Airsoft videos en kanalen.


Hier een filmpje van mij die ik alweer een jaar geleden opgenomen heb. Komende zaterdag ga ik weer terug naar barchon. Ik heb er in ieder geval weer zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle
Afgelopen zondag heb ik geskirmt in voormalig verkeerspark Assen, had nog even deze korte edit gemaakt! Moest wel door uren beeldmateriaal kijken :p


Wow, een video zonder click-bait intro, lange onnodige fades, maar gewoon tacky en lekker geknipt! Nice :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle
Hallo airsofters,

Ik vind het leuk om een beetje te spelen met mijn montage software en uiteraard heb ik een voorliefde voor de sport. Ik heb geprobeerd deze twee te combineren tot een leuk filmpje. Zie hier het resultaat:


Ik hoor graag wat jullie er van vonden en wat ik de volgende keer beter/anders kan doen.

Sportieve groeten
 
  • Leuk
Waarderingen: Jeffrey1987
Na 1 min maar gestopt. Word veelste veel gefocust op beeld wat moet matchen op (shitty) muziek. Daar door erg hyper beeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Twinfromhell
Snap het idee wel, alleen zou ik al die chroma's en zwarte cuts achterwege laten. Liever wat meer gameplay i.p.v een showtje van een bende effecten.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Mensen zoeken volgens mij filmpjes die zo min mogelijk schokken. Jij hebt dit juist als effect op muziek.

Ook is het geen music clip, liever juist mooi doorlopende acties die goed in elkaar overlopen.

Muziekkeuze is persoonlijk, dus daar laat ik me buiten.
Tweede liedje was al een stuk rustiger in de safety zone.

Als laatste ben ik niet bekend met wat de norm is qua kwaliteit, maar het beeld materiaal zou volgens mij wat beter mogen als je echt dit doet als hobby. Nu weet ik natuurlijk niet met hoeveel waarde aan gear de "pro YT'ers" lopen, maar er is wel een flink verschil in kwaliteit van beeldmateriaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Ik had van het weekend een mooie streak van 9 man in minder dan 30 seconde. Dacht dat sommige dit misschien wel vet zouden vinden om te zien.

Ben zelf niet zo'n fan van het low-drag high speed spelen maar heb respect voor je vuurdiscipline, geen enkel schot teveel. Strak :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Bax
Wees niet bang ik ben niet zo'n speedsofter die in gekke kleuren over het veld loopt, maar ik vind het wel vet om met een hicapa te spelen en dan op momenten lekker agressief te spelen. Het was die dag 14 vs 14, dus deze push schakelde gewoon 2/3 van de tegenstander uit en dat is het vette aan dit moment. Behalve een sicke clip ook nog eens heel goed voor het team om verder te kunnen oprukken. Soms moet iemand daarin gewoon het voortouw nemen :D

En m'n vuurdiscipline, thanks voor het compliment. Ik speel graag als sniper als ik buiten speel, en haal daar veel voldoening uit het uitschakelen van m'n tegenstander met zo min mogelijk bbs. Blijkbaar vertaalt zich dat ook naar mijn CQB speelstijl :)
 
Ik heb een nieuwe video in elkaar gemonteerd. Op mijn vorige video kreeg ik wat kritiek dat de beelden te veel schokken en dat er erg veel op de muziek wordt gelet. Ik had wellicht aan moeten geven dat dit de bedoeling is en dat het een combinatie van muziek en airsoften is. Deze video zal dus zeker niet bij iedereen in de smaak vallen. Ik probeer een soort van oude CoD montage na te bootsen maar dan met airsoft.

Voor wie geïnteresseerd is:

Sportieve groeten
 

En dit keer geheel op tijd een nieuwe video van mij. Dit keer over het Daytona hpa systeem. Met meer kick dan een doorsnee gbbr, maar wel met aeg magazijnen is het daytona systeem voor velen interessant. Ik heb al jaren een lct/daytona aks-74U in mijn bezit en in deze video vertel ik erover!

Ik stuur mijn videos voortaan dit kanaal in, dan krijgt deze ook weer wat views.
 

Laar ik hier ook weer eens een video van mij neerzetten. Dit is een update video waarin ik laat zien wat ik in mijn collectie heb zitten en wat er het laatste jaar aan is veranderd.
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter en Oddball