Airsoftpagina.nl

Aangezien er al genoeg verteld is over de inhoud van je website wil ik hier niet weer over beginnen, dus er zijn een aantal dingen die mij omtrent design wel gelijk opvallen.

Op je homepagina heb je heb je een onder het stukje "Laatste nieuws" en "Acties en nieuwe producten" gebruik je voor de laatste nieuwe item een afbeelding als header, wat voor mij een beetje raar is dat de hover effect op je titel daarbij rood is (Past niet echt mooi bij het groen wat je voor de rest van je website gebruikt). Het zelfde rood wordt ook weer gebruikt bij je navigatiebar.

Op het moment dat er meerdere skirms in de de agenda staan voor een dag overlap de tekst bekijk alle .. evenmenten de volgende dag of staan al in de sidebar.

Favicon van je website is een ster meestal gebruikt je ook hierbij gewoon je logo past dus niet bij je website.

Navigatie bar blijft bovenaan je website staan, kan je beter een fixed position geven als de gebruiker scrolled nu is het dat de gebruiker altijd terug naar boven moet scrollen voor naar een ander gedeelte van je website te gaan. Ander mogelijk is om rechtsonder een button de laten komen dat je de mogelijkheid geeft op naar boven gaan zodat je hier weer niet hoeft te scrollen.

Dit zijn gewoon een aantal puntjes wat mij als eerste opvallen dan. Verder wens ik je veel succes met je website!
 
  • Leuk
Waarderingen: ICuThiNk81
Ben persoonlijk meer van wat rustigere sites, geen 100 dingen op de eerste pagina bijvoorbeeld.
Vind het wel een goed initiatief! Zorg dat je er geen knip en plakwerk meer in hebt zitten zonder bronvermelding en je komt een heel eind. Het is zonde als je straks een mooie, goedwerkende site hebt waar iedereen op af knapt door het 'stelen' van andermans werk.
Succes!
 
  • Leuk
Waarderingen: ICuThiNk81
Dank je Crix! Daar zijn we inderdaad hard mee aan het werk. In ons enthousiasme is dat er nog wel eens bij ingeschoten, maar dat houden we nu extra scherp in de gaten.