Arduino Projecten

Yadus

Well-Known Member
25 jun 2017
61
68
Trophies
8
Zijn hier nog meer mensen bezig met Arduino / Raspberry Pi projecten.

Momenteel ben ik bezig met 2 projecten met betrekking tot Airsoft, maar die hou ik nog een beetje geheim :D
 
Niet met arduino maar wel met electronica in het algemeen (ook voor airsoft).

Ik loop vooral vaak tegen het probleem dat organisaties het niet toestaan. (flashbang met bright-Led of een geluidsgranaat). Daarnaast is het meestal zo klein, dat het ook heel fragiel is en daardoor vaak in 1 skirm kapot is.
 
Yup arduino hier.
Heb een leuk koffertje gebouwd ;)
 
@Yadus Dat wat jij van plan bent is waarschijnlijk al behoorlijk vaak gebouwd... er is in ieder geval geen markt meer voor bommen, triggers en Capture-the-flag oplossingen.
 
‘Een markt’ hoeft er natuurlijk niet per sé te zijn, maar het zijn gewoon toffe toepassingen van een Arduino of Raspberry.

Laatst weer een bom moeten ontmantelen in het veld door een usb te moeten capturen, inprikken en vervolgens 4 knoppen in de juiste volgorde moeten indrukken. Is toch tof als Airsofter? :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
@Yadus Dat wat jij van plan bent is waarschijnlijk al behoorlijk vaak gebouwd... er is in ieder geval geen markt meer voor bommen, triggers en Capture-the-flag oplossingen.
Vandaag met Mark (eigenaar Critical Hit) gesproken en die zijn wanneer ik een prototype heb ik maar effe langst moet komen :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Guido van Malde