Balls&Arrows weer wat leuker

gewoon kiezels en schelpjes... als je dan op je bek gaat kan je gelijk naar huis :)
 
aiaiai mooi man lading rechtzaken en tandverzekerings gezeur erbij xd
 
beton aiaiaiai
dan hebben ze een lading milieu instanties op hun dak xd

Hoezo?? Beton is gewoon een mooi natuur product. En als je een bult betongranulaat erin doet dan is het nog CO2 neutraal ook.

Dus ik zeg,, niks aan de hand en gewoon vol batsen met beton die handel.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState
dacht altijd dat beton niet mileu proof was en dan is het een goed idee maar als het uithard?
 
is stro op hele erge stukken niet wat. zorgt dat het meer dichter word en niet zo ver weg zakt lijkt me.
 
Van die houtsnippers kan misschien ook wel. Is nog natuurlijk ook. Op Facebook stond dat er wat aan gedaan is maar niet wat.
 
Elk jaar wordt er wat aangedaan maar elk jaar is het weer een modder bende. Ik denk dat het terrein dermate groot is dat ze niet de voldoende middelen hebben om alles aan te pakken. Het beetje wat ze dan wel kunnen verhelpen is na 1 herfst/winter seizoen weer teniet gedaan. Dweilen met de kraan open dus.
 
Gewoon goede kisten, dan heb je alleen vieze schoenen en verder nergens last van:D
 
Ik heb met weinig pax en veel pax gespeeld bij balls en ik vind het alle 2 "mweh". Ik denk dat het voornamelijk komt door het missie systeem wat ze hebben.

Denk dat je op balls makkelijk met 3 teams kan spelen. Maak hier deffend missies voor en attack missies en geef elk team een base en dan kan je denk ik een hele leuke dag hebben.

op dit moment hebben ze 2 teams met ieder een base, er zijn hier meerde missies mee gemaakt en iedere missie brengt je van de ene helft van het veld naar de andere kant, kortom genoeg ruimte om mensen tegen te komen, het grootste probleem is het aantal mensen dat missies doen, van de 200 zullen er 30 zijn die missies doen, ook zijn er altijd mensen in de savezone die niet meedoen. ik vind het veld zeer goed georganiseerd en altijd bezig de ervaring beter te maken, het ligt aan de spelers en niet de organisatie
 
op dit moment hebben ze 2 teams met ieder een base, er zijn hier meerde missies mee gemaakt en iedere missie brengt je van de ene helft van het veld naar de andere kant, kortom genoeg ruimte om mensen tegen te komen, het grootste probleem is het aantal mensen dat missies doen, van de 200 zullen er 30 zijn die missies doen, ook zijn er altijd mensen in de savezone die niet meedoen. ik vind het veld zeer goed georganiseerd en altijd bezig de ervaring beter te maken, het ligt aan de spelers en niet de organisatie

Mee eens.