Airsoft-Legends

Misschien een optie om hpa te gaan??
Scheelt weer een hoop zoek werk ivm upgraded parts voor de gearbox?
Of zijn die wel makkelijk te krijgen en is de rest moeilijk??

Mvg Roy
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Misschien een optie om hpa te gaan??
Scheelt weer een hoop zoek werk ivm upgraded parts voor de gearbox?
Of zijn die wel makkelijk te krijgen en is de rest moeilijk??

Mvg Roy

Het is wel iets dat ik overweeg inderdaad. Maar geen idee of er een Hpa engine is die past. Ben zojuist lid geworden van een Facebook groep en zal daar eens rondvragen wat anderen hebben gedaan.
 
Wat voor type gearbox zit er in de FAL??
Hopup unit??
Foto's hiervan kunnen duidelijkheid verschaffen.


Mvg Roy AKA Smitty
 
V3, drop in zal wel passen, als in de engine. Het trigger board misschien met aanpassingen gezien het een micro switch heeft ipv trigger contacts. Nozzle is wss passen en meten of laten maken als je bijvoorbeeld een unit van wolverine hebt.
 
Maandag order geplaatst , er was een kleine vertraging , camo tape van een bepaalde kleur was er niet moest dus worden bij besteld .

Producten zijn ontvangen , niet goed gekeken zag ik ineens een extra rol camo

Perfect hoor en het belangrijkste een Riser mount medium i.v.m overstap op goggles ipv bril , om goed te kunnen richten moest de scope wat hoger staan.

Ook nog wat bussen camo spray verf er bij zodat ik mijn Dmr af kan maken .

Prijzen zijn scherp al met al zeer content met deze webshop .

De fysieke winkel nog niet geweest maar dat gaat nog wel een x gebeuren .

Robin
 
Afgelopen week ook een bestelling geplaatst bij Airsoft-legends.nl. Via via was ik hier terecht gekomen voor een universele linkshandige holster van Warrior Assault Systems, tijdens het winkelen kwam ik ook nog een sling tegen die ik al eerder op het oog had dus die ook maar in de virtuele winkelwagen gestopt. Deze waren beiden op voorraad en werden dezelfde middag nog verstuurd. De volgende dag om 11 uur had ik al een berichtje dat het pakketje was gearriveerd, dat is pas snelle service!

Uiteindelijk bleek ik een rechtshandige holster te hebben ontvangen waarna ik even contact met Renzo heb gehad. Dit kan natuurlijk gebeuren en de retourzending zat dezelfde dag nog op de bus. In de tussentijd was ik nog op zoek naar wat upgrade parts voor mijn replica en ook die waren op voorraad bij Airsoft Legends. Gezien er nog een pakketje mijn kant uit ging heb ik snel nog wat onderdelen besteld.

Dik tevreden over deze (web-)winkel, de communicatie is goed, ruime voorraad (voor de producten die ik wilde hebben) en prijzen zeer acceptabel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Zaterdag even langs geweest in de winkel. Vrij breed aanbod. Kregen wat te drinken aangeboden dus dan ben ik al snel tevreden ;-).
Het pand zit midden op een industrieterrein. Nette zaak, artikelen netjes uitgestald.

Pluspunten:
- Zaak zag er netjes en verzorgd uit
- Mooi aanbod in diverse prijsklasses

Aandachtspunten:
- Eigenaar was wellicht niet de meest servicegerichte verkoper. Inhoudelijk waarschijnlijk een kei maar zaken als: "kan ik je ergens mee helpen" of "heb je alles kunnen vinden" ontbraken. Dit vond ik echter prima maar zou in de ideale situatie wat aandacht verdienen :)

Al met al een zaak waar ik zeker terug kom!
 
Eigenaar was wellicht niet de meest servicegerichte verkoper. Inhoudelijk waarschijnlijk een kei maar zaken als: "kan ik je ergens mee helpen" of "heb je alles kunnen vinden" ontbraken. Dit vond ik echter prima maar zou in de ideale situatie wat aandacht verdienen :)

Al met al een zaak waar ik zeker terug kom!

Ik vind dit persoonlijk juist heerlijk. Me lekker met rust laten tot ik hulp nodig heb, dan kom ik zelf wel naar je toe haha. Maar iedereen winkelt natuurlijk anders, en een niet-pushy 'laat me weten als ik je kan helpen!' is natuurlijk nooit mis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bax en MauriceV92
Goedemiddag allemaal,

Ik ben Renzo, eigenaar van Airsoft-Legends, een shop die inmiddels al 5 jaar bestaat waar we reuze trots op zijn.
Begonnen als webshop vanuit huis in een kamertje van 1.5 x 3 meter met een fulltime baan ernaast en nu uitgegroeid tot een webshop met ruim assortiment en een fysieke winkel die van Dinsdag t/m Zaterdag geopend is incl. 2 koopavonden op Donderdag en Vrijdagavond.

Normaal gesproken hou ik altijd afstand van forums zoals deze puur om het feit dat je nooit aan een ieder zijn verwachtingen kan voldoen en naast dat vind ik natuurlijk dat een ieder recht heeft op zijn eigen mening of deze nu pos. of neg. is :)
Over het algemeen ben ik wel een stille meelezer om zo eventuele punten op te pikken die we kunnen gebruiken als feedback en hiermee aan de slag te gaan.

Na het lezen van de posts in dit topic wil ik iedereen bedanken voor de lovende woorden, dat doet mij zeer goed!
Wat betreft de "Kan ik je helpen" verkoop houding, ben ik zeer voorzichtig mee want ik hou er zelf ook niet van op die manier in een winkel aangevallen te worden. Zelf vind ik het ook altijd zeer prettig om op mijn gemakkie rustig rond te kijken en als ik een vraag heb de verkoper aanwezig even aan te schieten maar dat is inderdaad denk ik een persoonlijk dingetje :)

Verder blijven en zijn we altijd bezig bepaalde zaken op te pakken om onze dienstverlening nog verder te optimaliseren.
Onze missie is dan ook "Behandel je klanten zoals je zelf ook behandeld wilt worden" we spelen met zijn alle een Gentlemans game en waarom zou dit in een winkel ook niet zo mogen zijn?!

Voor degenen die nog niet in onze shop geweest zijn, kom een keer langs, al is het alleen maar om even rond te kijken en een babbel te houden, altijd gezellig :)
 
Goedemiddag allemaal,

Ik ben Renzo, eigenaar van Airsoft-Legends, een shop die inmiddels al 5 jaar bestaat waar we reuze trots op zijn.
Begonnen als webshop vanuit huis in een kamertje van 1.5 x 3 meter met een fulltime baan ernaast en nu uitgegroeid tot een webshop met ruim assortiment en een fysieke winkel die van Dinsdag t/m Zaterdag geopend is incl. 2 koopavonden op Donderdag en Vrijdagavond.

Normaal gesproken hou ik altijd afstand van forums zoals deze puur om het feit dat je nooit aan een ieder zijn verwachtingen kan voldoen en naast dat vind ik natuurlijk dat een ieder recht heeft op zijn eigen mening of deze nu pos. of neg. is :)
Over het algemeen ben ik wel een stille meelezer om zo eventuele punten op te pikken die we kunnen gebruiken als feedback en hiermee aan de slag te gaan.

Na het lezen van de posts in dit topic wil ik iedereen bedanken voor de lovende woorden, dat doet mij zeer goed!
Wat betreft de "Kan ik je helpen" verkoop houding, ben ik zeer voorzichtig mee want ik hou er zelf ook niet van op die manier in een winkel aangevallen te worden. Zelf vind ik het ook altijd zeer prettig om op mijn gemakkie rustig rond te kijken en als ik een vraag heb de verkoper aanwezig even aan te schieten maar dat is inderdaad denk ik een persoonlijk dingetje :)

Verder blijven en zijn we altijd bezig bepaalde zaken op te pakken om onze dienstverlening nog verder te optimaliseren.
Onze missie is dan ook "Behandel je klanten zoals je zelf ook behandeld wilt worden" we spelen met zijn alle een Gentlemans game en waarom zou dit in een winkel ook niet zo mogen zijn?!

Voor degenen die nog niet in onze shop geweest zijn, kom een keer langs, al is het alleen maar om even rond te kijken en een babbel te houden, altijd gezellig :)


Mooie reactie :)
Complimenten
 
Wat mijn vrouw en ik hier al niet besteld hebben: buckings,precission barrels,silencers,reddots,en nog wel wat meer.
Altijd goede service en als er echt een half jaar gewacht moet worden op een specifiek artikel dan is in overleg eventuele order canceling ook geen probleem. :)

Helaas de laatste tijd geen spullen meer besteld want op een gegeven moment kom je erachter dat je alles al hebt. :confused:
 
Ha, leuk dat Renzo hier ook is. Ook al wat spul besteld, maar ook even bellen / mailen werkt wel. Heb hem alleen nog maar 1x in de winkel kunnen treffen.

Prijzen liggen voor sommige dingen wat hoger, maar goed, is niet zo'n punt als het op voorraad is. Daarnaast mag de lokale economie ook wel gevoed worden.

Inderdaad gewoon een shop voor en door de liefhebber en niet zo zeer een "verkopershouding" inderdaad.

De meegeleverde chup-a-chup in de bestelling werkt overigens wel lekker tijdens het verbouwen van replica's. Top idee.

Denkt ook met je mee als je er niet om vraagt, zoals extra kabeltje erbij bij een lader, waarvan je zou verwachten dat ie erbij zit enzo.

Maar let wel, Renzo werkt (nog steeds?) fulltime naast het runnen van de shop. Als je dingen echt echt snel voor je volgende skrim moet hebben kan je beter even contact opnemen.
 
Maar let wel, Renzo werkt (nog steeds?) fulltime naast het runnen van de shop. Als je dingen echt echt snel voor je volgende skrim moet hebben kan je beter even contact opnemen.
Hij is al sinds een tijdje fulltime bezig met z’n shop. :)