airsoftpro.cz

I like how to sorted out the left section,
Like you can click on m4 mags, mp5 mags, and so on
Makes it easy to search fast what you need for sure ill check ik out completly this weekend :)
 
This shop has the AirsoftPro Trigger + Piston set, which is a clone of the Action Army version - identical quality and literally half the price! 80 euros versus 160.
 
  • Leuk
Waarderingen: b.samriey
@b.samriey, How fast do these guys ship? I've seen on the website that this Geis transporter takes about 1-2 weeks but I hope it's shorter than that. I will receive all other parts for my sniper today, so the only thing missing would be the trigger + piston set from ASP. However, without that, I cannot start building :p
 
@b.samriey, How fast do these guys ship? I've seen on the website that this Geis transporter takes about 1-2 weeks but I hope it's shorter than that. I will receive all other parts for my sniper today, so the only thing missing would be the trigger + piston set from ASP. However, without that, I cannot start building :p
Within 4 days i received my order with tracking number via DPD post, they have really good customer service and fast shipping.
 
I e-mailed them and they confirmed the median transit time to NL is 3 days. :) That means I should get my kit right after the weekend.
 
Afgelopen zaterdag hier e.e.a. besteld en gekozen voor de bank overschrijving.. (tja.. je blijft een hollander, dus de goedkoopste optie kiezen we)...
Nu maak ik niet dagelijks geld over naar tsjechië... dus gisteravond even een digitale postduif hun kant op gejaagd met daarin nogmaals m'n NABV en screenie van de overschrijving...
Vanochtend om 7:05 al reactie op die mail... Betaling ontvangen, en pakket ging vandaag op transport...

tot nu toe dus uitermate tevreden over hun werkwijze en klantvriendelijkheid..

Hetzelfde geldt overigens voor airsoft-entrepot.fr. Uitermate vriendelijk en meedenkende mensen, die je prima in het engels te woord kunnen staan (al zou ik wellicht een van de weinigen zijn die ze ook in het frans te woord zouden kunnen staan :p)
 
geweldig... gewoon nu al bericht van thuis dat alles al bezorgd is...

Dinsdag verzonden, vandaag al in huis...

petje af!
 
  • Leuk
Waarderingen: Valmijaan
Toch even dit oude topic weer aanvullen.

Ik heb vorige week zondagavond bij Airsoftpro een TM Glock 17 GBB besteld, met extra magazijn. Direct na de bestelling een mailtje gedaan met het verzoek mijn NABV toe te voegen aan de parcel.

Maandagochtend rond 08:00 uur al een (automatisch?) mailtje met duidelijke tracking code dat mijn bestelling verzonden was. (via een tsjechische website, GEIZ oid..) Omdat ik nog geen mailtje terug had over mijn pas, ging ik er vanuit dat het toevoegen hiervan niet gelukt was, afwachten dan maar!

Donderdag stond de tracking al op 'afgeleverd', maar ik had niets of niemand gezien. Bellen maar met DPD! Scheen de glock afgeleverd te zijn bij de Etos in het dorp (stationsstraat ipv stationsplein). Omdat het me niet handig leek dat een Etos medewerkster dit pakketje midden in de winkel zou openen met een Glock hierin, snel naartoe gereden om het pakket op te pikken. Ik was net op tijd, want na de doos Labello was mijn pakketje aan de beurt om uitgepakt te worden.

Schijnbaar werken ze bij Airsoftpro heel vroeg, want er zat keurig netjes een kopietje van mijn pas op het pakket, ondanks het uitblijven van een reactie op mijn mail..

Overall: Prima shop, snelle verzending en zou hier zeker nogmaals bestellen.
 
Toch even dit oude topic weer aanvullen.

Ik heb vorige week zondagavond bij Airsoftpro een TM Glock 17 GBB besteld, met extra magazijn. Direct na de bestelling een mailtje gedaan met het verzoek mijn NABV toe te voegen aan de parcel.

Maandagochtend rond 08:00 uur al een (automatisch?) mailtje met duidelijke tracking code dat mijn bestelling verzonden was. (via een tsjechische website, GEIZ oid..) Omdat ik nog geen mailtje terug had over mijn pas, ging ik er vanuit dat het toevoegen hiervan niet gelukt was, afwachten dan maar!

Donderdag stond de tracking al op 'afgeleverd', maar ik had niets of niemand gezien. Bellen maar met DPD! Scheen de glock afgeleverd te zijn bij de Etos in het dorp (stationsstraat ipv stationsplein). Omdat het me niet handig leek dat een Etos medewerkster dit pakketje midden in de winkel zou openen met een Glock hierin, snel naartoe gereden om het pakket op te pikken. Ik was net op tijd, want na de doos Labello was mijn pakketje aan de beurt om uitgepakt te worden.

Schijnbaar werken ze bij Airsoftpro heel vroeg, want er zat keurig netjes een kopietje van mijn pas op het pakket, ondanks het uitblijven van een reactie op mijn mail..

Overall: Prima shop, snelle verzending en zou hier zeker nogmaals bestellen.

Mijn sniper komt hier ook vandaan. de Etos medewerker zou met het openen van het pakketje een hoop regels overtreden.
tenzij ze een enorm dikke fout gemaakt hebben met leveren lijkt het mij sterk(gezien ze plakband met merk gebruikten) dat deze open gemaakt zou worden.
 
Ik gok ook dat de winkel meer in de problemen zou zijn als jij moesten ze het pakje hebben opengemaakt.

deze shop kende ik nog niet trouwens dus thanks! heb ik weer wat meer om mij in verleiding te brengen.
 
Ik gok ook dat de winkel meer in de problemen zou zijn als jij moesten ze het pakje hebben opengemaakt.

deze shop kende ik nog niet trouwens dus thanks! heb ik weer wat meer om mij in verleiding te brengen.

tjechie is best wel een airsoft land, kennis is er pas geweest en het stikte er van de airsoft winkels!
Verder is het goedkoop daaar en de betreffende webshop heeft een geweldige triggerset voor de VSR modellen
 
Net voor de tweede keer een pakketje binnengekregen van Airsoft-pro. Deze keer me Tm Hi Capa 5.1 met accesoires. Best snelle levering, enorm goed verpakt en prima prijs. Zou zeker aanraden.
 
tjechie is best wel een airsoft land, kennis is er pas geweest en het stikte er van de airsoft winkels!
Verder is het goedkoop daaar en de betreffende webshop heeft een geweldige triggerset voor de VSR modellen

Dat komt mooi uit... ga deze zomer naar Tsjechië op vakantie. Misschien maar even iets meenemen dan!
 
  • Leuk
Waarderingen: Mirko
Dat komt mooi uit... ga deze zomer naar Tsjechië op vakantie. Misschien maar even iets meenemen dan!

zolang je met de auto gaat zou het een idee kunnen zijn :p zou het er niet op wagen als je met het vliegtuig gaat.
 
zolang je met de auto gaat zou het een idee kunnen zijn :p zou het er niet op wagen als je met het vliegtuig gaat.
Kwestie van vooraf aangeven en als ruimbagage mee. Vliegen ook zat mensen met RS vuurw@pens naar buitenlandse wedstrijden