Thanks!

Daan
 
Terug
Bovenaan