Airsoft-Entrepot France

Ik wilde net mijn bericht aanpassen, je was me net voor :p Ik zie in het proces dat je niets hoeft op te sturen, ik bedoelde of het aan te raden was om deze na te sturen o.v.v. een bestelnummer bijvoorbeeld.

Maar het kan geen kwaad, lijkt me inderdaad :) Ik zit nu niet thuis, dus dan moet ik vanavond maar gaan bestellen :p

Thanks @Lammert Wedda

Is de 2de keer vandaag dat ik iemand voor ben haha:p
 
@Kallisto Ik heb er een tijdje terug onderdelen, dus geen replica, besteld en toen kreeg ik zelfs van hun een mailtje met de vraag of ik een kopie van mijn NABV wilde sturen.

Dus je kan dat even afwachten of gewoon zelf alvast sturen na je bestelling.
 
@Kallisto Ik heb er een tijdje terug onderdelen, dus geen replica, besteld en toen kreeg ik zelfs van hun een mailtje met de vraag of ik een kopie van mijn NABV wilde sturen.

Dus je kan dat even afwachten of gewoon zelf alvast sturen na je bestelling.
Ik heb een anderhalve week geleden een slider besteld en toen werd me niet om een kopie gevraagd. Ik heb de bestelling net geplaatst en gelijk een kopie van mijn pas nagestuurd o.v.v. mijn ordernummer :)

Edit: een JG BAR-10 G-SPEC trouwens :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Die is nu in de aanbieding of niet? Ik heb gisteren wat besteld bij Entrepot en zat er over te twijfelen of ik hem ook zou kopen, maar toch niet gedaan. Ooit komt er nog wel een sniper, maar eerst nog even sparen ;)
 
Die is nu in de aanbieding of niet? Ik heb gisteren wat besteld bij Entrepot en zat er over te twijfelen of ik hem ook zou kopen, maar toch niet gedaan. Ooit komt er nog wel een sniper, maar eerst nog even sparen ;)

Plus dat er wordt aangeraden om de S variant te pakken en niet de KS vanwege een aantal metalen onderdelen ipv plastic.
 
Net (al) een reactie gekregen van Airsoft Entrepot. Het volgende kreeg ik als reactie:

Dear Sir,

Thank you for your message and for your request. We are always happy to answer it.

As requested, we added your NABV card to your parcel. Therefore, you shouldn't have any trouble with the Dutch customs.

We hope we have answered well to your message and we stay at your disposal for any demand, remark or suggestion.

We wish you a nice day.

Best regards,

Airsoft Entrepot

Erg snel en netjes! Ik moet ik zeggen dat ik niet anders had verwacht na alle positieve reviews ik heb gelezen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Vandaag een aardige bestelling binnen gekregen van Airsoft-Entrecote.
Erg goed ingepakt en zeer nette prijzen en afhandeling.
Zeker een site waar wij terugkomen.:):):)
 
Erg goede webshop.
Ik heb hier een e&l ak gekocht (zijn hier in verhouding goedkoop)
Ging na 2 skirms de kolf kapot, schroeven gingen los en veer erin uitgerekt
Contact opgenomen, kreeg keurig antwoord in het Engels, replica opgestuurd en kreeg de verzendkosten terug.
Weekje later ak gerepareerd terug.
Alles bij mekaar goede webshop aanrader!
De ak ook wel, moet je de schroeven vastzetten met loctite :p
 
Als ik een replica bij airsoft entrepot wil bestellen, moet ik dan een foto van mijn NABV pas naar ze opsturen? Hoe gaat dit in zijn werk? Of is dit alleen nodig voor replicas die van buiten de EU komen?
 
Als ik een replica bij airsoft entrepot wil bestellen, moet ik dan een foto van mijn NABV pas naar ze opsturen? Hoe gaat dit in zijn werk? Of is dit alleen nodig voor replicas die van buiten de EU komen?

Eigenlijk voor alles, je kan het zelf aangeven, maar als je het niet doet versturen ze het ook gewoon :|.
 
Bij mij vroegen ze toen zelfs voor alleen parts om een kopie van m'n NABV
 
Afgelopen zondagavond voor de tweede keer in 3 jaar tijd wat besteld bij deze winkel. Niet erg handig bezig geweest... twee keer een order in schieten. Hierover een mail gestuurd naar deze winkel en daarop maandagmorgen om 8:50 al een reactie dat de dubbele order gecanceld was. Men gaf aan dat het pakket maandagavond al verstuurd zou worden en om 20:30 een mail met trace nummer zou worden gestuurd. Ongeduldig als ik ben maandagavond de mail in de gaten gehouden en geen mail gezien. Dinsdagmorgen over gemaild, en wederom al vóór 9:00 een reactie, met daarin het trace nummer. Men geeft een 4 tot 6 dagen op voor verzending-tot-ontvangst, maar mijn pakketje wordt vanmiddag al bezorgd...

- Uiterst klantvriendelijk (al een keer een compleet nieuwe replica gehad nadat deze bij de 3e skirm op de grond was geketst en daardoor kapot was)
- hele snelle reacties op vragen
- snelle order afwikkeling

kortom....
ik ga nier gewoon weer vaker bestellen !
 
Doen ze bij airsoft entrepot ook aan het terugschroeven van de joules op aanvraag?
 
Weet ik niet uit m'n hoofd, maar je kan ze altijd mailen. Reageren ook netjes op Engelse mails.