Airsoft videos en kanalen.

Sup guys! BIGSHOT met weer een nieuwe video. Was een tijdje off the Grid in verband met afstuderen, maar ik ga er weer vol voor met IEDERE ZONDAG ( :D ) een nieuwe video :)

Benieuwd wat jullie vinden van deze, die ik als extraatje vandaag al online zette:

 
  • Leuk
Waarderingen: 1972
Zoooo dan!
Wat een verschil met afgelopen weekend.
Wij waanden ons in de jungle van Vietnam,inclusief de muggen!
Was meer cqb dan wat anders. o_O

De compound waar jullie in het filmpje inzitten is nu volledig dichtgegroeid.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Sup guys! BIGSHOT met weer een nieuwe video. Was een tijdje off the Grid in verband met afstuderen, maar ik ga er weer vol voor met IEDERE ZONDAG ( :D ) een nieuwe video :)

Benieuwd wat jullie vinden van deze, die ik als extraatje vandaag al online zette:


Mooie video. En een hele leuke sponser ;) Blijft een tof veld maar de keer wldat we er samen waren was er niet door die jungle te komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Zoooo dan!
Wat een verschil met afgelopen weekend.
Wij waanden ons in de jungle van Vietnam,inclusief de muggen!
Was meer cqb dan wat anders. o_O

De compound waar jullie in het filmpje inzitten is nu volledig dichtgegroeid.
Haha, ja deze was nog van een tijdje geleden ;)


Nice Joris. Hij kwam net al langs in mijn feed.
Thanks man! Appreciate!


Mooie video. En een hele leuke sponser ;) Blijft een tof veld maar de keer wldat we er samen waren was er niet door die jungle te komen.
Thanks! - En dat is zéker een toffe sponsor! ;)


@Joris Wel een beetje jammer dat je voor TU speelt :p
Hhaha, werd er ingedeeld hoor! :oops:
 
Nice, ik heb me pas de XAE gehaald en mij lijkt dat alleen de slide anders is. En een gasvulling op 1 magazijn vind ik geen probleem, je moet tenslotte toch bb's vullen.
 
Gister bij Combat city geweest en lekker geskimd. Ook meteen gevraagd of hun de nieuwe CQB regel gaan hanteren in april. Hierbij was het antwoord “ja”. Hierbij aangegeven dat ik dan geen replica’s heb om mee te spelen, en ook niet eens mijn pistool waar ik nu mee speel!

Ik wou kenbaar maken dat ze zo klanten gaan verliezen omdat ik geen extra replica ga kopen of er mee ga pronken!

Ieder geval hier is het filmpje van gister:
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en Robin2k7
Gister bij Combat city geweest en lekker geskimd. Ook meteen gevraagd of hun de nieuwe CQB regel gaan hanteren in april. Hierbij was het antwoord “ja”. Hierbij aangegeven dat ik dan geen replica’s heb om mee te spelen, en ook niet eens mijn pistool waar ik nu mee speel!

Ik wou kenbaar maken dat ze zo klanten gaan verliezen omdat ik geen extra replica ga kopen of er mee ga pronken!

Ieder geval hier is het filmpje van gister:

Al eens nuprol 1.0 of abbey 144a geprobeerd voor je pistool?
 
Alweer een tijdje geleden dat ik op het forum was maar ook nog steeds video's aan het maken.
Hier nog één van mijn favo veld op "Wild Mountain". Jammer genoeg bestaat WM niet meer :(
(watch in 1080p)