Airsoft Haarlem nu open voor NABV leden.

Jelle

Well-Known Member
28 feb 2017
217
120
Trophies
15
Hallo forumleden

Sommige van jullie hebben mijn bump gisteren wellicht gezien in dit topic: https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/airsoften-bij-nieuwe-locatie-in-haarlem.3072/

Airsoft Haarlem was een locatie waar ik altijd wel interesse in had (vooral omdat RSL nu gestopt is) omdat het vrij dichtbij voor mij ligt. Echter stond er op de website geen concrete informatie over open skirms of prijzen voor NABV leden. Ik had hierover een email gestuurd met wat vragen maar ik kreeg lang geen reactie terug. Gelukkig waren ze me niet vergeten en hebben ze me nu laten weten dat ze nu wel open zijn voor NABV leden.

In de email zeiden ze dat voorheen op de locatie exclusief trainingen voor politie en overheidsdiensten werden gehouden. Er is geen sprake van open skirms waarvoor je je kan aanmelden. Je moet je als groep (vanaf 8 personen) aanmelden en de tijden bespreken, want ze hanteren geen vaste openingstijden. Op de website geven ze aan dat ze nog druk bezig zijn met het inrichten van de locatie, dus ze geven al aan dat er nog werk aan de winkel is.
De prijs is €25 voor 4 uur. Op Facebook en op de website kan wat foto's zien van de locatie.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Dat klinkt al iets beter dan in die andere post.
Maar nog steeds geen open skirm en dat is wat wij zo node missen in de noordkop.:rolleyes:
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Maar lijkt mij best gaaf om een keer met een paar mensen te kijken hoe het daar is. Ik ben best wel benieuwd!
 
In de email zeiden ze dat voorheen op de locatie exclusief trainingen voor politie en overheidsdiensten werden gehouden.

Ben niet echt onder de indruk van deze organisatie, welke nog liegt ook.
Als je de FB pagina bekijkt zie je dat ze afgelopen jaar vooral vrijgezellen feesten etc hebben gedaan.
Daarbij nemen ze het ook niet echt nauw met de regels. Zo staat er een foto op FB waar ze met een replica op een kind in bunny pak richten, er omheen staan allemaal gasten met replica's met de magazijnen er nog in en geen van allen heeft een veiligheids bril op.
Best wel kansloos als je het mij vraagt.

Edit: ik heb ff beter naar die foto's gekeken maar je ziet zelfs ingame lui zonder bril lopen!!! Ook van de organisatie. Damn dit is echt een schande voor de sport.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf ook de Facebook pagina in de gaten gehouden en ik zag toen inderdaad dat ze vrijgezellen feesten hielden, wat ik inderdaad wel apart vond. Ik vond de foto met het kind in een bunny pak inderdaad wel merkwaardig (ook met bier in de foto wtf?) Ik had dit eigenlijk wel in de originele post kunnen zetten inderdaad. Op de website kan je ook spelfouten vinden. In het algemeen wel een organisatie waar wel wat aan moet veranderen.
 
Laatst bewerkt:
Zelf op de website staan foto's van kids in t veld zonder bril. En foto's van in de safety waar (zo goed als) niemand een bril op heeft, maar wel kids met replica met magazijn erin rondlopen....

0210-Airsofthaarlem_party01.jpg
 
Wauw! Is dit iets om door te geven bij de NABV? Lijkt me wel toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Lijkt me wel eerlijk gezegd. Als de organisatie zelf al dit soort foto's online zet, heb ik niet het gevoel dat ze weten wat ze doen. Veiligheid staat voorop, zeker met kinderen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Brrr slechte vorm zo te zien. Ik hoop ook dat ze voor de kids ook echt dan de ce keurmerk replica's hebben, anders is dat best wel een grove overtreding van de wet.
 
Op de website staat deze gruwelheid.

Wij richten op Airsoft Events voor 10+ en 18+ met airsoft wapens dat geen vergunning nodig heeft. Deze wapens vallen onder de CE Goedkeuring en is veilig voor jeugd en volwassenen.
 
Melding naar de NABV zou niet mis staan denk ik... Of alleen een linkje van deze thread :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Woon zelf in Haarlem en gister even langs gefietst. Begreep van iemand die daar werkt dat de NABV al contact heeft opgenomen ivm de foto's op facebook en de website. Waarschijnlijk wordt de licentie opnieuw bekeken.