Army Show Enschede

Ik ben er zaterdag ook met @KampingKareltje . Te herkennen aan onze sovjet afganistan outfit. Ik hoop dat morgen de post snel is want dan komen we beide in klmk zoals deze (zonder de ezel)
205fe6ff8d4cfc7521db11fafff0e6b9.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Iedereen die geweest is bedankt voor jullie komst.

Dit was zelfs beter dan toen ik een jaar geleden met het airsoft idee naar de organisatie ging. Maar met hulp van Critical Hit hebben we airsoft mooi bekend gemaakt. Ook veel kinderen vonden het leuk om met ons (o.a. @Benniedictus en zijn broer, @husky, vandaag 5 man van The Dutch Ghosts en mij) op de foto te gaan. Met onze tenu's vielen we toch wel op tussen veelal ww2.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Robin2k7
Heb nog een paar video's van de re-enactment. Gewoon met mijn telefoon gefilmd dus geen hoogstandje maar dan kun je het maar wel mooi ff zien. Die MG42 was echt wreed!
Vergeet niet de kwaliteit op 4K te zetten als je gaat kijken.




 
  • Leuk
Waarderingen: victor en MattiB
Ik heb 'm zondag live gezien. Was een mooie show.
Op zaterdag over de radio:"weten die re-enactors wel dat het singelshot only is" (terwel de mg42 ratelde)
"nemen ze wel netjes hun hit".
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter en victor
Nog een kleine impressie. Deel van support team voor Airsoft promotie bij de bezoekers, ism Critical Hit. (Yolanda en Mark, bedankt voor de goede organisatie en lekkere broodjes). Impression loadouts, Toothpick: British Army, foot patrol, MTP full combat dress Afghanistan, Husky: foot patrol in summer N-Kamo gear, Norwegian-Russian border patrol (grensejeger).
GB and NOR team Impr.loadout.jpg