24 en 25 juni Bunker Hill weekend!

Welke dagen ga je mee skirmen op Bunker Hill?

  • Hele weekend maar arriveer pas op zaterdag

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    22

manderspaul

"Rangers lead the way"
4 jan 2015
779
586
Trophies
35
Strijders,

Wij, enkele ACN leden, zijn van plan om het weekend van 24 en 25 juni 2017, weer eens naar Bunker Hill(Daarle) te gaan. Heerlijk twee dagen lang skirmen en in de avonden gezellige airsoftpraat rondom het kampvuur. Er is zelfs de mogelijkheid om op de zaterdagavond deel te nemen aan de avondskirm.

Wij zullen er waarschijnlijk al op vrijdagavond zijn en zullen daar verblijven tot en met zondagmiddag.
Het zou natuurlijk nog epischer kunnen worden als we met een grote gezellige club het hele weekend daar zijn.
Uiteraard is het ook mogelijk om maar één van de twee dagen met ons mee te spelen!

De inschrijvingen kunnen pas vanaf begin volgende maand gedaan worden, maar zodra dat mogelijk is zullen wij in dit topic een link plaatsen.

Ik hoop vele van jullie daar te zien en hopelijk het hele weekend!

Tot dan...

P.S. om overzichtelijk te krijgen wie er allemaal meegaan, vul bovenstaande poll ff in als je meegaat!

http://3division.eu/Evenementen/2017-06-24/Bunker_Hill

[RSVP=2673]Click here to RSVP[/RSVP]

AirsoftVlogs - 1 - Alleen op Zaterdag
Dimicare - 1 - Alleen de zaterdag
Jan - 1 - Alleen de zaterdag
Man of War - 1 - Het hele weekend!!!!!
manderspaul - 1 - Gehele weekend uiteraard!
michiel80 - 1 - Alleen de zaterdag
Pafkoes - 1 - Weekend Dingen
Peter - 1 - Hele weekend!
Rick191 - 2 - Alleen op zondag
Tactical Bear - 1 - das ganze Wochenende
WillemRT - 3 - Alleen de Zondag

Total: 14
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Aiden en campesteijn
Ga me best doen!

is daar stroom en alles aanwezig om laptop en alles mee te kunnen nemen?
 
Ik ga sowieso. Wilde eigenlijk dit weekend al gaan maar dat ging niet vanwege de markt.

Volgende maand ben ik sowieso ook aanwezig met Boris the Battlebus dus die kan evt gebruikt worden als armoury en fixup plek. Heb er camper interieur in zitten dus lekker handig!
 
  • Leuk
Waarderingen: manderspaul
@AirsoftVlogs ,

Er is stroom aanwezig in de vorm van aan elkaar gelinkte haspels.
Het wil echter wel zo nu en dan gebeuren dat alles eruit klapt vim overbelasting.
Maar na 5 min is er weer stroom dus problem solved
 
oke,

het gaat er mij om dat ik ook alles zou kunnen opladen... hahaha
nu kan ik zelf ook wel wat regelen maar als het er is zou het perfect zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: manderspaul
@manderspaul Tering gast... Loop ik daar moeilijk te doen met RSVP functionaliteit toe te voegen, los jij het zo ENORM simpel op... Terwijl het van mij ook verwacht wordt op mijn werk... man man man man man man man man man man. Waarom bedenk ik dat niet X'D Respect dude!

Ontopic:
Alleen aanwezig op el zaterdag ^_^ Zondag al plannen om naar een concert te gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick en manderspaul
Ik ben er zaterdag bij, zondag gaat helaas niet lukken. hopelijk met mijn eigen gear maar weet dat nog niet zeker.
 
  • Leuk
Waarderingen: manderspaul