ATCX Dark Forest 30 dec met oliebollen & Carbid schieten!!

Goovscoov

Well-Known Member
30 nov 2018
97
81
Trophies
9
De weersverwachtingen zijn goed, de laatste van 2018 + oliebollen en Carbid schieten en missies met voertuigen.
Het lijkt mij tof maar vraag me af hoeveel mensen er gaan die ook op dit forum zitten. Wie is er nog meer van de partij?

Operation “The Beast” laatste skirm 2018 met oliebollen!! & Carbid schieten!!
https://dark-forest.atcx.nl/event/beast-2-2-2/
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: spikee
Ik ben er morgen bij als introducee. Te herkennen aan mijn gebrek aan ervaring op het gebied van airsoft :p
@Hardred Mogelijk komen wij elkaar tegen; Ik zal er in ieder geval op letten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hardred
Ik geloof dat ik jullie gezien heb! Er zijn meer actie foto's van mij op de FB van Dark Forest maar dit is de duidelijkste aan hoe ik was te herkennen denk ik: https://www.facebook.com/DarkforestNL/photos/a.925459764328040/925485520992131/?type=3&theater . Ik zat bij team blauw. Was een mooie dag, lekker druk en heel veel goede spelers! Helaas veel klachten over geen hit's callen, wat leiden tot soms uitbarstingen en discussies op het veld, altijd jammer. Ik heb er zelf geen last van gehad die dag, veel van rood called bij mij netjes hits en uiteraard ikzelf ook (Ik call bijna altijd bij twijfel.)
 
Laatst bewerkt:
Ah via de foto's herken ik je wel. Ik heb nog wat rondgekeken om Hardred te spotten maar helaas is dat niet gelukt. Het was een leuke match met leuke spelers. In het begin was het nogal uitzoeken hoe en wat maar eenmaal gaande hebben we er een leuk potje van kunnen maken. Op begeven moment werd er vanalles geroepen mbt cheaters etc vanuit het blauwe team maar daar heb ik niet zoveel van kunnen merken. Zelf heb ik ook een aantal keer bij twijfel de hit genomen. Bij de tweede ronde was het begeven moment heel erg stil bij het blauwe team. Ik zat met een aantal team-mates de tank te verdedigen bij de kerk maar er was vrijwel geen blauw te bekennen. Ik denk dat we daar vrijwel een halfuur hebben gestaan zonder actie. op begeven moment werd er verteld dat je terug moest vallen anders zou de juggernaut je afschieten. Maar zelfs dat heeft niet geholpen mbt het doorkomen van het blauwe team. Dat was wel wat minder.
https://www.facebook.com/DarkforestNL/photos/a.925459764328040/925487287658621/?type=3&theater
Daar zit ik in de bosjes met mijn fluor gele handschoentjes :D

De range van de huurkit AEG was wat minder dan gehoopt. Iets proberen te raken op 30/40 meter afstand zat er niet echt in waardoor ik best wat potentieele kills heb moeten laten liggen. Maarja het is leuk om eens wat ervaring op te doen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Goovscoov
Dat van die tank klopt! Jullie hadden ons goed gepind vlak bij de spawn (snipertoren) en via de loopgraven rondom de brug. Ik heb met een paar man pogingen gewaagd om uit te breken en in de buurt van de tank te komen maar jullie zaten in goede verdedigende linies, kudos! Jullie hadden de tank wel aardig snel aan de andere kant, dat was nice! Goed dat je een leuke ervaring hebt gehad! Daar gaat het om! Nu je pas aanvragen? Of nog een paar keer als intro mee? Hopelijk zien we elkaar weer en wie weet dan in hetzelfde team! Ik ga in ieder geval ook weer de eerste van het jaar pakken daar en dat is zaterdag 5 januari.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Dat van die tank klopt! Jullie hadden ons goed gepind vlak bij de spawm (snipertoren) en via de loopgraven rondom de brug. Ik heb met een paar man pogingen gewaagt om in de buurt te komen en uit te breken maar jullie zaten in goede verdedigende linies, kudos! Jullie hadden de wel tank aardig snel aan de andere kant, dat was nice! Goed dat je een leuke ervaring hebt gehad! Daar gaat het om! Nu je pas aanvragen? Of nog een paar keer als intro mee? Hopelijk zien we elkaar weer en wie weet dan in hetzelfde team!
Ik heb jaren geleden eens een pas aangevraagd en gekregen, maar door werk etc niks mee gedaan en weer opgezegd. Mijn VOG is nog geldig en de aanvraag ga ik binnenkort opnieuw indienen. Vooral het teamwerk is leuk. En mijn vriendin wilt ook een keer meedoen dus dat komt wel goed. Het zou leuk zijn om eens samen te spelen. ik ga een maand naar het buitenland voor mijn werk dus ik moet nog even kijken wat het beste uitkomt. De volgende keer wil ik eigenlijk wel met een eigen kit spelen ;)
 
Ik zat ook in team blauw! Echter waren er inderdaad een heleboel klachten over en weer maar heb zelf ervaren dat de mensen in team rood hun hits niet namen en van 3m afstand vol automatisch schieten en dan als je vraagt waarom hij geen pang zei(mijn maatje deed dit wel bij hem maar kreeg ook de volle laag) "weet je wat een 7.67 met je doet"... denk dat hij 7.62 bedoelde maargoed:rolleyes: dit ben ik in het midden :p moest echter wel eerder weg ivm persoonlijke omstandigheden.
 
Ik zat ook in team blauw! Echter waren er inderdaad een heleboel klachten over en weer maar heb zelf ervaren dat de mensen in team rood hun hits niet namen en van 3m afstand vol automatisch schieten en dan als je vraagt waarom hij geen pang zei(mijn maatje deed dit wel bij hem maar kreeg ook de volle laag) "weet je wat een 7.67 met je doet"... denk dat hij 7.62 bedoelde maargoed:rolleyes: dit ben ik in het midden :p moest echter wel eerder weg ivm persoonlijke omstandigheden.

Post opgeruimd door moderator
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thanks voor het melden mannen!

@McLex Tof dat je een account hebt aangemaakt om het tegen verhaal te geven. Maar let, zoals de anderen aangeven op de manier hoe. We willen hier een vriendelijke sfeer waar we dit soort dingen kunnen bespreken zonder haat en nijd.

Het is wat gevaarlijk om dit statement te maken, maar vanuit ACN zien wij ook graag dat spelregels van organisatoren worden nageleefd. Anders wordt een skirm een soort Wild West Shooting Gallery waar alles mag en kan zolang het voor jou maar klopt. Het is aan de NABV en de organisatoren om dit te handhaven.