AirsoftEntrepot Winter Sale

Voormalig-Forumlid-161220

Well-Known Member
15 feb 2016
5.221
2.538
Trophies
21
Toch maar even iedereen hier laten weten dat Airsoftentrepot een wintersale houdt en deze tov een gunfire wel uitpakt met stevige kortingen op hele interessante producten: https://www.airsoft-entrepot.fr/sol...4T2zMy_AAvJUZGjk6j1ASUX8_KxG9QdjqBgCv3vGpuH4&.

Om even wat voorbeelden te noemen:
- LCT G3 400 naar 250/225 (model afhankelijk)
- VFC SPRII 400 naar 200
- ASG CZ805 400 naar 200
- LCT AK's voor 50% van nieuw prijs

Voor de rest ook een hoop sub 100 euro replica's die gewoon prima zijn en leuk als backup of project ;).
 
Hahaha wat een verhaal dit.
De winter sale was een paar weken terug ook al, maar met andere modellen. Toen waren de tan en Black versies van de cz 805 a2 in de sale, maar ik vond de DT Grey mooier. Ik dus netjes een mailtje sturen of ik die voor de sale prijs kon kopen aangezien het dezelfde model was, alleen ander kleurtje.

Kreeg ik terug dat dat niet mogelijk was, maar wie weet wel in een volgende sale. Ik ging er van uit dat het een marketing verhaal was en heb ondertussen al een 2ehands gekocht, maar nu is ie idd in de sale. :rolleyes:
 
Hahaha wat een verhaal dit.
De winter sale was een paar weken terug ook al, maar met andere modellen. Toen waren de tan en Black versies van de cz 805 a2 in de sale, maar ik vond de DT Grey mooier. Ik dus netjes een mailtje sturen of ik die voor de sale prijs kon kopen aangezien het dezelfde model was, alleen ander kleurtje.

Kreeg ik terug dat dat niet mogelijk was, maar wie weet wel in een volgende sale. Ik ging er van uit dat het een marketing verhaal was en heb ondertussen al een 2ehands gekocht, maar nu is ie idd in de sale. :rolleyes:

Dat is altijd balen :|, soms is geduld toch een schone zaak XD. Ach ja een tweede Bren kan nooit kwaad toch :p.
 
Ughhhhhhhhhh die LCT G3's

3IDHiDW.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053
Ik was er als de kippen bij, maar alles wat ik wilde. LCT AK 105, sr3m, die pps bizon, waren al weg :(.
 
Wachten tot 7februari want dan krijg ik weer mn salaris en dan maar eens kijken wat voor leuks er in de sale is. Misschien een leuke secondary, 'goedkope' gbb smg.

Edit: ow die scorpion evo op hpa slijm slijm
 

Zo voel je je toch gewoon echt elke keer als je op een site zit rond te neuzen. Moet me elke keer weer inhouden en toch krijg ik bijna wekelijks pakketjes binnen. Vreselijk maar ook vreselijk leuk, want een hobby mag best wat kosten haha
 
Ik was er als de kippen bij, maar alles wat ik wilde. LCT AK 105, sr3m, die pps bizon, waren al weg :(.

Pfff ik zie het gister was de Sr3m gewoon nog te kopen, zelfde voor de army l85 en de VFC die ik noemde in de initiële post maar die zijn nu allemaal al op. Dacht eraan om een l85 voor de lol te halen voor die prijs, maar die kans is verkeken. Zo te zien is het meteen kopen als je ergens in geïnteresseerd bent want anders is het waarschijnlijk zo weg.
 
Wachten tot 7februari want dan krijg ik weer mn salaris en dan maar eens kijken wat voor leuks er in de sale is. Misschien een leuke secondary, 'goedkope' gbb smg.

Edit: ow die scorpion evo op hpa slijm slijm

Niet gelijk alles opmaken he :mad::confused::rolleyes:
 
De deals zijn ook al weer voorbij en ze laten deze niet meer staan zoals in het begin was gebeurd, oftewel meteen op de knop drukken als je iets wil :).