Andere Hobby's

@Tactical Bear Fotografie blijft uiteraard prachtig om te zien en te doen. Bekend worden met je hobby/werk.. tja, wie wil dat nou niet. :rolleyes::D

Herkent worden op straat nog niet maar gelukkig heb ik al een beetje bekendheid en word m'n fotografie wel opgepakt door magazines etc. Half jaar geleden nog in Vrij Nederland gestaan met 10 pagina's :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Camilo
Awsome! ^^

Het is altijd leuk/goed om te zien dat je in je hobby je kunsten kan uitstralen ^^ Ik heb zelf het geluk gehad dat ik van een van m'n grootste hobby's (het verzorgen en knuffelen van dieren) m'n werk heb kunnen maken :)

Hopelijk breken jullie ook door als fotograaf ^^ @Tactical Bear heb je nog linkjes naar jouw foto's?
 
Nice Tactical Bear!

Duiken heb ik in 2011 op curacao gedaan, vond het een fantastische ervaring. Zou het zeker vaker willen doen, maar weet niet of ik mijn eigen brevet zou willen halen. Mijn vrouw vond het ook super en we hadden het er in 2011 wel over om samen te gaan duiken met een brevet. Maar dat vonden we dan toch weer een beetje te spannend. :p
 
Hé allemaal! Ik ben helemaal vers en nieuw hier, en kwam ook dit topic tegen. Altijd leuk om te lezen wat jullie hobby's zijn naast Airsoft. ;-)

Zelf ben ik webdesigner & filmmaker, en wat ik graag zou willen is een toffe video schieten van een skirm!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
@JorisvZ Ik wil ook nog steeds een keer skirm-foto's maken... maar ik ben nog aan het onderzoeken wat de beste bescherming is voor de lens zonder beeldkwaliteit te verliezen. Dat is wel even een dingetje :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Joris
@JorisvZ Ik wil ook nog steeds een keer skirm-foto's maken... maar ik ben nog aan het onderzoeken wat de beste bescherming is voor de lens zonder beeldkwaliteit te verliezen. Dat is wel even een dingetje :p
Ik denk dat een standaard polarisatie filter volstaat?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
@Tactical Bear er staat een vraagteken ... dat betekent dat je het niet zeker weet :p
Daar ga ik geen 2000 euro op riskeren.
 
Na het airsoften heb ik nog 3 andere hobby waar ik veel plezier van heb
De eerste is duiken wat ik alweer 10 jaar doe.( nog 2 duiken deze zomer en dan ben diveinstructor)de meeste duiken maken ik op vakantie maar soms ook in Nederland. de volgende hobby is stijldansen dit doe ik alweer 20 jaar waarvan in de vroegere jaren op landelijknivo. En de laatste hobby is geocaching met de kinderen. Ze raken er meer verslaafd aan dan ik zelf. Lekker buiten zijn met z'n alle is dan ons motto.

Mvg Arjan
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
@JorisvZ Ik wil ook nog steeds een keer skirm-foto's maken... maar ik ben nog aan het onderzoeken wat de beste bescherming is voor de lens zonder beeldkwaliteit te verliezen. Dat is wel even een dingetje :p

Ik denk dat een standaard polarisatie filter volstaat?

Haha, goed dat je eraan denkt! Dacht tot voor kort dat een UV-filter wel zou volstaan. Totdat ik een video zag waarop de bb pérfect terecht kwam en door de uv-filter én lens heen brak. Cameranu verkoopt filters van iets dikker glas dat o.a. airsoft bb's tot 280fps bij 0.20 zouden moeten kunnen verdragen.



@Stey
Er bestaan ook zogeheten protector filters:
https://www.cameranu.nl/nl/p54663/hoya-protector-filter-hd-serie-52mm

Wellicht een idee om eens een dergelijk filter aan te schaffen en er een paar BB's op los te laten. Zonder camera erachter natuurlijk :p Liever een paar tientjes kapot schieten dan een paar duizend zoals je aangaf.

Weet even niet exact of het deze is, maar hij bestaat wel!
 
Haha, goed dat je eraan denkt! Dacht tot voor kort dat een UV-filter wel zou volstaan. Totdat ik een video zag waarop de bb pérfect terecht kwam en door de uv-filter én lens heen brak. Cameranu verkoopt filters van iets dikker glas dat o.a. airsoft bb's tot 280fps bij 0.20 zouden moeten kunnen verdragen.

Wow! Dan heb ik mazzel gehad met mijn reviews. Ik zat dan de helft van de tijd als embedded journalist in een squad. Had er idd ook een ND filter voor zitten met het idee dat dat genoeg zou moeten zijn! :O
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Wow! Dan heb ik mazzel gehad met mijn reviews. Ik zat dan de helft van de tijd als embedded journalist in een squad. Had er idd ook een ND filter voor zitten met het idee dat dat genoeg zou moeten zijn! :O
ND zou ook best wat klappen op kunnen vangen, maar volgens mij is precies in 't midden geraakt worden funest.. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Effe lekker spammen hier. Naast mijn werk als Frontend Developer ben ik thuis ook druk met maken van applicaties. Ik ben de afgelopen 5 jaar samen met een compagnon bezig om een platform te maken voor Motion Graphics artists waar ze hun projecten kunnen showcasen, https://motiongraphicscollective.com. Loopt aardig goed. We zijn nu bezig met v4 gebaseerd op Node en MongoDB voor de mede-nerds onder ons.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Jan