B.L.Tech B.O.S.S.

Ben ik de enige die dit eigenlijk totaal niet ziet zitten? Ik snap het misschien voor milsims wel, maar bij een skirm heb ik geen zin om me het lazarus te schrikken en/of gehoorbescherming te moeten dragen als een aantal gasten van mijn team dit ding hebben. Ik kom gewoon om te spelen. :rolleyes:

Bovendien komt dit voor de leek wel érg echt over, en gaat dat ongetwijfeld problemen met omstanders opleveren. Om maar te zwijgen van evt. flashbacks voor de mensen onder ons die in dienst zitten/hebben gezeten bij Defensie of de politie.

Ik schrok me laatst de tandjes toen iemand met een sound amplefier los ging vlak naast me (hij had me in het donker niet gezien) maar ik vind dat er juist hij horen.

Als iemand een tornado voor me neer gooit, of deze nou af gaat of niets doet (landde op een bureaustoel en was een dud), geeft toch een schrikreactie. Het holy shiiiiiit granaat gevoel, wat het voor mij net wat spannender en dynamischer maakt. Of iemand met een LMG met een bizarre ROF die je in dekking dwingt met een spervuur.

En als ik iemand laat schrikken door een knife kill te maken of door pang in zijn oor te fluisteren of door simpelweg de hoek om te komen vind ik dat alleen maar leuk. Het blijft toch soort van soldaatje spelen.

En gehoorschade toebrengen vind ik wel iets dat absoluut niet mag, maar ik ga er van uit dat de settings zo zullen zijn dat dat niet zomaar kan.
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsB