31-03 & 01-04: The First One @ Zuid-63

Joris

Well-Known Member
26 jun 2017
872
633
Trophies
24
Heel wat ACN-forumleden hebben zich gemengd in de -positieve!- discussies die de organisatie van Zuid-63 aanwakkerde, en de vragen die gesteld werden. Nu is het zover! Het nieuwe terrein in Landgraaf organiseert de 1e publieke skirm!

Wat ik vooral bijzonder (stiekem wel tof) vind, is dat ze aparte sniper- en DMR-tickets verkopen; vijftien, versus 100 assault. Daarnaast een afwijkende pang-regel; 3m voor assault.

THE FIRST ONE @ ZUID-63

Tickets:
http://www.airsoftnolimit.nl/index.php/upcoming-events

---------------------------

Event datums:
31-03-2018 (Zaterdag)
01-04-2018 (Zondag)

Het gaat nu toch echt gebeuren, ZUID63 gaat open. We zullen dit direct met een speciaal event gaan doen.
De Zaterdag doen wij meteen icm de externe Audit van de NABV.

Let op, het event staat nog niet op de NABV site. Vergeet later niet dit event bij je activiteiten te zetten, je introducé en/of request exemption aan te melden.

Locatie: Zuid-63, Dr. Calsstraat 100B 6373TA Landgraaf NL

Tijden: 08.15 (poort sluit om 09.00u) - 16.15u Einde dag

Belangrijk:

- Beperkt aantal snipers/dmr

- Single shot only

- Bio BB's verplicht

- i.s.m de NABV hebben wij andere pangregels: sniper/dmr geen pang, zij dienen binnen 15m over te gaan op side-arm, alle overige AA 3m pangregel

- Teambandjes dienen duidelijk zichtbaar op de arm gedragen te worden die door @irsoft No Limit wordt aangegeven.

- bril/ masker dient minimaal aan nabv eisen te voldoen, en daarbij in goede staat.

- smokes van het merk Enola Gay zijn toegestaan, PYRO's NIET!

- Hit vestje en/of death rag verplicht.

- Wij FPS'n met de Xcortech 3500 met 0.20gr BB's van G&G

- Wij raden u ten zeerste aan uw tanden/ gezicht volledig te beschermen met een daarvoor bestemd product. Doet u dit niet, zijn de consequentie's voor u en kunt u @irsoft no limit hier niet verantwoordelijk voor stellen.

- u dient fysiek in staat te zijn deel te nemen aan ons event, dit terrein kan als zwaar ervaren worden.

- parkeren alleen op aanwijzing marshall, niet zelfstandig parkeren. Bij voorkeur willen wij u verzoeken zoveel mogelijk te carpoolen.

- niet aankomen in full camo, u zult in deze geweigerd worden deel te nemen aan ons event zonder teruggaaf van reeds betaalde gelden.

Tickets verkrijgbaar via www.airsoftnolimit.nl
Let op: Tickets voor Snipers/dmr zijn beperkt en hebben een aparte ticket.

Tickets via de mail en daarmede betalen op locatie kan, echter zullen hier €2 administratie kosten aan toegevoegd worden.
(mail naar info@airsoftnolimit.nl)

Wij zullen tijdens onze events foto's maken en filmpjes, wilt u zich beroepen op uw potretrecht en dus niet in beeld gebracht worden dient u dit voor aanvang event aan te geven.
Wilt u zelf filmen of foto's maken, dit kan echter mogen briefings en marshalls niet zonder goedkeuren gefilmd danwel gefotografeerd worden.
 
Ja jongen! Wij willen in April hier dus heen! 31 maart kwam voor ons totaal niet uit jammer genoeg :( Ga even goed verkennen en geef ons wat inside information voor april ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Ik wil er graag heen, alleen moet ik wel weer vervoer regelen :) Ik hou het in de gaten!
 
Hier nog een gek uit limburg die zich inmiddels aangemeld heeft. Ik kom de zondag (mits mijn door elkaar gelopen betaling juist verwerkt is, heb reeds gemaild naar info@airsoftnolimit.nl)

Ja helaas moeten we kleur bekennen, website heeft een paar betalingen niet lekker laten verlopen. Gelukkig is ons nieuwe website in de maak, vandaag hebben we hem voor het eerst kunnen bekijken en ik ga er stiekem vanuit dat we dan geen grote problemen met inschrijven hebben. In ieder geval excuus hiervoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vallion
Ja helaas moeten we kleur bekennen, website heeft een paar betalingen niet lekker laten verlopen. Gelukkig is ons nieuwe website in de maak, vandaag hebben we hem voor het eerst kunnen bekijken en ik ga er stiekem vanuit dat we dan geen grote problemen met inschrijven hebben. In ieder geval excuus hiervoor.

Ik heb er alle begrip voor. Jullie zijn nog alles aan het opstarten. Ik heb gelukkig de mail al dat de betaling ontvangen is, dus het ticket zal wel volgen. Als jullie organisatie jaren loopt en er regelmatig zo iets zou gebeuren dan is dat misschien een ander verhaal.

Ook vind ik dat jullie in ieder geval goed nadenken om irritaties tijdens de skirms uit de weg te gaan met de sniper/dmr tickets en single shot. Lijkt me in het begin toch even de juiste mix zoeken om het voor iedereen aantrekkelijk te maken.

Hoop in ieder geval dat het me goed bevalt bij jullie. Is echt lekker dicht bij voor me.
 
Ik ben er bij, op de zondag. Kom waarschijnlijk wel alleen, de rest is paaseieren rapen haha! Hopelijk wordt het erg gezellig deze eerst keer. Ook fijn om naast unit 13 nu ook een outdoor area om de hoek te hebben! (Woon zelf naast Sittard).

Mocht er nog iemand anders alleen gaan, laten we meeten!
 
Mooi en groot terrein, maar door het slechte weer in combinatie met de heuvels was het niet zo goed begaanbaar. Als je langer dan 2 seconden op een plek bleef staan bleven je schoenen achter zeg maar

Wel een leuke creatieve speelmodus gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik heb me kostelijk geamuseerd. Inderdaad leuk speltype gedaan. Met meerdere objectives. Achteraf nog een cqb achtig spelletje gedaan toen een groot aantal spelers het veld verlaten had. Ik denk dat No limit veel ervaringen heeft opgedaan de afgelopen twee dagen waardoor het in de toekomst alleen maar nog beter word. Single shot was goed te doen en sniper /Dmr limiet was inderdaad wel nodig. Er zijn een aantal behoorlijk sterke spots waar je met je aeg te kort komt. Nu bleef het nog fair. Spawn systeem of locaties denk ik persoonlijk dat daar nog wijzigingen in komen. Hier gaan we zeker nog eens terug komen, weer of geen weer. Guido ,(Odin) en de rest, super gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Guido van Malde en Jan
Wij zijn ook zeker wel in voor deze locatie dus als er mensen naar een volgende skirm gaan laat het vooral weten in de skirm sectie! Ben benieuwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Guido van Malde
Oh en bij de briefing werd ons verteld dat het een zwaar veld was. Dit was mijn eerste echte buitenskirm van een hele dag. En ja, al helemaal de volgende dag moet ik echt bekennen het was zwaar, echt zwaar. Ik ben blij met de extra vrije dag :) er zullen geen velden zijn in nederland die vergelijkbaar zijn qua elevation. (Toch wel beetje trots op ons zuid limburgse heuvelland)
 
  • Leuk
Waarderingen: Guido van Malde
Kijk eens op hun facebook pagina. Er staan een aantal filmpjes en een hoop foto's op. En zo ver ik hier begrepen heb komt @Joris met een filmpje binnenkort.
 
  • Leuk
Waarderingen: Guido van Malde