ACN Introducé dag 28 oktober - Gasselte!

ACN bot

Member
28 jun 2017
5
13
Hallo allemaal!

Dit jaar staat onze introducé dag gepland op 28 oktober bij Gasselte (bekijk hier een video over deze locatie). In samenwerking met ACS is er plek voor 45 huurders en 45 beginners. In totaal dus 90 personen.

Heb jij nog nooit ge-airsoft? Heb je geen gear? Dan kan je voor 65 euro een set huren en airsoft komen ervaren (toegangskaart zit er ook bij in). Wij zorgen ervoor dat je ingedeeld word in een squad onder leiding van één van onze squadleaders. Die staan weer onder een bevelhebber. Samen zorgen zij ervoor dat je meer te doen hebt dan achter een boom zitten en wat BB's schieten naar de tegenstander.
Uitdagende missies, samenwerken met andere squads en toffe acties zitten in je to-do lijst die dag ;). We laten je een airsoft dag zien zoals wij die zelf ook het liefst zien.

Heb jij nog niet veel airsoft ervaring? Zeg, 2 tot 3 skirms gedaan, maar wel je eigen gear, een NABV pas en een replica? Dan ben je ook van harte welkom. Een kaartje kost dan 30 euro. We willen starters ook graag op weg helpen. Je draait ook mee in onze squads en werkt mee om de missies te behalen voor die dag.

De planning voor deze dag is:

8:30u - Binnenloop
9:00u - Intro uitreiking kleding
9:30u - Inro uitreiking replica’s en briefing.
10:00 - briefing / start game
13:00 - Pauze
14:00 - Start middag
16:30 - Einde

Zorg dat je op tijd bent, we willen graag op tijd starten!

In de pauze is de bar geopend om een lunch te kopen. Ook de airsoft shop is geopend zodat je gelijk al een deel van je toekomstige gear kunt aanschaffen.

Wat tips om mee te nemen deze dag als je geen gear hebt:
  • Goede schoenen! Het liefst hoge schoenen die je enkels ondersteunen
  • Wat drinken voor tussendoor
  • Goed humeur ;)
Aanmelden voor zowel de introducés als de beginners kan via deze link:
https://www.airsoftcombatsupport.nl/product/acn/

We gaan er een toffe dag van maken! Tot de 28e!

[RSVP=3253]Click here to RSVP[/RSVP]

Anton - 1 - Yes
BoomSmurf - 1 - Ex-noob, wil graag andere noobs helpen
Boudewijn - 1 - Mijn eerste ACN skirm :D
campesteijn - 1
Caspar - 1 - Introducé!
Christian0341 - 1 - Karbonkel the noob
Daan63 - 1 - Heb er zin in
Daburg - 1
Dima - 1
Ernstjan - 1
Gewitwel - 1 - Let's play :)
Hertenvacht - 2
Jan - 1 - AANWEZIG!
Joost.B - 2
jurgen - 1 - Er ook bij met eigen gear dit jaar
Linkebertus - 2
Luca - 1
Lukas - 1 - Ben erbij ;)
manderspaul - 1 - Aanwezig uiteraard!
Michiel - 1 - Let’s Go!!
michiel80 - 1
Mike-Whiskey - 1 - Gelukt!
mwilliam - 1 - Zin in :D Kom met boudewijn en nog wat anderen
Niels Seppenwoolde - 1 - zin in
NielsHoffland - 3 - Zin in! Kom met 2 vrienden
noudi93 - 1 - superveel zin in
Peter - 1
PeterH - 1
Rebeli0n - 2 - Beide first timers!
Sjoerd - 1 - Let's go!
Slackjaw - 1 - First timer!
Somentus - 1
Tactical Bear - 1 - Present!
ThijsW - 1
WaterIsNat - 1 - Ben erbij!

Total: 41
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Ernstjan en Anton
Ik wil er zeker bij zijn, alleen nog even kijken of ik kan en vervoer kan regelen. Misschien kan ik een vriend met rijbewijs verleiden om mee te gaan.
 
Ik wil er zeker bij zijn, alleen nog even kijken of ik kan en vervoer kan regelen. Misschien kan ik een vriend met rijbewijs verleiden om mee te gaan.
ik zit een beetje met hetzelfde probleem. ik zou om 6:54 op Deventer kunnen staan, 7:41 op Zwolle of 8:25 op Assen centraal. ik probeer 1 van mijn vrienden over te halen maar als 1 van jullie mij kan oppikken op 1 van de genoemde stations of zelfs in Rijssen zou dat erg gewaardeerd worden. ik heb zelf een volledige set met replica dus kan lastig een dag van tevoren al die kant op reizen.
sta ook open voor andere opties. alvast bedankt.
 
Had graag meegewild omdat ik jullie stijl van spelen graag eens 'live' zou willen meemaken, maar zit dan in de weekenddienst.

Volgende keer beter, ik krijg m'n kans nog wel. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Nielshoffland en Niels, de ACN leden moeten er nog eerder zijn en zich gaan storten op de organisatie. Ophalen is voor ons deze keer niet handig sorry!
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels Seppenwoolde
Nielshoffland en Niels, de ACN leden moeten er nog eerder zijn en zich gaan storten op de organisatie. Ophalen is voor ons deze keer niet handig sorry!

Geen probleem! Het nadeel van waar ik woon is dat niet veel mensen erlangs komen richting de skirms. Ik probeer iets te regelen en anders word het een andere keer. Ik ben in ieder geval zeker bij Delta 19 in Gasselte de 30e en 1ste. Moet ik wel bijna 3,5 uur voor reizen. :oops:
 
Iemand die van dichtbij Alphen a/d Rijn komt met wie ik zou kunnen meerijden? Zou hier graag bij willen zijn! Heb m'n eigen gear enz al, wil t graag hier uitproberen ;)
 
Iemand die van dichtbij Alphen a/d Rijn komt met wie ik zou kunnen meerijden? Zou hier graag bij willen zijn! Heb m'n eigen gear enz al, wil t graag hier uitproberen ;)

Ik moet even kijken hoe vol de auto wordt, maar ik rijd vanuit Wateringen. Als ik ruimte heb mag je mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: mwilliam
Ik hoop dat ik kan reserveren voor dat het vol is, vang pas in de loop van de week. Ik rijdt vanaf Enkhuizen, dus als er mensen (max. 3 personen) mee willen rijden voor een kleine brandstof bijdrage, instappen kan in Enkhuizen, of Lelystad.
 
Super leuk. Helaas kan ik die dag niet omdat het mijn dochters verjaardag is en ik geen vrienden thuis maak dan als ik ga ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Ik kom vanuit Groningen, en de aansluiting met het OV is redelijk slecht, ik kan er niet om 08:30 zijn. Rijdt er iemand toevallig vanuit Groningen en ben je nog op zoek naar een gezellige bijrijder/DJ? Kies mij :D