Balls&Arrows weer wat leuker

Top te horen.

Als ze nou ook nog eens minder pax op het terrein stouwen, zou het echt nog wat gaan worden..

Wat voor aantal zou je ideaal vinden dan? Heb er wel gespeeld met volle bezetting, 200+, en dan
  • Heb je clusters van spelers waar het veel te vol is, en niet door heen te komen is
  • Tegelijkertijd heb je hele stukken bos waar je als een remy door heen dwaalt en met 2 vingers in de neus je missies haalt.
Ideale mix zou een x-tal spelers zijn met wijd verspreidde missies, waardoor je altijd wel een risico op contact hebt, maar niet zo intens als bv de deadzone.

Dus meer een kwestie van spelers meer verdelen over het veld.
 
Als ze nou ook nog eens minder pax op het terrein stouwen, zou het echt nog wat gaan worden..

Ik heb met weinig pax en veel pax gespeeld bij balls en ik vind het alle 2 "mweh". Ik denk dat het voornamelijk komt door het missie systeem wat ze hebben.

Denk dat je op balls makkelijk met 3 teams kan spelen. Maak hier deffend missies voor en attack missies en geef elk team een base en dan kan je denk ik een hele leuke dag hebben.
 
Aantal spelers en missies maakt dat ik hier niet snel heen ga nee :( Maar fijn voor de fans van B&A dat ze weer wat meer ruimte hebben!
 
Ben blij dat het hele veld weer gebruikt kan worden! Ik hou wel van grote velden met veel spelers.
Moet toch zeggen dat ik altijd wel met veel plezier op het veld heb gespeeld. Maar ik lees vaker klachten over "overcrowded" B&A. Zelf heb ik daar nooit last van gehad, en kon altijd met plezier de missies doen. Ach ja ieder zijn ding ;-)
 
Als er een veld met vriendelijke marshalls en leiding is op 5 min van je huis is de keus snel gemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Mooi, blij mee! Heb nog nooit op het hele veld kunnen spelen, dus ben wel benieuwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Das (als ik mij niet vergis) ook het deel van het veld, wat ''genuked'' kan worden. Je hebt dan een gasmasker in je load-out nodig om in bepaalde zones te komen. Zou wel vet zijn als dat deel weer open gaan. En mee eens @Strelok! De Marshalls zijn aardig en behulpzaam ^^
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Ben er ook blij mee.
Tis het veld waar ik mijn eerste skirm heb beleeft. (zoals vele anderen)
Dan is het toch leuk om te lezen dat het hele veld weer beschikbaar is.:)
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80 en Camilo
Ook al is het veld weer uitgebreid, het begint toch weer Blubber and Arrows te worden rond dit jaargetij. Zou ook niet weten wat ze daar structureel aan zouden kunnen oplossen maar ik heb het bij andere velden nog niet zo erg gezien als bij B&A.
 
Het ligt dan ook een paar meter onder zeeniveau.. Dus afwatering is in de polder altijd lastig.
Het bos naast mijn huis staat op zandgrond en zou ideaal zijn :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ik speel het hele jaar rond bij B&A en de keren dat het droog was zijn echt op een hand te tellen.
RSL gisteren was mogelijk nog erger en gevaarlijker aangezien de modder overal zo glad was dat je enorm moest opletten om niet overal uit te glijden.
 
RSL spant de kroon kwa aanmodderen.
Desalniettemin een fijne locatie redelijk dichtbij voor ons. :)
 
Moet hier toch aan toevoegen dat ik ook nog nooit bij Kingsforest gespeeld heb zonder dat 't een ramp was. Blijf het vreemd vinden dat het ene veld hier altijd last van heeft (Kingsforest, RSL, B&A) en anderen (Bunker Hill) dan weer zelden.
 
Iets met aantal meters boven of onder nap?

RSL en B&A liggen in polder gebied
 
Klopt je hebt bepaalde gronden zoals de veluwe waar de nadruk op zand ligt en het ligt hoger dat scheelt een boel .
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80
wat bena en rsl kunnen doen is een materiaal op de grond doen waardoor het wel wat minder snel blubberig word

ben de naam kwijt van dit materiaal maar dat is ook een aardig duur geintje om te doen