30-04-2017 balls 'n arrows

frogxD

Member
29 mrt 2017
23
18
Trophies
3
Haaaai allemaal.

Ik heb mij aangemeld op 30-4-2017 bij de openskirm in Lelystad bij balls and arrows.

Ik vroeg me af wie het aan durft om mij in zijn / haar squad op te nemen.
Of misschien / waarschijnlijk zijn er nog meer lonewolfs die samen een squad willen vormen. Just let me know!!

Word voor mij in ieder geval de 2de keer, dus weet waar je aan begint ;)
 
T is nog ver weg de 30ste maar er zijn altijd wel mensen bij balls bij wie je kan aansluiten... ga ook vaak genoeg alleen. Laat het je tegen die tijd weten of ik er ook bij kan zijn. Dan zijn we in iedergeval met z'n tweeen.
 
't is inderdaad nog een end weg, maar ik hou dit topic in de gaten. Ik moet wel werken die zaterdag, dus het hangt nog even van de drukte af. :cool:
 
Btw... heb sowieso wel interesse om mensen te vinden die het leuk vinden om vaker naar (open) skirms te gaan en op deze manier een groep te vinden. Niets te serieus of verplichtingen. Misschien meer loners interesse?
 
@The Walker ik zeker, je kunt mij altijd aanspreken voor een skirm. Ik woon zelf in de randstad, alles rond een straal van 100 km is voor mij goed te doen :cool:. Hier in de buurt hebben we ook een hoop indoor locaties waar ik zeker een hoop gebruik van wil gaan maken.
 
@The Walker ik zeker, je kunt mij altijd aanspreken voor een skirm. Ik woon zelf in de randstad, alles rond een straal van 100 km is voor mij goed te doen :cool:. Hier in de buurt hebben we ook een hoop indoor locaties waar ik zeker een hoop gebruik van wil gaan maken.

Tof!. Ben je al langer bezig of net begonnen?

Ik ben trouwens al een klein jaartje bezig (althans lid van NABV) maar nog maar weinig skirms gedaan (6 ofzo) dus voor alsnog een redelijke noob. Wil toch echt naar de eens in de 2/3 weken.
Heb nog geen indoor gespeeld en weet ook niet of mij dat trekt maar natuurlijk voor alles een eerste keer. Wil binnenkort een tweede replica aanschaffen HK417 van Tokyo Marui. Ook niet echt een dingetje voor binnen xD

Ben zeker toe aan nieuwe locaties, ben nog niet verder gekomen dan balls and arrows en veluwe airsoft.
 
Laatst bewerkt:
Btw... heb sowieso wel interesse om mensen te vinden die het leuk vinden om vaker naar (open) skirms te gaan en op deze manier een groep te vinden. Niets te serieus of verplichtingen. Misschien meer loners interesse?

30-4 is nog ver.

Hier heb ik wel interesse in, heb pas 1x geskirmed. Ik wacht op mijn pas nu. Hoop dat ik die dinsdag binnen heb, dan kan het gearen beginnen!

Ik ben ook van plan om in ieder geval eens in de 2-3 weken te gaan (minimaal), en het liefst outdoor.
 
30-4 is nog ver.

Hier heb ik wel interesse in, heb pas 1x geskirmed. Ik wacht op mijn pas nu. Hoop dat ik die dinsdag binnen heb, dan kan het gearen beginnen!

Ik ben ook van plan om in ieder geval eens in de 2-3 weken te gaan (minimaal), en het liefst outdoor.

Tof! Waar ben je geweest je eerste skirm? Lijkt mij leuk als je er ook bij bent de 30ste!
 
Tof! Waar ben je geweest je eerste skirm? Lijkt mij leuk als je er ook bij bent de 30ste!

Ik was 2-4-2017 bij Balls & Arrows voor de eerste keer, was super gaaf. Ik zal eens kijken op 30-4, ik zal rond die tijd wel de gear en mijn eigen replica hebben. Ik zit nog te denken, want ik wil de Krytac lvoa-c maar die is nergens meer te krijgen in Europa. Een klein vogeltje heeft mij verteld dat de nieuwe batch eind mei europa weer binnenkomt. Maar eind mei is nog ver...
 
  • Leuk
Waarderingen: The Walker
Ik was 2-4-2017 bij Balls & Arrows voor de eerste keer, was super gaaf. Ik zal eens kijken op 30-4, ik zal rond die tijd wel de gear en mijn eigen replica hebben. Ik zit nog te denken, want ik wil de Krytac lvoa-c maar die is nergens meer te krijgen in Europa. Een klein vogeltje heeft mij verteld dat de nieuwe batch eind mei europa weer binnenkomt. Maar eind mei is nog ver...

zou hier eens proberen :)
https://www.qtac.nl/airsoft-replicas/rifles/aeg-rifles/12086-war-sport-lvoa-c
 
Ben de 30e wel vrij, heel even kijken wat m'n team doet. Laatste 2 skirms al bij balls geweest namelijk...
 
  • Leuk
Waarderingen: The Walker
Heb mij net aangemeld voor de 30ste, dit wordt mijn 2de Skirm. Ik kom alleen, dus hoop dat ik bij iemand kan aansluiten :oops:
Het wordt een flinke veldslag, nog maar 9 plekken beschikbaar!