Advies eerste replica

M.H

Member
10 feb 2023
8
2
Trophies
2
Ik heb gister mij aangemeld bij de NABV. Dus over een paar weken kan ik mijn eerste replica aanschaffen. Zelf had ik er 2 gezien waar mijn interesse op viel. Ik zag in een ander topic de site www.airsoft-intrepot.fr voorbij komen. Zijn er mensen hier die ervaring hebben met deze site?
Op deze site zag ik de G&G GC16 Predator. (€330) dit leek mij wel een prima starters replica.

Daarnaast had ik ook nog op www.gunfire.com de Specna Arms SA-A34P ONE (€436) gezien. Hier stond alleen ook bij dat deze al een aantal interne aanpassingen heeft gehad (zie onderstaand)

Piston with 14 metal teeth, made by SHS
- TITAN V2 Advanced by GATE
- CNC trigger for Retro Arms M4 / M16 (A) replicas
- SHS white piston head with ball bearings
- Maple Leaf HU 2021 MrHop 60 ° bucking
- OMEGA spacer by Maple Leaf

Nu is mijn vraag zijn de aanpassingen op de Specna die 100 euro meer waard en is dit overal dan een betere keuze?

Al vast bedankt voor jullie hulp.

Gr Mareno
 
de site www.airsoft-intrepot.fr voorbij komen. Zijn er mensen hier die ervaring hebben met deze site?
Ikzelf heb daar vorig jaar voor mijn vrouw een Specna Arma F01 Flex besteld en later nog een hele -grote :) - lading klein spul; BB's, veren, shims, grips, gas enz enz. Alles netjes en snel geleverd; top shop!
S.W.A.T.PUP hier op forum heeft er ook al spullen besteld.

starters replica G&G GC16 Predator. (€330) .... Specna Arms SA-A34P ONE (€436)
Nu is mijn vraag zijn de aanpassingen op de Specna die 100 euro meer waard en is dit overal dan een betere keuze?
Persoonlijk zou ik dit geen starters replica's noemen :) Maar als je het geld er voor uit wilt/kunt geven; doen. Denk dat je met geen van beiden fout kunt gaan.
Zelf zou ik dan voor de Specna Arms gaan; zitten net wat meer extraatjes op. (ben sowieso Specna fan; heb zelf de B02 ONE).:cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: M.H
Als ik mij niet vergis hebben beiden een systeem waar je de veer snel uit de gearbox kunt nemen via de achterzijde. Bij de Specna is deze beter toegankelijk als bij de G &G.
Beiden zijn mooie machientjes.
Zelf heb ik een AKS74U besteld en netjes geleverd gekregen.
Snel verstuurd en degelijk verpakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: M.H
Wat ik altijd aanraad bij nieuwe spelers, nu ook bij jou. Ga naar een shop. Heb een budget in je achterhoofd, pak een aantal replica's op, voel wat je fijn vind, vaak mag je er ook nog mee test schieten, als dat allemaal naar wens is met een bepaald model, maak de aanschaf. Later kan je je gaan focussen op upgraden etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: M.H
Ikzelf heb daar vorig jaar voor mijn vrouw een Specna Arma F01 Flex besteld en later nog een hele -grote :) - lading klein spul; BB's, veren, shims, grips, gas enz enz. Alles netjes en snel geleverd; top shop!
S.W.A.T.PUP hier op forum heeft er ook al spullen besteld.


Persoonlijk zou ik dit geen starters replica's noemen :) Maar als je het geld er voor uit wilt/kunt geven; doen. Denk dat je met geen van beiden fout kunt gaan.
Zelf zou ik dan voor de Specna Arms gaan; zitten net wat meer extraatjes op. (ben sowieso Specna fan; heb zelf de B02 ONE).:cool:

Dankje voor je reactie.
Zelf heb ik een budget van 400 max (alleen de replica) Ik zag gister helaas net na dat ik het bericht het geplaatst dat de Specna blow back heeft. Hier heb ik toevallig afgelopen zaterdag mee geschoten en vond dit eerlijk gezegt toch niet zo fijn. Maar heb nu de Specna RRA SA-EO7 EDGE 2.0(€305) gezien. Hier zit geen blow back op maar leek mij ook een prima replica en is toch wat goedkoper.
 
Als ik mij niet vergis hebben beiden een systeem waar je de veer snel uit de gearbox kunt nemen via de achterzijde. Bij de Specna is deze beter toegankelijk als bij de G &G.
Beiden zijn mooie machientjes.
Zelf heb ik een AKS74U besteld en netjes geleverd gekregen.
Snel verstuurd en degelijk verpakt.

Dankje voor je reactie.

In het NAC gaven ze inderdaad ook het advies om te kijken naar een Quick change system.
 
Wat ik altijd aanraad bij nieuwe spelers, nu ook bij jou. Ga naar een shop. Heb een budget in je achterhoofd, pak een aantal replica's op, voel wat je fijn vind, vaak mag je er ook nog mee test schieten, als dat allemaal naar wens is met een bepaald model, maak de aanschaf. Later kan je je gaan focussen op upgraden etc.

Bedankt voor je reactie.

Zodra ik mijn pas heb ontvangen wil ik naar unit13 gaan om te kijken en wat verschillende replicas vast te houden mits mogelijk. Bij het NAC gaven ze dit ook aan maar om daarna de replica zelf op taiwangun of gunfire te bestellen omdat dit toch net iets goedkoper is dan hier in NL.