Aangenaam, nieuw hier :)

HK511Daan

Member
10 feb 2019
21
15
Trophies
3
Hi allemaal!

Mijn naam is Daniel ik ben 28 jaar en woon in Zuid-Holland. Al een aantal jaar ben ik in het bezit van een NABV en wat replica's. Ik zie mij zelf meer als een verzamelaar dan een actieve speler maar daar wil ik eigenlijk dit jaar verandering in brengen.

Als sinds 2015 lid van de NABV en al een flink arsenaal aan replica's wordt het nu wel tijd om ook echt wat mensen in real life te ontmoeten en te gaan spelen. Als er tips zijn voor leuke outdoor (ligt denk ik mijn voorkeur) of indoor skirms in de buurt hoor ik het graag.

Hieronder 2 van de +/- 20 replica's die ik bezit:



Alvast bedankt voor de tips en tot wederhoren :)
 
Welkom! ik kom zelf uit brabant ! Heeuu :p. Maar wat ik wel kan aan bevelen is Critical Hit Airsoft in Barendrecht.
Erg leuk veld en volk wat aanwezig is. Er woord over het algemeen als een gentleman gespeeld en daar hou ik wel van !
dus mischien is dat een optie om eens langs te gaan en je fijnste replicas mee te nemen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: HK511Daan
intresse vraagje wat bezit je zowel ? Zit namelijk voor een green gass blowback te lijken ^^

GBB:
- Marui G17
- Marui G18c
- Marui MP7 a1 Tan
- Marui MP7 a1 Black
- Marui M&P9 Black
- Marui M&P9 Tan
- Marui Hi-Capa Silver
- Umarex VFC Glock G17
- RWA Nighthawk Custom GRP Stainless Steel Limited Edition (die op de foto)
- RWA Nighthawk GRP Recon CNC Limited Edition (ook op de foto)
- RWA Nighthawk Custom Recon standaard versie

GNBB:
- Marui MK23 Socom full kit

AEG:
- Krytac PDW Black
- Krytac Kriss Vector Black
- Marui SGR-12

Eigenlijk nooit een overzichtje gemaakt dus denk doe het maar even een keer, 15 stuks dus en er is nog een SSP1 onderweg en ik ben bezig om een Marui Scar-L Dark Earth aan te schaffen en zodra de RWA Agent 2 beschikbaar komt wordt die ook besteld :D

Daarnaast vind ik het ook leuk om mooie optics te verzamelen, Eotech, Falke, Sightmark :)

Het is een beetje veel en met het meeste is nog nooit gespeeld. Ik merk wel dat je niet altijd voor looks moet gaan maar meer wat ligt voor jou het beste in de hand. Als je nog een green gas blow back zoekt zou ik toch eens kijken in de richting van een Tokyo Marui Hi-capa, daar heeft iedereen wel kennis van, onderdelen genoeg te vinden en ze schieten ook zo uit de doos prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stijn van Loon
Welkom! ik kom zelf uit brabant ! Heeuu :p. Maar wat ik wel kan aan bevelen is Critical Hit Airsoft in Barendrecht.
Erg leuk veld en volk wat aanwezig is. Er woord over het algemeen als een gentleman gespeeld en daar hou ik wel van !
dus mischien is dat een optie om eens langs te gaan en je fijnste replicas mee te nemen ;)

Critical Hit staat genoteerd en klinkt inderdaad wel als een fijne beleving. Ik zie ook op de (hele nette) website dat ze vrijwel elke week games hebben dus dat moet helemaal goed gaan komen :D

Als er nog mensen uit de buurt zijn die mee willen rijden of een keer samen willen gaan, ik heb een auto tot mijn beschikking :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Stijn van Loon