Airsofters gezocht regio Ede, Veenendaal

Met wie kan ik in contact komen om meer informatie te krijgen over een team in de buurt waar ik bij aan kan sluiten?

Hey Ruben,

Ik speel zo nu en dan met een paar vrienden uit Ede maar we zijn geen officieel team verder. Gewoon leuk af en toe samen een dagje knallen. Hebben geen vast veld en spelen net waar we zin in hebben.
Je mag best een keer een dagje aanhaken :)
 
ik ben lid ja en heb eigen replica waar ga je heen ? ik vertrek uit maarssenbroek
 
Laatst bewerkt:
ik ga zondag 26mei richting deurne bunker hill en dan zie ik paar gasten van dragon airsofters.
 
Hallo Allemaal

Ik ben nieuw in de airsoft wereld dus weet nog niet hoe als gaat maar daar kom ik snel genoeg achter, en zou het niet eens leuk zijn om met meerdere airsofters die al heel lang spelen of nog nooit hebben gespeeld eens wat af te spreken en zo een leuke gezellige groep te vormen uit de omgeving ede die eens per maand of twee maanden met elkaar gaan airsoften tijdens een evenement.
 
Dat lijkt me ook wel een geinig idee. Ik skirm met een groepje vrienden (ook uit Ede) wanneer we zin hebben. Niet perse met een bepaalde regelmaat verder. Ik houd het hier wel ff in de gaten en wie weet haak ik een keer aan.