Airsoft-Legends

Vladimir

Amor Vincit Omnia
23 mei 2014
1.708
974
Trophies
24
Net hier een bestelling geplaatst.


Ik zag deze shop nog niet in de lijst staan dus voeg ik hem er maar even tussen.(correct me if i'm wrong)


Niet al te duur spul voor zover ik in de gauwigheid voorbij zag komen.


En hele snelle levering,vandaag besteld,morgen aan de deur.(in mijn geval dan)


http://www.airsoft-legends.nl/
 
Gisteren tegen het eind van de middag via de live-chat contact gehad met Renzo, de eigenaar, over de voorraadstatus van item en daarna direct besteld. Kreeg die avond nog een melding dat het pakket al onderweg was. Dit had ik totaal niet meer verwacht gezien het tijdstip van bestellen!

Vandaag inderdaad de bestelling ontvangen, keurig verpakt!

Dus top ervaring van mijn kant! :D
 
Hier ook goede ervaringen. Heb al meerdere bestellingen gedaan en alles werd super snel en goed verpakt verzonden!

Ook een keer een Element T1 gekocht die na korte tijd kuren kreeg (helderheids-knopje aan de zijkant begon steeds losser te zitten), deze werd binnen 2 dagen al omgeruild voor een nieuw exemplaar. Dus ook aftersale service is top.

Verder kan Renzo altijd snel checken of hij iets kan leveren, dus staat het niet op de site (of is het out of stock), mail even en je hebt altijd snel een degelijk antwoord.

Er is nu trouwens ook een fysieke shop in Rotterdam, dus de zaken gaan goed :)
 
Had een bestelling gedaan van een T2 red dot, op de site op voorraad. Maar kreeg een mail dat het niet op voorraad was en de levertijd bij leverancier was onbekend. Wilde het toch snel hebben dus geld teruggevraagd, om ergens anders te halen. Geld werd snel teruggestort.

Heb nog niks echt besteld daar maar ik hoor goeie dingen. Hoewel de aankoop niet door ging, goed contact, en zal er zeker wat bestellen als er iets langs kom dat ik nodig heb
 
Tot nu toe 3x een bestelling geplaatst en elke keer keurige communicatie, alles goed verpakt en een snelle levering.

Bij de eerste bestelling een kaartje erbij met een persoonlijke kortingscode van 10%.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Hier een bestelling gedaan rond 20.00 uur voor een paar magazijnen. Met IDEAL betaald. Met een half uur kreeg ik netjes bericht dat de leverancier de magazijnen niet meer op voorraad had en dat uitlevering nog wel even op zich kon laten wachten. Na 2 mailtjes heen en weer besloten in goed overleg te gaan voor geld teruggave. Dit stond 2 dagen later keurig op m'n rekening.

Vervelend dat de voorraadstand even niet klopte, maar de oplossing was snel en efficiënt, wat het voor mij tot nu toe een prima webshop maakt. Verder nog geen orders geplaatst, maar dit is voor mij een goed voorbeeld van prima geregelde service na aankoop.
 
Na contact op facebook heel vlot bericht terug. Bestelling in de middag geplaatst en de volgende ochtend in huis!
Alles was netjes in orde, enorm klantvriendelijk.
 
Na het lezen van deze reviews heb ik een bestelling geplaatst bij Airsoft legends. :)
Ik ben benieuwd! Heb 6 enola gaye rook granaten gekocht voor bij Delta19 en Introdag.
 
Heb ook even gekeken op de webshop.
Echhter staat shs best wel overprized erop vind ik.
Shs ht motor 75 euro en op aliexpress voor 35.
Voor snelle levering is voor mij niet waard.

Voor de rest leuke webshop.
 
Wederom wat besteld. De dag erop netjes in huis en dat rond de feestdagen! (tussen kerst/oud en nieuw.)
 
Plate carrier besteld. Website gaf aan dat deze niet op voorraad was, maar wel bij de leverancier. Levertijd ong 3-7 werkdagen.

Twee dagen na bestellen mailtje gekregen van Renzo, dat de leverancier deze carrier niet meer in het assortiment had. En ook niet meer zouden krijgen.

Daarna een 2 tal suggesties gekregen voor een alternatieve carrier. Maar toch besloten de bestelling te annuleren. Paar dagen later aankoop bedrag retour ontvangen.

Vergelijkbare ervaring als @Kroeskoppie, goede service alleen jammer van de afhankelijkheid van het blijkbaar niet correcte voorraad beheer van de leverancier.
 
Deze week ook wat besteld.
snelle levering en perfect verpakt!

k ga hier zeker vaker wat bestellen.
 
Onlangs een hele doos vol spullen besteld, de schoenen waren niet op voorraad en ik werd snel op de hoogte gebracht hoelang het zou duren. Helaas had de leverancier z'n orders niet op order dus kreeg weer een nette mail dat het 2 a 3 dagen langer ging duren. Uiteindelijk alles netjes en goed verpakt binnen gekregen! Erg goede ervaring dus :)
 
Iets mindere review: kreeg via via te horen dat legends de techs van combat overgenomen had en erg behulpzaam is. Mailtje gestuurd met allemaal details en vragen, week later nog geen antwoord op gehad. Heb een reminder gestuurd en we wachten af.
 
Combatshop of com-bat te Geldermalsen??

Mvg Roy

Iets mindere review: kreeg via via te horen dat legends de techs van combat overgenomen had en erg behulpzaam is. Mailtje gestuurd met allemaal details en vragen, week later nog geen antwoord op gehad. Heb een reminder gestuurd en we wachten af.