Airsoft Center Duiven

Intussen ligt mijn AKM al vier weken bij deze winkel zonder dat er wat mee is gebeurd.
Gunfire heeft de installatie van de ingebouwde ASCU slecht uitgevoerd en blijkbaar moet er een hoop over en weer worden gepraat voordat ze wat gaan ondernemen.
Ik had wat meer assertiviteit van deze winkel verwacht, zeker omdat het om een gloednieuwe replica gaat die anderhalf uur is gebruikt.
We gaan nog wel zien hoe het afloopt..
 
Intussen ligt mijn AKM al vier weken bij deze winkel zonder dat er wat mee is gebeurd.
Gunfire heeft de installatie van de ingebouwde ASCU slecht uitgevoerd en blijkbaar moet er een hoop over en weer worden gepraat voordat ze wat gaan ondernemen.
Ik had wat meer assertiviteit van deze winkel verwacht, zeker omdat het om een gloednieuwe replica gaat die anderhalf uur is gebruikt.
We gaan nog wel zien hoe het afloopt..

Heh, dus dat is de jouwe, blijkbaar. Had er wat over gehoord.

Het lastige is denk ik de garantiekwestie - in principe moet je garantie hebben op de modificatie omdat GF hem slecht heeft uitgevoerd. Maar ik snap ook dat je hem niet helemaal terug wilt sturen naar Polen om vervolgens nog een 'wack job' terug te krijgen. AirsoftCenter =/= Gunfire, dus zij kunnen de reparatie niet onder garantie uitvoeren.

Heeft AirsoftCenter contact gehad met Gunfire? Of heb je dat zelf gehad? Ik zou AC in ieder geval even bellen, het komt vast goed. Ze zijn inderdaad niet altijd de snelste maar absoluut vakkundig. En met ASCU's hebben ze veel ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Ze hebben al contact met gunfire gehad, maar waarom het allemaal zo lang moet duren weet ik niet. Ik heb ze duidelijk gezegd mn replica onder geen beding naar Polen te sturen omdat ik gunfire niet vertrouw met hun "reparaties".
De garantie loopt via airsoftcenter, dus ik moet daarop gewoon aanspraak kunnen maken om mn geld terug te krijgen mocht het te lang duren. En anders schakel ik wel een andere instantie in om mn geld terug te krijgen.
Maar morgen kijken ze ernaar en nemen ze weer contact op met mij.
 
Wanneer heb je deze actie laten uitvoeren bij GF? En hoe heb je betaald? Als je via credit card of PayPal Hebt betaald, kun je volgens mij tot 3 maanden na betaling via de betreffende instantie terug claimen.
 
De ASCU is eruit gehaald en naar Gunfire opgestuurd en van Airsoftcenter krijg ik weer een nieuwe. De oude was namelijk helemaal doorgefikt.. >.<
Nu moet ik het ff doen met een tussenoplossing waarbij er weer een originele trigger group in is gezet zonder ASCU.
 
Nou, voor tijdelijk lijkt het me een prima oplossing. Kan je de replica in ieder geval gebruiken. Mijn E&L heeft geen ASCU en hoewel ik wel heb gevoeld bij een andere E&L met ASCU dat de trigger respons echt subliem is, moet ik zeggen dat het zonder ook prima gaat. Ik heb nog nooit zo'n "single shot trigger freeze" gehad en heb geen ASCU. Maar misschien heb ik ook wel een hele goede trigger discipline *kuch* :D
 
Trigger freeze of semi lock is ook meer een v2 gearbox iets dan een v3 dingetje. Daarnaast is je trigger response ook te verbeteren met een zelf gemaakte mosfet van 7 euro, triggerboard geeft je alleen wat meer opties.
 
Ja klopt, Rebel. Was meer vanuit mijzelf gedacht: ik ben zelf helemaal niet van de 3-round burst o.i.d. dus daarvoor zou ik het niet nodig hebben. Wel zou ik het handig vinden om bijvoorbeeld voor een skirm in Duitsland hem tijdelijk single-single te kunnen configureren zonder de selector plates te vervangen. Daarnaast is het ook wel cool dat de ASCU een functional check heeft, hij geeft een alert als er iets mis is - te veel weerstand, LIPO onder minimaal voltage etc.
 
Ja klopt, Rebel. Was meer vanuit mijzelf gedacht: ik ben zelf helemaal niet van de 3-round burst o.i.d. dus daarvoor zou ik het niet nodig hebben. Wel zou ik het handig vinden om bijvoorbeeld voor een skirm in Duitsland hem tijdelijk single-single te kunnen configureren zonder de selector plates te vervangen. Daarnaast is het ook wel cool dat de ASCU een functional check heeft, hij geeft een alert als er iets mis is - te veel weerstand, LIPO onder minimaal voltage etc.

Daarom als je niet meer wil dan je trigger contacts besparen is het niet duur. Ik heb een ASCU en een Jefftron en beide hebben de opties om checks uit te voeren. Bij een jefftron moet je iets meer doe het zelven, echter kan ik bij de jefftron ten minste een hoop instellen wat bij een ASCU ophoud bij het instellen van je selective fire. De ASCU heeft natuurlijk een hoop opties maar die kan je niet aanpassen of uit zetten.

BTW Zo maar even skirmen in duitsland gaat niet zoals jij denkt, volgens mij telt het überhaupt niet als je alleen even een mosfet hebt waarmee je het op semi-semi kan zetten en daarnaast moet je voorzien zijn van een speciale F markering op de body en daarvoor moet je je replica naar Duitsland sturen.
 
BTW Zo maar even skirmen in duitsland gaat niet zoals jij denkt, volgens mij telt het überhaupt niet als je alleen even een mosfet hebt waarmee je het op semi-semi kan zetten en daarnaast moet je voorzien zijn van een speciale F markering op de body en daarvoor moet je je replica naar Duitsland sturen.

Semi only lock met mosfet is voldoende. Ik heb het bij Airsoft Center nagevraagd en zo doen zij het ook, is geen probleem. F marken is inderdaad wel nodig maar Airsoft Center kan dit ook regelen (ik weet niet of zij daarvoor de replica naar Duitsland sturen of dat dit in NL gedaan wordt).
 
Ik ben hier zaterdag kort binnen geweest en kan niet anders zeggen dan dat het een leuke tent is. Veel spullen en aardige gasten. Als ik wat langer de tijd heb ga ik hier zeker nog eens naar toe.
 
Goed om te lezen dat er goede ervaringen met deze shop zijn. Bij mij was dit helaas niet het geval.
Ik bracht mijn replica naar deze shop (ik was destijds koning noob als het om airsoft ging.) met de vraag of zij de replica konden downgraden. Het betrof een m92 baretta op C02. Zij zouden mij bellen, als ze aparte dingen met de replica zouden doen. Toen ik de replica 3 weken later kwam ophalen hadden ze een gat de slagpin geboord geboord, jawel een gat.. heel frapant. Ik nam het voorlief en ging naar huis. De volgende skirm testte ik mijn replica en kwam ik erachter dat mijn hop up compleet naar de klote was. De hop up deed niets meer.
Als ik beter had opgelet had ik dit waarschijnlijk wel op kunnen lossen met het bedrijf, maar ik ga hier niet meer naar terug.

Ik nam het toen maar voorlief, omdat het al maanden later was en ik niet zo 1,2,3 terug kon naar de winkel. Als het om de hoek was, zou ik ze een tweede kans geven, maar voor nu is het klaar.