3 juni B&A

Vladimir

Amor Vincit Omnia
23 mei 2014
1.708
974
Trophies
24
Wie gaan er 3 juni allemaal richting Lelystad?
Lotte en ik gaan er in ieder geval heen.
Mocht er iemand om een lift verlegen zitten,ik heb nog 1 plek over voor iemand met gear die uit de kop van noord holland komt.
 
De zondag was weer een leuke dag bij B&A.:)
Leuke,grote groep mensen.
140 man.
Goede sfeer,gezellig en eerlijk gespeeld.
Wel waren er de nodige geluiden van mensen die zeiden dat bepaalde andere mensen hun hit niet namen.
Maar ook daar werd niet al te moeilijk over gedaan.
Ook de klacht van het andere team dat wij zaten te spawn killen op een gegeven moment in de middag was ook een losse flodder.:rolleyes:
Ik zat bij een groep die s'middags continue met die groep tegenstanders in de clinch lagen.
We hadden ze op een gegeven moment vast gezet maar toen we zagen dat wij zwaar de overhand hadden op dat veld ging onze hele groep op een ander veld spelen.
Dus bleven er maar 2 a 3 man van ons over.
Maar toen was er al geklaagd.
Grappig.:D

Verder lekker mijn ding gedaan en geholpen met missie punten verdienen waardoor er vaak mooie acties ontstonden.
Je moet van de spelstyl van B&A houden maar het zorgt er in ieder geval voor dat je continue volop in de actie zit.
Wel vaak gestoken door de muggen die zich weinig aan trokken van de muggenmelk waar ik mij volledig mee ingesmeerd had.:eek:
En wat was t vochtig en benauwd gister!:confused:
 
  • Leuk
Waarderingen: lotte
Ik heb weinig meegespeeld by B&A,kon na een half uur stoppen,enorme pyn in myn heup,kon niet meer lopen
Vet balen, myn Wild Hog en Evo 3,kwamen nu eens door de fps-meting heen
Verder waren er een leuke groep spelers,en leuk mee gepraat
Wel tof van Martyn,dat ik als ik volgende keer kom niet hoef te betalen,jippie
@Vladimir heft genoten en een toffe dag gehad
:):):cool: