Airsoft Haarlem nu open voor NABV leden.

Ha mannen, bij toeveel kwam ik dit onderwerp tegen. Ik zag een hoop flinke praat voorbij komen over deze locatie. Commentaar op veiligheid van een foto die in de kantine is gemaakt, waarschuwingen van de NABV ri Airsoft Haarlem en meer van dat soort kul. Als ik er 1 conclusie uit kan trekken is het dat geen van jullie ooit op deze locatie geweest zijn of ook maar de moeite genomen hebben om eens te gaan skirmen daar. Knap dat je dan zulke conclusies kan trekken.
In tegenstelling tot jullie ben ik er al heel vaak geweest. Leuke locatie, toffe eigenaren en veiligheid word altijd gewaarborgt. Ben nog nooit zonder bril de baan op gelaten of met magazijn in de kantine. Kinderen schieten uiteraard niet met airsoftwapens!!!! Dat zijn van die 10 fps repicla's die hebben ze daar ook of nerf. De nieuwe locatie komt trouwens in beverwijk. Dus ook de opmerking over de nieuwe repicla van de eigenaar is kul. Miss dan wel de moeite om eerst een keer langs te gaan en dan conclusies te trekken? Groet Dennis
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Beverwijk kijk das leuk om te horen effe 20 min rijden hopenlijk word het een mooie cqb locatie .

Maar inderdaad er is een hoop flinke praat , men trekt conclusies of men beoordeeld je op vooringenomenheid , kwam laatst nog toevallig een persoon van dit forum tegen en ik kan je vertellen de toon was behoorlijk gematigd .

Beetje het internet probleem lekker onder een verzonnen naam je gal spuwen .

Overigens op dit forum zitten ook genoeg redelijke mensen hoor maar de bekende betwetertjes die hou je toch .;)

Beverwijk dus , ik hou het in de gaten

Robin
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaosD
Ha robin, ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe locatie. Word idd Beverwijk, voor mij nog steeds goed aan te rijden vanuit Alphen gelukkig. Wat ik hoor van die jongens word het erg gaaf. Ze hebben leuke ideeen en zijn erg enthousiast. Nja dat van die toon viel mij ook op idd. Ik vind dat een forum een informatief platform moet zijn waar in je met elkaar ervaringen kan delen. Helaas is het hier voornamelijk een hoop gestook en elkaar opstoken. Ik vind dat ongepast. Hopelijk tot ziens!
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Hallo Dennis,

Welkom op het forum! Ik heb je introductie gemist. Even duidelijk zijn:
Commentaar op veiligheid van een foto die in de kantine is gemaakt [...] kul.

Kinderen schieten uiteraard niet met airsoftwapens!!!! Dat zijn van die 10 fps repicla's die hebben ze daar ook of nerf.

Commentaar hebben op duidelijk visueel bewijs is geen kul. Deze sport is gevaarlijk en daarom zijn er regels rondom het veilige gebruik van replica's. Niet een magazijn erin hebben in de safety is daar een van. Maakt mij niet uit hoe hard die replica zou schieten of niet, ik wil geen bbs in mijn ogen krijgen. Zeker met kinderen is het belangrijk dat ze goed en duidelijk de veiligheidsregels uitgelegd krijgen en dat daar ook toezicht op is. Daarom is die foto zo jammer.

Over de rest heb ik geen mening, maar je moet niet zeggen dat de veiligheid 'kul' is en 'altijd gewaarborgd'. Dat is overduidelijk niet altijd zo geweest en daar word over gepraat in dit topic.
 
Hallo Dennis,

Welkom op het forum! Ik heb je introductie gemist. Even duidelijk zijn:




Commentaar hebben op duidelijk visueel bewijs is geen kul. Deze sport is gevaarlijk en daarom zijn er regels rondom het veilige gebruik van replica's. Niet een magazijn erin hebben in de safety is daar een van. Maakt mij niet uit hoe hard die replica zou schieten of niet, ik wil geen bbs in mijn ogen krijgen. Zeker met kinderen is het belangrijk dat ze goed en duidelijk de veiligheidsregels uitgelegd krijgen en dat daar ook toezicht op is. Daarom is die foto zo jammer.

Over de rest heb ik geen mening, maar je moet niet zeggen dat de veiligheid 'kul' is en 'altijd gewaarborgd'. Dat is overduidelijk niet altijd zo geweest en daar word over gepraat in dit topic.

Precies dit dus.....

En het feit dat er speciaal een account word gemaakt om hier op te reageren doet mij vermoeden dat de persoon dichter bij de organisatie staat dan de gemiddelde NABVer. . .....
 
  • Leuk
Waarderingen: Eviltwin-NL
Ha robin, ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe locatie. Word idd Beverwijk, voor mij nog steeds goed aan te rijden vanuit Alphen gelukkig. Wat ik hoor van die jongens word het erg gaaf. Ze hebben leuke ideeen en zijn erg enthousiast. Nja dat van die toon viel mij ook op idd. Ik vind dat een forum een informatief platform moet zijn waar in je met elkaar ervaringen kan delen. Helaas is het hier voornamelijk een hoop gestook en elkaar opstoken. Ik vind dat ongepast. Hopelijk tot ziens!

Beetje flauw hoe je ons allemaal over een kam scheert middels een bericht. In principe ben je nu net zo bezig door middels minimale info meteen conclusies te trekken. Ik denk dat foto's van personen zonder bril met geladen replica's in een safety, onafhankelijk welke energie, geen goede publiciteit is voor een sport/hobby waar we veiligheid zo belangrijk achten.
 
Leuk om te weten dat de nieuwe locatie in Beverwijk is, ik ga daar zeker een kijkje nemen en aangezien er geen cqb in Noord - Holland is is dit een mooie aanwinst.

Ik snap alleen niet het doel van de reactie van @ChaosD. Airsoft Haarlem had foto's op Facebook staan waar ze laks omgingen met de veiligheid, wij hebben daar commentaar op, heel logisch. Door de vage constructie die ze eerst hadden had ik ook niet daar kunnen airsoften terwijl ik dit wel wilde (ik stuurde ze augustus 2017 een mail hierover, bijna 2 jaar geleden). De kinderen gebruiken wel gewoon airsoftapparaten maar deze vallen onder speelgoed (itt de apparaten die wij gebruiken). 0,08 joule klinkt niet zo ernstig maar is toch 93fps met 0,20, genoeg voor ernstige oogschade. Dus door te zeggen dat simpele veiligheidsvoorschriften onzin zijn motiveer je niet andere mensen om een kijkje te nemen bij de organisatie, maar laat je weten dat er niks veranderd is ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Precies dit dus.....

En het feit dat er speciaal een account word gemaakt om hier op te reageren doet mij vermoeden dat de persoon dichter bij de organisatie staat dan de gemiddelde NABVer. . .....
Je bewijst mijn punt weer met je aanname. Je kan op mijn profiel gewoon mijn gegevens zien en als je goed kijkt dan zie je mij ook op de foto. Niks geheims, niks raars. Ik zou zeggen, kom eens naar me toe als je me tegen komt op een skirm dan praten we bij. En stop aub met dat paranoide gedrag, je hoeft niet achter iedere boom een beer te zien. Ps. Mijn profiel heb ik bijna een maand geleden al aan gemaakt. Gr. Dennis
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Leuk om te weten dat de nieuwe locatie in Beverwijk is, ik ga daar zeker een kijkje nemen en aangezien er geen cqb in Noord - Holland is is dit een mooie aanwinst.

Ik snap alleen niet het doel van de reactie van @ChaosD. Airsoft Haarlem had foto's op Facebook staan waar ze laks omgingen met de veiligheid, wij hebben daar commentaar op, heel logisch. Door de vage constructie die ze eerst hadden had ik ook niet daar kunnen airsoften terwijl ik dit wel wilde (ik stuurde ze augustus 2017 een mail hierover, bijna 2 jaar geleden). De kinderen gebruiken wel gewoon airsoftapparaten maar deze vallen onder speelgoed (itt de apparaten die wij gebruiken). 0,08 joule klinkt niet zo ernstig maar is toch 93fps met 0,20, genoeg voor ernstige oogschade. Dus door te zeggen dat simpele veiligheidsvoorschriften onzin zijn motiveer je niet andere mensen om een kijkje te nemen bij de organisatie, maar laat je weten dat er niks veranderd is ;)
Hej Jelle, de foto op zichzelf is idd geen visitekaartje maar je oordeelt over een 1 foto waar je (net zoals ik) de context niet van kent. Dat is je enige bron waarop er vervolgens een aantal los gaan op deze orga. Zoals gezegd, mijn ervaringen zijn anders. Ik heb alleen nerf feestjes gezien en airsoft voor volwassenen. Ik heb ook geen idee hoe oud die foto is, want de kantine ziet er heel anders uit al zeker een jaar. Hopelijk zien we elkaar op skirms. Dan kunnen we even bij praten. Mvg Dennis
 
Beetje flauw hoe je ons allemaal over een kam scheert middels een bericht. In principe ben je nu net zo bezig door middels minimale info meteen conclusies te trekken. Ik denk dat foto's van personen zonder bril met geladen replica's in een safety, onafhankelijk welke energie, geen goede publiciteit is voor een sport/hobby waar we veiligheid zo belangrijk achten.
Niet allemaal rebel, maar het gezegde "wie de schoen past, trekt hem aan" gaat hier op.
 
@ChaosD , je voelt je wel heel erg persoonlijk aangevallen hoor. Zoveel raars is er in dit topic niet gezegd. Je hebt je punt gemaakt, maar jouw mening is niet opeens daardoor een feit voor mij of de rest hier. Zo werkt het nou eenmaal op het internet en in het leven.
 
Laten we eens worden dat we het oneens zijn dan :) het gaat mij er om, dat we als airsoftcommunity met orga's praten en niet over orga's. We zijn immers afhankelijk van elkaar. Over voorstellen vond ik wel een goed punt trouwens. Ga ik nog ff doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook geen idee hoe oud die foto is, want de kantine ziet er heel anders uit al zeker een jaar.

Dan is de "ophef" niet onterecht het topic is namelijk ook uit die tijd gedateerd.
Jij reageert op reacties die ruim een jaar oud zijn.
Er stonden toen meerdere foto's en filmpjes online waarbij de orga het niet zo nauw nam met de veiligheid.
Hoe dat nu is?? geen idee, daar doe ik ook geen uitspraken over.
Dus om al die reacties als "kul" af te doen zegt meer over jou dan over ons.
 
Dan is de "ophef" niet onterecht het topic is namelijk ook uit die tijd gedateerd.
Jij reageert op reacties die ruim een jaar oud zijn.
Er stonden toen meerdere foto's en filmpjes online waarbij de orga het niet zo nauw nam met de veiligheid.
Hoe dat nu is?? geen idee, daar doe ik ook geen uitspraken over.
Dus om al die reacties als "kul" af te doen zegt meer over jou dan over ons.
Wat het vooral over mij zegt is dat ik het gelijk aan geef als mij iets niet bevalt aan de persoon (lees organisatie) in kwestie. Met mensen praten ipv over mensen praten is iets wat vanzelfsprekend moet zijn. Vertel mij eens wat is de organisatie beter geworden van dit topic en wat is de community beter geworden. De orga kent jullie klachten niet en kan zich dus niet eventueel aanpassen. Airsoftcommunity loopt een toffe cqb baan mis. Zo zie ik het, simpel zat.
 
Maar goed een toffe locatie in Beverwijk zou geweldig zijn , de cqb locaties waar ik geweest ben waren niet mijn ding , lege kamertjes , veel boordkarton , veel bottlenecks en veel te klein .

Ben benieuwd
 
Er zijn meerdere foto's die niet NABV/Airsoft logisch zijn. En er is allang een melding vanuit de NABV geweest heb ik vernomen. Er valt niets goed te praten wat fout is/was. Hopelijk heeft men ervan geleerd en zullen we dit niet meer tegenkomen op de nieuwe locatie. Zou ook beter zijn om die foute foto's van de site/Facebook te halen. Blijft een slecht visitekaartje. Laten we het hierop houden. Agree to Disagree.
 
Correctie, het ging om 1 of hooguit 2 foto's. Dus niet dingen aandikken door in het meervoud te spreken. Daar had ik al iets over gezegd in eerdere reactie.
Airsoft Haarlem is nooit NABV locatie geweest Olaf, dus ik zie niet wat voor controlebevoegdheid de NABV dan heeft. De NABV is geen airsoftpolitie ofzo maar een belangenvereniging. Maar ik heb jullie klachten inmiddels door gegeven.
Maar voor de geinteresseerde ik zal jullie op de hoogte houden over de nieuwe baan.
 
Correctie, 2 foto's is meervoud. Je maakt het zelf anders ook wel allemaal heel erg negatief. voor iemand die eerder nog over agree to disagree sprak. Je kan in eerdere reacties zeggen wat je wilt, maar dat maakt het nog niet zo dat iedereen daar dan maar gehoor aan moet geven..

En over je stukje m.b.t. dat Airsoft Haarlem geen NABV locatie is geweest: Ookal is het geen NABV locatie, het is wel aan de NABV om er voor te zorgen dat iedere vorm van airsoft in Nederland er verantwoord uit ziet/ gecontroleerd word. Dus als er ineens foto's (ja meervoud) op facebook staan van op onveilige lijkende situaties waarbij replica's gebruikt worden die voor airsoftapparaat aangezien kunnen worden, mogen ze daar wel degelijk wat mee doen om het te onderzoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf en JWieleman