Airsoft-Entrepot France

Helemaal vergeten. Mijn bestelling is inmiddels alweer een tijdje binnen. Mijn ervaringen:

- Ik ken geen frans, maar met behulp van google translate en een beetje logisch nadenken ging het plaatsen van de bestelling nog redelijk vlot.
- Bestelling werd snel verstuurd en was met een paar dagen binnen (zat wel een weekend tussen).
- Spullen waren netjes en veilig verpakt.

Dus wat mij betreft een aanrader. Ik zou er zo weer bestellen.
 
Mooie website, wat mij vooral aanspreekt is dat ze de vfc scar-l deluxe hebben voor maar 499, vond het moeilijk deze te vinden in een eu shop dus geweldig dat ze hem hebben denk dat ik hier mijn eerste replica ga halen.
 
Mooie website, wat mij vooral aanspreekt is dat ze de vfc scar-l deluxe hebben voor maar 499, vond het moeilijk deze te vinden in een eu shop dus geweldig dat ze hem hebben denk dat ik hier mijn eerste replica ga halen.

Als je niet per se de modulaire outer barrel wil hebben kan je hem voor 320 halen in Italië, de langere versie: http://en.softairrastelli.com/rifles/professional-electric/scar-series/scar-l-std-vfc of de kortere: http://en.softairrastelli.com/rifle...car-series/vfc-fucile-elettrico-scar-cqc-nero. Let op dat barrel length echt niks uit maakt voor je range.
 
Als je niet per se de modulaire outer barrel wil hebben kan je hem voor 320 halen in Italië, de langere versie: http://en.softairrastelli.com/rifles/professional-electric/scar-series/scar-l-std-vfc of de kortere: http://en.softairrastelli.com/rifle...car-series/vfc-fucile-elettrico-scar-cqc-nero. Let op dat barrel length echt niks uit maakt voor je range.
Zit toch nog wel wat vershil in en het is niet de deluxe, bijvoorbeeld die in Italië heeft 7mm bearings en de deluxe 8mm als ik me niet vergis zijn de internals al geupgrade bij de deluxe.
Exsternals zullen wel bijna hetzelfde zijn

Je hebt ook nog de elite maar die heb ik nog helemaal niet kunnen vinden.

En wat is precies een modulaire outerbarrel?
 
Laatst bewerkt:
Als ik een VFC koop ga ik alleen voor de externals, internals van VFC zijn okayish, hun self shimming gears zijn gewoon niet heel geweldig. 7 of 8 mm maakt alleen uit als je ball bearings wil gebruiken en als wat op de website staat klopt en het zijn bushings maakt 7 of 8 mm ook niet heel veel uit. De deluxe die op airsoft-entrepot staat heeft twee inner barrels erbij zitten één van 275 mm en eentje van 380 mm, daarnaast kan je het voorste stuk van de outer barrel eraf halen en heb je dus een modulaire barrel voor binnen en buiten. Dit heeft die andere niet, maar of dit en de iets andere internals werkelijk de 180 euro meer waard is, naar mijn mening niet, echter kan ik wel snappen waarom mensen het wel zouden halen.
 
VFC okayish?
VFC is high end.
En ze staan bekend om hun zeer goeie airseal. Dat komt niet door hun okayish internals.
Opmerking over de shimming is wel terecht, die kan beter.
 
VFC okayish?
VFC is high end.
En ze staan bekend om hun zeer goeie airseal. Dat komt niet door hun okayish internals.
Opmerking over de shimming is wel terecht, die kan beter.

Let op ik bedoelde niet VFC in totaal is niet okayish maar ging over de internals. Mogelijk dat mijn mening een beetje te hard is, desondanks zou ik een VFC enkel kopen vanwege de high end externals waar ze om bekend staan en niet voor de internals. Ik las inderdaad dat de laatste versies one piece cylinders gebruiken dus dat is inderdaad wel heel goed voor de air seal, echter wederom is nog steeds de vraag of je voor een stukje external barrel, een extra inner barrel en wat betere internals 180 euro meer zou willen betalen?
 
Let op ik bedoelde niet VFC in totaal is niet okayish maar ging over de internals. Mogelijk dat mijn mening een beetje te hard is, desondanks zou ik een VFC enkel kopen vanwege de high end externals waar ze om bekend staan en niet voor de internals. Ik las inderdaad dat de laatste versies one piece cylinders gebruiken dus dat is inderdaad wel heel goed voor de air seal, echter wederom is nog steeds de vraag of je voor een stukje external barrel, een extra inner barrel en wat betere internals 180 euro meer zou willen betalen?

Ik wil lekker minimaal 2 jaar out of the box kunnen spelen met gewoon een goed uitziend replica. Dan betaal ik liever iets meer snapje dan, maar op de deluxe zit daar geen echt groot vershil in kwa internals?
 
Geen idee. Weet wel dat ze standaard een precision barrel leveren op een aantal modellen. Weet alleen niet of deze dat ook heeft.
De M27 van mijn broer had alleen wel binnen een half jaar nieuwe trigger contacts nodig. Dus een mosfet is geen overbodige luxe.
 
Ik wil lekker minimaal 2 jaar out of the box kunnen spelen met gewoon een goed uitziend replica. Dan betaal ik liever iets meer snapje dan, maar op de deluxe zit daar geen echt groot vershil in kwa internals?

Ik snap het helemaal, ik zeg ook niks tegen VFC, ik juich het juist toe want het is gewoon een heel goed merk (wil zelf ook nog een SCAR van VFC), maar ik zelf vind een barrel extension en een extra inner barrel de 180 euro niet echt waard. Dit komt deels omdat ik de CQC variant niet heel mooi vind en dat ik uiteindelijk toch elke replica die ik heb helemaal open haal om te upgraden. Hoe dan ook of je nou de deluxe of niet haalt zijn de internals van VFC gewoon prima en daar kan je makkelijk 2 jaar doen, zeker met wat regelmatig onderhoud zoals de gearbox een keer opnieuw smeren en de barrel schoon maken. Daarnaast gaf Twinfromhell al aan dat het installeren van een mosfet wel handig kan zijn om je trigger contacts te behouden, zeker als hij aangeeft dat bij de VFC M27 deze al na een half jaar niet meer werkte :|, daarnaast is een mosfet altijd gewoon een goede standaard upgrade.
 
Beside i have V2 Systema upgrade kit but i found the VFC gearbox reliable and no serious issue to mention except the tappet plate must be change, the air nozzle is Prometheus polymer construction but since it's polymer i don't like because i'm seeking louder gun than silent, i also replaced the stock barrel because i want to superior my M16, all in all i can give the VFC brand 8 of 10 which is not really little..

lt0E96z.jpg
 
I'm planning to build a sniper based on JG Bar 10 and I must say, this shop seems to be a great source to get that stuff from. One of the only shops that stocks (at least some) of the Bar 10 models and almost all aftermarket parts required for it. Prices are also lower than in NL. Shipping seems to cost €14,90 to the Netherlands but that is more than alleviated by the lower pricing. I do not have any prior experience with ordering via this shop but once I do order from them, I'll make sure to post my findings.
 
  • Leuk
Waarderingen: b.samriey
I'm planning to build a sniper based on JG Bar 10 and I must say, this shop seems to be a great source to get that stuff from. One of the only shops that stocks (at least some) of the Bar 10 models and almost all aftermarket parts required for it. Prices are also lower than in NL. Shipping seems to cost €14,90 to the Netherlands but that is more than alleviated by the lower pricing. I do not have any prior experience with ordering via this shop but once I do order from them, I'll make sure to post my findings.
Check this website is the best to sniper upgrade parts, if you need any assisting on how or what you need to build your JG Bar10 then don't hesitate to ask me or just start a new topic and i will post everything you need.
Good luck bro!
 
@b.samriey Thanks for the offer man but I already jumped the gun :p (pun intended I guess).

Here's the parts I bought:
JG Bar10 Pro €99,90 (Airsoft Entrepot)
AA 6.03mm barrel 430mm €29,90 (Airsoft Entrepot)
AA Hopup chamber €54,90 (Airsoft Entrepot)
AA M150 Spring €9,90 (Airsoft Entrepot)
AA VSR10 Spring guide €19,90 (Airsoft Entrepot)
Maple leaf 70 degree bucking €11,95 (Skirmshop)
Maple leaf Nub €6,90 (Airsoft Entrepot)
Airsoft Pro Piston + Trigger set €80,60 (AirsoftPro.cz)
AA VSR10 Barrel spacers €10,75 (Airsoft Entrepot)

This version already includes a rail and scope. I'll keep the rail but buy a new scope later.
 
  • Leuk
Waarderingen: b.samriey
Beetje rare ervaring met deze webshop.
Vorige week zaterdag wat accu's besteld, mailtje dat het voorbeid word en dan maandag verstuurd zou volgens hun 3 dagen duren. Zou nog mail krijgen met track en trace, maar tot heden nog geen mail ontvangen :( al mailtje heen gestuurd maar geen reactie, vakantie tijd ofzo?
 
Ik dacht het ergens te hebben gelezen, maar ik kon het niet terug vinden. Ik wil eigenlijk een replica bestellen, maar ik vraag me iets af. Als je hier een replica koopt, is het dan nodig (of aan te raden) om een kopie van je NABV-pas op te sturen?
 
Ik wilde net mijn bericht aanpassen, je was me net voor :p Ik zie in het proces dat je niets hoeft op te sturen, ik bedoelde of het aan te raden was om deze na te sturen o.v.v. een bestelnummer bijvoorbeeld.

Maar het kan geen kwaad, lijkt me inderdaad :) Ik zit nu niet thuis, dus dan moet ik vanavond maar gaan bestellen :p

Thanks @Lammert Wedda