Airsoft tiger 111 Hong Kong

Assault Captain

Active Member
12 jan 2017
44
8
Trophies
4
Deze vrijdag 06.01.17 besteld in HONG KONG bij airsoft tiger.

Manufacturer : CYMA


- polymer Foldable Stock
- fit for CYMA MP5K PDW AEG
- replace the original part


Manufacturer : CYMA

CYMA-STOCK-CM041PDW-1.jpg


CYMA-STOCK-CM041PDW-2.jpg


CYMA-STOCK-CM041PDW-3.jpg




pixel_trans.gif

pixel_trans.gif

EUR€16.94



Prijs onderdeel vond ik niet te duur verzenden is prijzig... (kon hem nergens anders uithalen)

€22 voor lange transport 10 tot 20 werkdagen

Nu wachten wanneer die hier is.zal erna hier ff iets laten weten.

Was vergeten dat er inklarings kosten aan verbonden zaten wegens buiten de EU gelukkig valt deze bestelling erbuiten.€22 en hoger aan materiaal kosten kost €13 extra aan de postbode aan de deur betalen.
 
Vandaag een afhaal bon gekregen van post.nl moet morgen men pakket afhalen op het post kantoor .... ben benieuwd!
 
Maar goed dus op 19.01.2017 was die al af tehalen.

Maar op 24.01.2017 had ik de bon van post.nl binnen om hem werkelijk te kunnen halen.

Van bestelling tot afhalen 18 dagen gewacht zonder bijkomende kosten.

Voor mij een aanrader (mits je het nergens anders kunt bestellen binnen de EU) bedenk alleen of je ongeveer €20 aan verzenden wilt betalen.
(ligt ook weer aan het gewicht van je bestelling)
 
Ombouw kitjes voor KWC Uzi Co2 naar Greengas besteld. Duurde lang met name omdat de NL douane het 15 week heeft tegengehouden. De kosten voor de kitjes bleven onder 24 euro dus geen probleem.
Ze hebben daar wel lekker veel soorten onderdelen. Je kan het zo gek niet bedenken. Zorg er alleen voor dat je niet boven 24 euro komt
 
BTW ja, invoerrechten nee. die grens is 150€.

Nee was even bang dat het iets met betrouwbaarheid van leverancier had te maken.
Misschien marken ze het nog down qua factuurprijs. Het is niet zo een groot pakketje.
 
BTW ja, invoerrechten nee. die grens is 150€.

Nee was even bang dat het iets met betrouwbaarheid van leverancier had te maken.
Misschien marken ze het nog down qua factuurprijs. Het is niet zo een groot pakketje.

Vaak wordt de invoice wel aangepast door aziatische bedrijven
 
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy
Soms kan dat gelazer met de douane toch voor verrassingen zorgen: wanneer iets net over de onderwaarde zit (bijvoorbeeld €23) en ze gaan je controleren, dan mag je naast BTW (21% behalve boeken, die zijn 9%) voor de douane ook inklaringskosten betalen aan de vervoerder (iets van €13 geloof ik). Uiteindelijk betaal je dan iets van €40 voor een product van €23. :(
 
BTW ja, invoerrechten nee. die grens is 150€.

Nee was even bang dat het iets met betrouwbaarheid van leverancier had te maken.
Misschien marken ze het nog down qua factuurprijs. Het is niet zo een groot pakketje.
Soms betaal je ook gewoon invoerrechten over lagere bedragen is mijn ervaring. Heb dit namelijk al een keer gehad.
Noemden ze toen inklaringskosten a ongeveer 13 euro zo uit mn hoofd
 
Soms betaal je ook gewoon invoerrechten over lagere bedragen is mijn ervaring. Heb dit namelijk al een keer gehad.
Noemden ze toen inklaringskosten a ongeveer 13 euro zo uit mn hoofd

Dan moet je dit terug vragen want zo werkt t niet in Nederland xD
 
Precies, Dat gene wat hierboven is beschreven bedoel ik. ( was wat kort door de bocht)
 
Dan moet je dit terug vragen want zo werkt t niet in Nederland xD
Leuk, maar je optie is dan om t terug te laten sturen naar honkong oid en dan 6 weken later het opnieuw gestuurde pakket in ontvangst nemen.
Was mij de 13 euro niet waard haha
 
Dan moet je dit terug vragen want zo werkt t niet in Nederland xD

Dan ben ik zeer benieuwd hoe je dit gaat aanpakken, je kan namelijk als normaal persoon vrij weinig tegen de douane doen. Er is namelijk een douaneofficier die dat beoordeeld heeft. En daar kan jij gewoon niks tegen als normaal persoon in Nederland, want een officier staat boven jou. Mijn ervaring is ook dat er dan nog 1 optie overblijft: Dan stuurt de douane het pakketje terug naar het land van herkomst om hun het vervolgens nogmaals op te sturen naar jou. En dit vindt vaak de ontvanger niet nodig omdat het om het klein bedrag gaat.
 
Ander puntje, niet echt over deze winkel, maar over de tracking. Pakketje is op 27-01 besteld, 03-02 verstuurd en nu 10-02 "arrived at processing centre". Maar kan erg weinig uitleg vinden wat dit betekent en die tracking is sowieso erg kaal qua info. Er wordt gezegd dat je dan bij je lokale pakketdienst verder moet kijken, maar daar werkt de tracking code niet. Iemand anders daar ervaring mee waar je nog meer info kan halen. (En ja ik ben gewoon ongeduldig.)
 
Ander puntje, niet echt over deze winkel, maar over de tracking. Pakketje is op 27-01 besteld, 03-02 verstuurd en nu 10-02 "arrived at processing centre". Maar kan erg weinig uitleg vinden wat dit betekent en die tracking is sowieso erg kaal qua info. Er wordt gezegd dat je dan bij je lokale pakketdienst verder moet kijken, maar daar werkt de tracking code niet. Iemand anders daar ervaring mee waar je nog meer info kan halen. (En ja ik ben gewoon ongeduldig.)

Maar ervaring hierin is dat dit ook een beetje ligt aan welk postbedrijf het hier in Nederland weer overneemt, bij PostNL gaat dit op zich redelijk (spreek hier uit eigen ervaring) maar bij een partij als GLS is het weer super onduidelijk. Je krijgt in de meeste gevallen eerst een tracking number vanuit het land van herkomst. Het vervelende hierbij is dat bij het overnemen door het Nederlandse bedrijf er weer een andere referentie aan wordt gehangen, dus letterlijk gezien veranderd dus ook je tracking number. Vaak kan je dat andere referentienummer ook weer terugvinden op alle verzendinfo vanuit het land van herkomst.