Airsofters gezocht regio Ede, Veenendaal

Svg

Member
8 dec 2018
24
0
Trophies
2
Hallo!

Ik ben op zoek naar spelers die woonachtig zijn rond Ede en Veenendaal en omliggende dorpen om ongeveer 1 a 2 keer per maand te gaan skirmen.

Groetjes,
Sven
 
ik kom uit maarssenbroek, vanaf a s vrijdag krijg ik mijn in brievenbus. ik zou wel mee willen doen. ik meld me dan aan. weekends kan ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Svg
Voor binnen ga ik naar Arnhem, Didam of Waalwijk, voor buiten Veluwe Airsoft, Balls and Arrows, Bunker Hill of Dark Forest.

Waar jij dan?

Lees dat @marcellino ook wel interesse heeft.

Ik speel het zelf nog niet zo lang. Ongeveer sins november.

Ik ga nu eens in de week naar het airsoftcentrum in Geldermalsen en Ben eerder een keer wezen skirmen in King forest valburg.
 
Ik heb deze mention even gemist geloof ik :oops: excuus.

Maar MattiB en ik komen ook uit Ede inderdaad. We gaan zondag knallen in Halenaveen, even kijken of dat wat is.
Spelen jullie ook wel eens bij critical hit king forest?
 
Nog nooit geweest
Maar ga daar wel een keer heen dit jaar. Dacht namelijk dat het weg was .
 
Nog nooit geweest
Maar ga daar wel een keer heen dit jaar. Dacht namelijk dat het weg was .
Zitten er nog steeds..ze heten alleen anders sinds n paar weken..heet nu "critical hit, Valburg crossroads"
Naar mijn mening een van de leukere velden, en zeker een bezoekje waard!
 
Hallo!

Ik ben op zoek naar spelers die woonachtig zijn rond Ede en Veenendaal en omliggende dorpen om ongeveer 1 a 2 keer per maand te gaan skirmen.

Groetjes,
Sven
Beste Sven,
Mijn naam is Ruben Kroon, 20 jaar, woon in Barneveld en speel al twee jaar Airsoft.
Ik ben opzoek naar een actief team waarmee ik regelmatig kan spelen, graag hoor ik van jou hoe groot jullie team is en hoevaak jullie spelen?
Ik kijk uit naar je reactie!
Ruben Kroon
 
Beetje late reactie maar kom ook uit ede. En speel ook zn 2 tot 3x per maand. Aanstaande zaterdag weer in Ulicoten. Dark forest
 
Met wie kan ik in contact komen om meer informatie te krijgen over een team in de buurt waar ik bij aan kan sluiten?