Arp556 ombouw

Olivier Duijvesteijn

Well-Known Member
Trophies
7
Ik Wil Nu heel graag mijn Arp556 ombouwen naar hpa
Maar kan iemand mij vertellen wat nou het beste is om te nemen polar of Wolverine en welk type
En welke regulator
Welke shop heeft de kennis hiervoor?
 
Ligt er een beetje aan wat je wilt bereiken, maar de absolute max trigger response etc is op dit moment nog steeds de polarstar FE en F2, strak gevolgd door de wolverine inferno gen 2 en de p*Jack.

Ga je dit merken als je ze niet naast elkaar legt en geen extreem strak afgestelde speedtrigger etc hebt? Absoluut niet. Vooral iets kopen wat in je budget past dus.

Ik laat zelf weinig doen bij shops, dus kan daar niet echt over mee praten. Heb zelf al wel verschillende builds gedaan (zowel aeg, hpa als gbb)

De inferno gen2 bluetooth die ik heb was vrijwel drop in, de p* F2 was een heel geklus (paste niet standaard in de gun waar ik hem in wilde hebben, in een andere gun zou dat wel zo geweest zijn) uiteindelijk werkt het beide perfect.
 
Wolverine inferno gen 2 prem, komt met nieuwe fcu. Schiet mu even snel als een f2.
Voor regulator een wolverine storm.
Com-bat is warranty en service center van wolverine, die weten er ook veel van af en kan je altijd een berichtje sturen via de klantenservice.
 
Terug
Bovenaan