Airnozel blijft blijft vast zitten

BoudewijnB

New Member
2 jan 2021
3
0
Trophies
1
Goedenavond,

Ik heb mij APS nu meerder malen uit elkaar gehaald, maar ik krijg het probleem niet verholpen en ik hoop dat jullie een oplossing hebben, of met me mee kunnen denken naar een oplossing.

Dit filmpje laat eigenlijk precies zien wat ik ook heb:

op het moment dat ik hem uit elkaar haal doet de airnozel het weer, op het moment dat ik 1x schiet blijft die vast zitten en kan ik hem niet meer in duwen zodat die terug schiet met de veer.
Echter beweegt hij wel op het moment dat ik schiet.
Maar er zit totaal geen kracht in de bal, daarbij maakt hij ook niet echt een lekker geluid.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen bedankt voor de moeite alvast.
 
Al een andere tappetplate, tappetplate spring en nozzle geprobeerd
 
Al een andere tappetplate, tappetplate spring en nozzle geprobeerd
Bedankt voor je reactie, nee dat heb ik nog niet, omdat ik namelijk denk ik nog maar 5 dagen gespeeld heb met dit wapen.

Ben idd vergeten te vermelden dat hij het altijd gedaan heeft totdat ik de piston moest vervangen. Na dat ik die vervangen heb heb ik dit probleem trouwens.

Maar alles lijkt gewoon goed te werken en alles zit er recht in.
 
Ik heb een soortgelijk probleem gehad bij het intern upgraden van een van mijn replica's. In combinatie met een nieuwe hop-up kon ik dus geen standaard M4 nozzle meer gebruiken, aangezien deze net niet helemaal goed paste in mijn nieuwe hop-up. Toen een nieuwe nozzle besteld met de maten welke aangegeven staan op mijn hop-up en toen was het probleem direct verdwenen en deed mijn replica het weer als een zonnetje.

Controleer dus even of je huidige nozzle wel met je andere internals overweg kunnen.