Airsoft videos en kanalen.

Is een mooi veld inderdaad grappig dat je je arm af en toe naar links draait , net een shooter .
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle
Ziet er uit als een leuk veld! En zit op 10 minuten rijafstand van mijn huis... dus hier kom ik zeker een keertje bij aansluiten!

Zekers! In de video ben ik echter alleen helemaal links, dus veel van het veld zie je niet. De "bonus clip" was dan wel weer helemaal rechts dan weer. Ik ben er afgelopen 3 weken elke week geweest dus ik vind het een leuke organisatie.
 

Heel klein filmpje van Skirm 8 juni Assendelft RSL , nadeel van contour camera is dat ie niet mooi filmt als de schemer zijn intrede doet , dus niet al teveel materiaal .

Groet

Robin
 
Afgelopen zondag was ik bij RSL Airsoft en heb wel wat leuke beelden weten te scoren! In één leven nog wel (behalve de bonus, ben wel een keer gerevived).


Ik heb het zo kort mogelijk weten te houden. In de toekomst zal ik het ook zo kort mogelijk houden / simpele airsoft clips uploaden.
Waar heb je je camera zitten? Een andere hoek dan ik normaal zie Groothoek lens lijkt het ook niet te zijn?
 
Waar heb je je camera zitten? Een andere hoek dan ik normaal zie Groothoek lens lijkt het ook niet te zijn?

Op mijn helm met zo'n NVG mount:
M4t4r9i.png


De GoPro staat dus niet op zijn kop wat je vaak ziet, die mount heb ik ook maar door die hoek staat mijn reddot dan recht voor de camera en kan je minder zien.
En in mijn gopro settings heb ik wel alles op "wide" gezet 1080@60p :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Op mijn helm met zo'n NVG mount:

De GoPro staat dus niet op zijn kop wat je vaak ziet, die mount heb ik ook maar door die hoek staat mijn reddot dan recht voor de camera en kan je minder zien.
En in mijn gopro settings heb ik wel alles op "wide" gezet 1080@60p :p
aaah ok! Redelijk standaard dus eigenlijk :) Thanks!
 
Hier is hij dan! Weer een nieuwe video!



Tips en aandachtspunten worden altijd gewaardeerd!
Super tof! Een kleine tip. Voor voice overs gebruik het gratis programma audacity. Kun je ruis weghalen. En voor geluidscapture kun je t beste een studiomic kopen. Ikzelf uploade fanatiek gamevideos en livestreams. Als je er hulp bij nodig hebt stuur je maar ff een pm. Zelf gebruik ik de røde nt1 usb studio mic. Maar er zijn goedkopere alternatieven zoals een bluesnowball
 
Super tof! Een kleine tip. Voor voice overs gebruik het gratis programma audacity. Kun je ruis weghalen. En voor geluidscapture kun je t beste een studiomic kopen. Ikzelf uploade fanatiek gamevideos en livestreams. Als je er hulp bij nodig hebt stuur je maar ff een pm. Zelf gebruik ik de røde nt1 usb studio mic. Maar er zijn goedkopere alternatieven zoals een bluesnowball

Hey man! Yup dat is mijn grootste aandachtspunt op het moment. Ik neem op met een Blue snowball mic, alleen krijg ik die ruis nergens weg... Gelukkig valt het niet enorm op tijdens een gameplay, omdat er toch achtergrond geluid op zit. Maar wanneer ik reviews ga doen moet dit gefixed zijn :p Ik stuur je even een PM!

Ik gebruik op het moment mijn twitch stream setup om die voice over op te nemen :p
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053
hahahahaha speciaal voor jou @Rebelattack

maar zou zeggen speel een keer met ons mee en oordeel dan ;)

haha sarcasm off course implied. Ik weet heel goed hoor dat jullie als team goed worden ontvangen, maar als jullie deze zomer naar bunker hill gaan zal ik wel eens kijken of ik (en misschien mata) met jullie mee kunnen komen spelen :p.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
haha sarcasm off course implied. Ik weet heel goed hoor dat jullie als team goed worden ontvangen, maar als jullie deze zomer naar bunker hill gaan zal ik wel eens kijken of ik (en misschien mata) met jullie mee kunnen komen spelen :p.

Altijd gezellig! En aangezien er altijd wel een aantal Ghost's op Bunker Hill zijn moet dat wel gaan lukken.
 
haha sarcasm off course implied. Ik weet heel goed hoor dat jullie als team goed worden ontvangen, maar als jullie deze zomer naar bunker hill gaan zal ik wel eens kijken of ik (en misschien mata) met jullie mee kunnen komen spelen :p.

Ik ga volgende week zondag @Rebelattack geef maar gil kan je meerijden :)
 
Afgelopen zondag gespeeld bij Paintball Jungle/Airsoft Club Amsterdam. Het was een warme dag maar ons team ging er vol voor. Dit is nu de 2de keer dat ik hier speel en begin steeds meer de lay-out van het velt te kennen. Erg leuk veld en kom er zeker nog eens terug!