Andere Hobby's

Graag ! Heb je contact voor me ? :p helaas werkt zomaar aankloppen bij iemand werkt niet meer, een mannetje on the inside is echt heel belangrijk tegenwoordig...:(

Bedoelde op dit forum bij off topic heb je ook een topic music plaza om daar wat links in te gooien naar je muziek ;)
 
Samen met een maatje zijn we een dj/producer duo, onze alias (je verwacht het niet) 'Ressurectz'. De muziek is niet wat je snel op de radio zal horen, maar echt voor een specifieke doelgroep.. we maken/draaien Rawstyle. Voor de niet kenners van deze muziek stijl, een hardstyle met een hardcore randje eraan.
.

Website: http://www.ressurectz.com
Facebook: http://www.facebook.com/djressurectz
Twitter: http://twitter.com/Ressurectz
Youtube: http://www.youtube.com/c/DJRessurectz
Soundcloud: http://soundcloud.com/Ressurectz
Instagram: http://instagram.com/Ressurectz

Nice Ressurectz! Niet mijn smaak, maar tof dat je daar zo mee bezig bent!

@Conrex Dude! Wellicht iets voor jou?
 
  • Leuk
Waarderingen: Ressurectz
helaas werkt zomaar aankloppen bij iemand werkt niet meer, een mannetje on the inside is echt heel belangrijk tegenwoordig...

ik dacht vroeger dat het niet zo was en toen kon ik af en toe eens ergens draaien en dan was ik al blij als een kind, totdat ik samen met een paar vrienden zelf feesten ging organiseren en toen had ik ineens zo ongeveer 4 a 5 boekingen per maand en nog een shitload aan feesten waar we uitgenodigd werden om eens te komen kijken. Dus het werkt echt wel volgens het "you scratch my back, then I'll scratch your back" principe. Heb je de mensen niets te bieden waar ze persoonlijk beter van worden, dan houdt het al snel op met wat ze voor jou willen doen. :(
 
ik dacht vroeger dat het niet zo was en toen kon ik af en toe eens ergens draaien en dan was ik al blij als een kind, totdat ik samen met een paar vrienden zelf feesten ging organiseren en toen had ik ineens zo ongeveer 4 a 5 boekingen per maand en nog een shitload aan feesten waar we uitgenodigd werden om eens te komen kijken. Dus het werkt echt wel volgens het "you scratch my back, then I'll scratch your back" principe. Heb je de mensen niets te bieden waar ze persoonlijk beter van worden, dan houdt het al snel op met wat ze voor jou willen doen. :(
Helaas is dat de realiteit nu. Maar de stress en het geregel om een feest te organiseren is echt een opgave. Daarnaast maak je ook nooit echt winst (1x eerder geprobeerd en net aan quite). Het gaat mij ook echt niet om het geld maar wij zouden dan als dj/producers duo graag een platform willen om onze muziek te laten horen.
Opgeven zullen we zeker niet maar d'r zaten zeker dagen bij waarbij je je echt afvroeg waarom we het nog doen... We blijven gewoon nuchter erin en zien het wel wat de toekomst ons brengt. Toch een stille hoop dat iemand het opvalt hoe hard we voor ons plekje knokken en dat het ons gegund wordt.
 
Helaas is dat de realiteit nu.

Nou reken maar dat het gewoon altijd zo is geweest, wat dat betreft is het echt een vuil wereldje waar je ingestapt bent. Na 12 jaar te weten wat er allemaal zich achter de schermen afspeelt, ook bij de grote organisaties, dan is het toch ineens allemaal niet meer zo leuk. Dus ik ben blij met af en toe nog eens een boeking en ik beschouw het gewoon nog als een leuke hobby en dan kun je lekker zorgeloos je plaatjes draaien en verder geen zorgen of irritaties over de randzaken die "erbij horen"

En met het feesten organiseren kan ik je melden dat dit niet meer de juiste tijd is om op lokaal niveau een dik pak winst te draaien. Wij zijn van 2004 tot eind 2010 actief geweest en hebben bijna 80 feesten georganiseerd. Was echt een heeeele leuke tijd, maar we zijn van ellende er mee gestopt, omdat de kosten ons steeds verder het rood in drukten. Dus op een gegeven moment hebben we met zn allen ons vakantiegeld erin gepompt om de rekening op nul te krijgen en toen hebben we alles afgesloten.
Ter illustratie: bij ons eerste feest in 2004 hadden tussen de 700 en 800 man binnen, waardoor we een paar duizend euro winst draaiden en toen we tegen het einde een feest organiseerden, waren we blij als we 200-300 man binnen hadden en met de belachelijke stijgingen qua bookingfees voor de artiesten (en al helemaal in de afdeling Hardstyle) is het totaal niet meer rendabel en dat is volgens mij de laatste jaren alleen nog maar erger geworden.

Dus nee hoor, laat mij maar lekker af en toe een plaatje opgooien en lekker wat balletjes verschieten en dan ben ik al tevreden :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Hoewel airsoft op allerlei manieren het meeste van de hobbytijd opslokt (on the field, maar ook zeker off the field), speel ik nog wat gitaar, teken ik graag, ben ik brandweerman en begeleider bij de jeugdbrandweer, game ik zo nu en dan eventjes en probeer zoveel mogelijk van de wereld te zien. Festivals en concertjes zorgen voor een leuke afwisseling in de weekenden.

Ik ben best wel een ijshockey fan en probeer zoveel mogelijk van de NHL-wedstrijden mee te krijgen. Voorheen bezocht ik ook wel eens een wedstrijdje in Nederland en een poging gedaan om er zelf aan te beginnen. Helaas 'te oud', en dat maakt in een team komen een heel stuk lastiger... Vroegah voor een jaar of 6 X-ball en sup'air paintball gespeeld, field target geschoten met PCP en een tijdje een poging gedaan tot modelbouwen. Los van airsoft ben ik niet echt bezig met een actieve sport, behalve wat wandelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Nou reken maar dat het gewoon altijd zo is geweest, wat dat betreft is het echt een vuil wereldje waar je ingestapt bent. Na 12 jaar te weten wat er allemaal zich achter de schermen afspeelt, ook bij de grote organisaties, dan is het toch ineens allemaal niet meer zo leuk. Dus ik ben blij met af en toe nog eens een boeking en ik beschouw het gewoon nog als een leuke hobby en dan kun je lekker zorgeloos je plaatjes draaien en verder geen zorgen of irritaties over de randzaken die "erbij horen"

En met het feesten organiseren kan ik je melden dat dit niet meer de juiste tijd is om op lokaal niveau een dik pak winst te draaien. Wij zijn van 2004 tot eind 2010 actief geweest en hebben bijna 80 feesten georganiseerd. Was echt een heeeele leuke tijd, maar we zijn van ellende er mee gestopt, omdat de kosten ons steeds verder het rood in drukten. Dus op een gegeven moment hebben we met zn allen ons vakantiegeld erin gepompt om de rekening op nul te krijgen en toen hebben we alles afgesloten.
Ter illustratie: bij ons eerste feest in 2004 hadden tussen de 700 en 800 man binnen, waardoor we een paar duizend euro winst draaiden en toen we tegen het einde een feest organiseerden, waren we blij als we 200-300 man binnen hadden en met de belachelijke stijgingen qua bookingfees voor de artiesten (en al helemaal in de afdeling Hardstyle) is het totaal niet meer rendabel en dat is volgens mij de laatste jaren alleen nog maar erger geworden.

Dus nee hoor, laat mij maar lekker af en toe een plaatje opgooien en lekker wat balletjes verschieten en dan ben ik al tevreden :p
Kolere. Echt een hele nare nasmaak. Ja ik weet ook niet hoe jouw ervaring is als je nu geboekt word, maar sommige denken dat je voor drie knaken gaat draaien ongeacht waar je vandaan moet komen. Aanbod is nu ook zo groot, dat elke puber die net drie haren beneden heeft laten groeien zichzelf de sterren van de hemel vind draaien. Dit was m'n reden om ook muziek te maken ipv alleen draaien.
Wat draai je zoal nu trouwens ?
 
Nou ik zal je zeggen dat je de betaalde optredens op 2 handen te tellen zijn, ik ben altijd een van de locals op de feestjes en dat betekent dus dat je gratis draait, maar aan de andere kant, door gebruik te maken van locals heb je wel je budget volledig ter beschikking voor de hoofdacts en meestal benzinekosten voor de mensen die je uitnodigd van buiten de provincie. Dus ik kijk eerder raar op als ik daadwerkelijk geld in mn handen gedrukt krijg, dan wanneer niet hahahha.

Ik ben een 90's kid, dus toen ik eind '94 met draaien begon, was het hardcore wat de klok sloeg en zo ben ik met alle verwante stijlen meegegroeid, dus mijn interesses liggen zeer breed binnen het genre en het liefst draai ik ook verschillende stijlen door elkaar.
Dus wat ik draai in een notendop: oldschool, rave, early rave, new style, hardcore, early hardcore, millenium hardcore, early hardstyle, hardstyle, raw hardstyle, jump, freestyle en voor de lol soms wat drum&bass/dubstep
 
Nou ik zal je zeggen dat je de betaalde optredens op 2 handen te tellen zijn, ik ben altijd een van de locals op de feestjes en dat betekent dus dat je gratis draait, maar aan de andere kant, door gebruik te maken van locals heb je wel je budget volledig ter beschikking voor de hoofdacts en meestal benzinekosten voor de mensen die je uitnodigd van buiten de provincie. Dus ik kijk eerder raar op als ik daadwerkelijk geld in mn handen gedrukt krijg, dan wanneer niet hahahha.

Ik ben een 90's kid, dus toen ik eind '94 met draaien begon, was het hardcore wat de klok sloeg en zo ben ik met alle verwante stijlen meegegroeid, dus mijn interesses liggen zeer breed binnen het genre en het liefst draai ik ook verschillende stijlen door elkaar.
Dus wat ik draai in een notendop: oldschool, rave, early rave, new style, hardcore, early hardcore, millenium hardcore, early hardstyle, hardstyle, raw hardstyle, jump, freestyle en voor de lol soms wat drum&bass/dubstep
Ja rijk zullen we er niet van worden he hahah. Agh zolang je er plezier in hebt dan moet je het blijven doen, dat houdt ons ook op de been haha.

Zo veelzijdig idd! Kan beetje meepraten, 1987 hier! Luisterde eerst ook altijd hardcore alleen op den duur moest het alleen maar harder en sneller. Paar bpm's terug en tadaa Hardstyle :p euphoric kan ik ook zwaar waarderen, heerlijke atmosfeer. Bij thuiskomst met eten een lekkere jazzplaat of lekker Veronica kanaal op. Ja zoals je zelf al zei, muziek smaak erg breed. Alsof je voor elk moment/gevoel wel een nummer hebt.
Mocht je ooit weer is een feestje organiseren, hook me up :p !
 
Ik ben in mijn vrije tijd voornamelijk bezig met computer-gerelateerde dingen. Denk hierbij aan hardwarematige zaken, webdevelopment en vooral gamen! Ik game enkel op de PC en onder andere de games Rocket League, Arma 3 en Squad. Ook heb ik een passie voor auto's. Hier ben ik in het verleden ook wat meer mee bezig geweest, maar nu niet meer. Verder houd ik ook van films/series kijken, maar goed.. Wie niet? :p

Edit: hieronder twee foto's van twee vorige (verschillende) auto's.
 

Bijlagen

  • 1048504_486012408148077_1922644779_o_zps71208455.jpg
    1048504_486012408148077_1922644779_o_zps71208455.jpg
    165,1 KB · Weergaven: 312
  • IMG-20140622-WA0010_zps2412929d.jpg
    IMG-20140622-WA0010_zps2412929d.jpg
    95,6 KB · Weergaven: 385
  • Leuk
Waarderingen: Jan
mijn overige hobbys buiten airsoft zijn pretparken bezoeken in nl en het buitenland/gitaarspelen en heb ook nog met hobby model auto ge raced :)
 
Zoals een aantal van jullie weten ben ik naast airsofter militariaverzamelaar en verzamel ik al tijden Russisch en Oekraieens jaren 90, en sinds een aantal jaren vollop alles uit de balkan.

https://johncollects.wordpress.com/

Ik ben druk bezig met alles te fotograferen, en de lijst is nog lang niet compleet. Alles met rode linkjes werkt intussen. Ik moet nog zo'n 60 uniformen, vizieren, gear, noem maar op fotograferen.
 
Mijn andere hobby is me auto!
Golf 4 1,8 20VT

Is dat niet het turbo-blok met 5 kleppen per cylinder? Zo eentje zat er ook in mijn oude Audi S3 van '99, heerlijk blok om zowel rustig mee te rijden als even lekker doortrekken. Turbo komt er bij de Audi rond de 3 - 3.5k toeren in, dus daaronder kun je gewoon rustig met het verkeer mee.

Ik heb nu een Chrysler Crossfire 3.2 V6 uit 2005, die schijn-amerikaanse tweezitter die zo'n 80% van de oude Mercedes SLK320 heeft overgenomen.
Leuke auto juist omdat je ze bijna niet ziet, maar daardoor wel rete-duur als er wat kapot is en je niet bij Mercedes kunt krijgen.

(zo is de airco-pomp sinds kort kaduuk, erg lastig met de warmte van afgelopen week maar een nieuwe kost € 350,- ex. BTW (van Mercedes past niet), dus ik blijf nog ff zoeken naar een goede gebruikte... Raampje open werkt ook.)

Ohja, en naast m'n auto heb ik ook twee motorfietsen, een Kawasaki Z1000 en Harley-Davidson XR1200 Sportster, beide van 2009.
 
Is dat niet het turbo-blok met 5 kleppen per cylinder? Zo eentje zat er ook in mijn oude Audi S3 van '99, heerlijk blok om zowel rustig mee te rijden als even lekker doortrekken. Turbo komt er bij de Audi rond de 3 - 3.5k toeren in, dus daaronder kun je gewoon rustig met het verkeer mee.

Ik heb nu een Chrysler Crossfire 3.2 V6 uit 2005, die schijn-amerikaanse tweezitter die zo'n 80% van de oude Mercedes SLK320 heeft overgenomen.
Leuke auto juist omdat je ze bijna niet ziet, maar daardoor wel rete-duur als er wat kapot is en je niet bij Mercedes kunt krijgen.

(zo is de airco-pomp sinds kort kaduuk, erg lastig met de warmte van afgelopen week maar een nieuwe kost € 350,- ex. BTW (van Mercedes past niet), dus ik blijf nog ff zoeken naar een goede gebruikte... Raampje open werkt ook.)

Ohja, en naast m'n auto heb ik ook twee motorfietsen, een Kawasaki Z1000 en Harley-Davidson XR1200 Sportster, beide van 2009.
ooh god.... ja die auto ken ik 100% me vader heeft er 1 gehad...
Ik wil straks gaan kijken voor wat anders...
iets groters.... met een grote bak erachter...Pick-up