Arcade Skirm Airsoft club Amsterdam 11 nov

JWieleman

Well-Known Member
17 jan 2018
548
254
Trophies
15
D-day
Domination & Death Match DAY

• Inloop van af 10.00uur.
• Tussen 10 – 10.30 field walk
• 10.00 tot 10.50 fps meting
• 11.00 korte briefing en team indeling
• 11.30 start eerste game.
• 13.00 hoofd pauze

Deelname kosten zijn 25,00 pp.
Deelname kosten voor teams van min.10 pers zijn 20,00 pp.
Introducés zijn welkom
Verhuur kits aanwezig !Introductie prijs inclusief entree : €55,- pp.
Een kit bestaat uit Camo Overall, Full Face mask, Battle vest voor extra magazijnen, Knee & Elbow pads, Airsoft gun, extra magazijnen en een zak met maar liefst 3000 rounds BB’s. !

meer info :
Airsoft Club Amsterdam
Rob : 06 21174228
www.airsoftclubamsterdam.nl

Ik ga hier zondag heen samen met een intro. Geen moeilijke verhaallijn dit keer, maar arcade knallen steeds op anders stuk veld met relatief simpele missies en redelijk kleine groep (vorige maand bij dezelfde soort skirm waren er 30 man).

Het veld wordt verdeeld in 3 combat zone’s.
Die zone’s/sectoren veranderen na een bepaalde tijd door een andere veld verdeling.
Op die manier wordt elk spel weer even spannend.
Elk veld/zone heeft vaste start en respawn punten maar er kan beperkt gerespawnd worden. Afhankelijk van het spel wordt er dmv een ticket systeem of dmv een tijdklok beperkt gespawnd.
Op die manier zal een team uiteindelijk kunnen Domineren !
(wat overigens niet hoeft te betekenen dat er automatisch gewonnen wordt)

Samenwerken is dus een must ! Als een dolle door het veld zal jouw team snel door de tickets helpen dus pas op !
Afhankelijk van opkomst worden spelers verdeeld in verschillende teams van 10 tot 20 personen.

Over de dag worden er verschillende speltypes gespeeld:
1) DEATH MATCH
Dmv een aftel systeem worden beperkt tickets gegeven om te respawnen.
Als de teller op 0 staat dan is het last man standing.
Degene die overblijven winnen de game. Er zijn punten te verdelen voor elke overgebleven speler. Speeltijd vanaf respawn stop is max 15min.

2) CAPTURE THE FLAG
Met 1 vlag in het midden van het veld is het belangrijk samen te spelen waarbij tactisch inzicht helpt.
De vlag moet veroverd worden en terug gebracht worden naar het eigen start punt.
Een variant kan gespeeld worden met 2 vlaggen. Elk team een eigen vlag die verdedigd moet worden terwijl de vlag vd tegenstander veroverd moet worden en terug gebracht.

3) COMMAND & CONQUER
Het vissersdorp in de Jungle bestaat uit 1 groot dorpshuis en 4 kleinere huisjes op palen. Elk huis is voorzien van een rode en blauwe vlag. Aan jou en jouw team om elk huis te voorzien van jullie kleur en dat vast te houden.

Tijdens de D-Day zijn er vaste respawn punten die bestaan uit een speel object in de vorm van een huisje. Deze huisjes bestaan uit 2 delen ; namelijk een “veilig” deel en een deel die direct deel uitmaakt van het spel. Respawnen zal met beleid moeten en met hulp van teamgenoten want de tegenstander mag dat deel onder vuur nemen als tactische zet om respawners te beletten weer deel te nemen aan het spel.

We beginnen deze zondagen iets later en gaan dan wat langer door om deelnemers die wat verder moeten reizen ook de gelegenheid te geven om mee te kunnen doen.
 
Leuke game play vind alleen dag dagindeling vrij kort
Meeste lokaties binnen waar ik geweest ben beginnen zeker om 10:00 al (soms vroeger) met game play en tot uurtje of 16:00 (met grote pauze en soms kleine bijvul pauzes waar nodig)
 
Vorige keer dat ik er was werd er nog gespeeld tot uur of 17.00 uit me hoofd. Was toen iets eerder gestopt omdat ik last kreeg van mijn enkel. Dus dat uurtje haal je opzich wel in. Verder is het redelijk intensief spelen tijdens deze game-modes. Was vorige keer kapot in iedergeval!

Edit: Even voor de goede orde, zie het woord binnen staan in je post. Dit is buiten in een heel erg gevarieerd terrein. Zou anders even googelen op airsoft club amsterdam of paintball jungle (velden worden ook gebruikt voor paintball en ja de verf gaat er meteen vanaf zonder enige moeite).
 
ja dat die verf eruit gaat weet ik :)
Zal eens kijken of het de moeite waard is om een keertje die kant op te rijden :)
 
Net mezelf ingeschreven met mijn intro. Zag dat we met leuk klein groepje zullen zijn weer, net zoals vorige keer. Dat was me toen goed bevallen. Komen er nog meer mensen langs zondag?
 
Vind het juist perfect dat je niet om half 7 je nest uit moet haha

Als alles meezit doe ik mee

Robin
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman