Airsoften bij (nieuwe?) locatie in Haarlem

Jelle

Well-Known Member
28 feb 2017
217
120
Trophies
15
Yo!

Paar maandjes geleden viel het me op dat er stilletjes een nieuwe locatie was toegevoegd op de kaart. Ook op het forum heb ik niks gehoord over deze locatie. Aangezien Haarlem vergeleken met andere locaties lekker in de buurt is voor mij leek het me leuk om deze locatie (indoor) een keer uit te proberen. Zover ik op de website kijk zijn er geen open events maar je kan wel met een groep mensen de locatie afhuren (niet het geval kijk comments). Met genoeg animo lijkt me dit wel te doen!

Prijzen staan hier > http://www.airsofthaarlem.nl/prijzen/
Het maximum aantal mensen is dus nog niet bepaald. Waarschijnlijk wel rond de 20 als je naar de andere evenementen kijkt.

25 euro voor 1 uur voor de hele groep, als je dit bedrag gaat splitten onderling is dit zeker niet duur. (niet het geval kijk comments). Ik hoop dan wel dat er langer dan 1 uur gespeeld kan worden.

Wat denken jullie ervan?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: AnDoll
Er staat dat de prijzen per persoon zijn. Dan is 25 euro per uur best wel aan de prijzige kant als ik het vergelijk met andere lokaties. Misschien is het het geld waard, dat weet ik niet.

Voor niet NABV; 90 Min = € 39,95 (Replica G36 – Heckler & Koch – Electric Airsoft)
En voor NABV; 1 uur = € 25,- (Eigen Airsoft Replica en Gear) -> is dus €37,50 per 90 minuten
Denk dat ze een rekenfout hebben gemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle
25 euro per uur, wow dat is prijzig. Dit ziet er eerder uit voor uitjes dan voor nabv leden als ik die prijzen zie.
 
Ik heb de pagina niet goed gelezen, ik dacht dat het 25 euro voor de groep was ipv per persoon voor 1 uur. (het stond meteen bovenaan de pagina maar ik heb dit topic om 02:00 gemaakt oke? :p) Dat is natuurlijk veelste duur aangezien je bij de meeste velden voor 25 euro ~5 uur kan spelen. Zoals al eerder is gezegd kunnen ze misschien een rekenfout gemaakt hebben, want voor 25 euro p/u pp komt natuurlijk niemand. o_O

Ik denk dat ik vanmiddag een mailtje ga sturen voor wat vraagjes en kijken of we voor 25 euro langer dan 1 uur kunnen blijven. :D
 
Laatst bewerkt:
Zoals al eerder is gezegd kunnen ze misschien een rekenfout gemaakt hebben, want voor 25 euro p/u pp komt natuurlijk niemand. o_O

Waarschijnlijk geen rekenfout.
Ze willen gewoon geen mensen met eigen gear hebben omdat daar weinig aan valt te verdienen.
 
Ik heb ze gemailed toen ik hem op de kaart zette, maar heb nooit een reactie gekregen jammer genoeg. Vond het idd ook aparte prijzen en tijden.
 
Het is nu ruim een anderhalf week geleden dat ik een email heb gestuurd en ik heb ook geen reactie gekregen. Sad!
 
Ik heb een mailtje terug gekregen!

Hi Jelle,

Vorig jaar vroeg je of wij de mogelijkheid hadden voor airsoft voor NABV leden in Haarlem.
Helaas was dat niet mogelijk, wij trainen die periode politie en overheidsdiensten.

Wij kunnen vanaf heden groepen toelaten om lekker te knallen.
Vanaf acht personen zijn groepen welkom. De prijs persoon is € 25,- voor vier uur op SECTOR7.
Spelen met eigen gear en BB's.
Afspraak in overleg, wij hanteren geen openingstijden.

Tevens heeft Airsoft Haarlem een eigen team opgericht.

Ik hoop dat dit je aanspreekt

Met vriendelijke groet,
 
Lekkere response tijd zeg :p

Maar alsnog vind ik €25 p.p voor 4 uur wat aan de hoge kant. Menig ander terrein rekent €25 voor 7 a 8 uur.