Airsoft bij Paintball Jungle te Wormerveer

Ziet er goed uit.
Hoop tactische mogelijkheden.
Doet een beetje denken aan de locatie waar Dutch the Hooligan vaak speelt en filmt maar dan minder stoffig. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Nu we al bijna twee maanden later zijn, iemand enig idee hoe het ermee voorstaat? Op facebook pagina zie ik nog steeds niks omtrent papieren rond of eventuele eerste testskirm. Misschien de mensen die er geweest zijn meer info?
 
Hoi, Afgelopen maandag heb ik Rob, de eigenaar van de PBJ gesproken. Het veld is klaar. Men heeft de NABV gevraagt om te komen keuren. Maar door drukte?? Laat dat op.zich wachten. Als er een testskirm komt zet Rob het op facebook. Vorige week heb ik Vladimir (ACN lid) gesproken hij zal binnen de club vragen wie er bij aanwezig willen zijn. Als ik meer nieuws is dan deeel ik dit even.
Hans, NHAS
 
Hoi, Afgelopen maandag heb ik Rob, de eigenaar van de PBJ gesproken. Het veld is klaar. Men heeft de NABV gevraagt om te komen keuren. Maar door drukte?? Laat dat op.zich wachten. Als er een testskirm komt zet Rob het op facebook. Vorige week heb ik Vladimir (ACN lid) gesproken hij zal binnen de club vragen wie er bij aanwezig willen zijn. Als ik meer nieuws is dan deeel ik dit even.
Hans, NHAS

Ik zal ook zeker kijken of ik kan bij testskirm. Deur tot deur in half uur daar, ideaal!
 
Kan niet wachten om een mooie locatie te hebben in Noord Holland... Dat gaat dan ook m'n eerste skirm worden! Dat is als het ook echt een locatie wordt :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Kan niet wachten om een mooie locatie te hebben in Noord Holland... Dat gaat dan ook m'n eerste skirm worden! Dat is als het ook echt een locatie wordt :D

Ze zijn gister goedgekeurd door de NABV. Als het goed is, zou hij van de week een aantal skirms online zetten.
 
Beetje een necro, Maar als ik op hun site kijk zie ik alleen maar rare packages waar je.niet je eigen ammo mag gebruiken. Is deze locatie nu open en zijn er normale skirms te doen?

Hij is namelijk wel heel aantrekkelijk aangezien hij met een enkele sprinter zonder overstappen vanuit Gouda te bereiken is. ;)
 
Beetje een necro, Maar als ik op hun site kijk zie ik alleen maar rare packages waar je.niet je eigen ammo mag gebruiken. Is deze locatie nu open en zijn er normale skirms te doen?

Hij is namelijk wel heel aantrekkelijk aangezien hij met een enkele sprinter zonder overstappen vanuit Gouda te bereiken is. ;)

Hi Kevin, zijn zeker normale skirms nu. Ik ga er 14 oktober heen (https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/14-oktober-aca-d-day-skirm-wormerveer.4978/) en ook 28 oktober is er 1. Eigen Bbs mogen gewoon zolang ze bio zijn. Pyros en granaten niet. Zeker professionele organisatie en ze verkopen nu, zo schijnt, valken Bbs.

Meer info is de Facebook pagina beter dan de website. Ze zijn op Facebook redelijk actief en reageren altijd snel op vragen. Website is wat slecht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kevinvr
En op een (aantal? ) vrijdagavonden is er een inloop waar je aan je replica kan knutselen, testen etc. Bij voldoende deelnemers kun je spontaan een skirm organiseren. Als het donker is gaan de lichtmasten aan. Kosten zijn dan 15 euro
 
  • Leuk
Waarderingen: Kevinvr