23 december 2018. Einde jaar skirm bij Balls & Arrows, Lelystad.

Akita

Well-Known Member
9 mei 2018
672
429
Trophies
20
Einde Jaar Skirm bij Balls and Arrows!

Zondag 23 december is er alweer de laatste Skirm van 2018 bij Balls and Arrows!

Als afsluiting van weer een top airsoft jaar willen we jullie allemaal uitnodigen om dit mooie jaar met ons af te sluiten.

Wij gaan de top 10 van bezoekers aan Balls and Arrows van het afgelopen jaar uitgenodigd om gratis aan deze Skirm deel te nemen!

Verder geven wij iedereen voor deze Skirm 5 euro korting op de entree!

Zin om aan het einde nog even te blijven hangen en wat lekkers te eten? Je kan bij deze Skirm een ½ kip en patat bestellen voor maar €7,50!

Let op dat je dit van tevoren aangeeft via het inschrijfformulier dit ivm inkopen van de Kippen.

Verder staat er voor iedereen weer wat lekkers op de bar en houden wij weer een grote gratis verloting met dit jaar zelfs kans op en replica pistool!

Kortom alles om jullie te bedanken voor weer een top airsoft jaar!

Schrijf je snel in voor deze mooie Skirm!

Let op vol is vol!


Nog meer mensen van hier aanwezig? Ik ben er maar zonder kip. o_O
 
Ben er aankomende zondag bij.
Weet niet of ik de gehele dag aan het skirmen ben.
Moet nog een 2tal replica's afstellen ivm opnieuw opbouwen.

Mvg Roy AKA Smitty
 
  • Leuk
Waarderingen: Akita
Die Diemaco blijft niet zo.
Dit word waarschijnlijk een C7NLD of een GBBR C8NLD op HPA ;)

Mvg Roy
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Wat betreft de skirm heb je weinig gemist. 's Ochtends ging alles redelijk lekker maar 's middags was het huilen met de pet op. Zo erg zelfs dat ik om half drie ben gestopt met spelen. Orga valt niks te verwijten maar de instelling van een hoop spelers was om te janken. Wannabe Novritsches die je op 10 meter op je hoofd schieten, Call of Duty strijders die niet kijken maar gelijk op alles wat beweegt schieten (ben binnen een half uur 3 x door eigen troepen afgeschoten), respawn belegeren en onder vuur nemen terwijl er mensen in staan en als je er wat van zegt krijg je een grote muil en gaat iemand mauwen over dat iemand het bandje aan de verkeerde arm draagt. Dan nog de God-mode players die kennelijk niet gehit kunnen worden (schiet een heel magazijn in iemand zijn rug met interval omdat geen hit en die gast draait zich om en vuurt een salvo op me af). Dieptepunt was dat er tot meermaals toe smokes werden gebruikt langs de A6 (ondanks briefing dat dat daar helemaal niet mag). Gelukkig stond de wind de andere kant op en trad een gozer die nu speelde maar ook vaak marshal is bij B&A gelijk op en pleurde de smokes in een sloot.

Aan de orga lag het absoluut niet en die gingen er ook gelijk mee aan de slag toen ik er melding van had gemaakt. Ook de marshals deden hun best en traden op waar nodig. Maar wat een instelling hebben een hoop spelers tegenwoordig. Teamgenoot van mij speelde rond de deadzone en daar was het niet veel beter. Spelers die wegliepen als een object 10 minuten vastgehouden moest worden door 5 man, geen hits nemen en te lui om een missie uit te voeren.

Tenminste tijdens de loterij nog een rifle bag gewonnen.
 
U was toch niet diegene met die shell ejecting sniper???
Indien wel, dan hebben wij nog ffies staan ouwenelen in de inschiet zone ;)

Mvg Roy
 
Gracias. Was inderdaad grappig aangezien we elkaar wel eens vaker hadden gesproken daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Wat betreft de skirm heb je weinig gemist. 's Ochtends ging alles redelijk lekker maar 's middags was het huilen met de pet op. Zo erg zelfs dat ik om half drie ben gestopt met spelen. Orga valt niks te verwijten maar de instelling van een hoop spelers was om te janken. Wannabe Novritsches die je op 10 meter op je hoofd schieten, Call of Duty strijders die niet kijken maar gelijk op alles wat beweegt schieten (ben binnen een half uur 3 x door eigen troepen afgeschoten), respawn belegeren en onder vuur nemen terwijl er mensen in staan en als je er wat van zegt krijg je een grote muil en gaat iemand mauwen over dat iemand het bandje aan de verkeerde arm draagt. Dan nog de God-mode players die kennelijk niet gehit kunnen worden (schiet een heel magazijn in iemand zijn rug met interval omdat geen hit en die gast draait zich om en vuurt een salvo op me af). Dieptepunt was dat er tot meermaals toe smokes werden gebruikt langs de A6 (ondanks briefing dat dat daar helemaal niet mag). Gelukkig stond de wind de andere kant op en trad een gozer die nu speelde maar ook vaak marshal is bij B&A gelijk op en pleurde de smokes in een sloot.

Aan de orga lag het absoluut niet en die gingen er ook gelijk mee aan de slag toen ik er melding van had gemaakt. Ook de marshals deden hun best en traden op waar nodig. Maar wat een instelling hebben een hoop spelers tegenwoordig. Teamgenoot van mij speelde rond de deadzone en daar was het niet veel beter. Spelers die wegliepen als een object 10 minuten vastgehouden moest worden door 5 man, geen hits nemen en te lui om een missie uit te voeren.

Tenminste tijdens de loterij nog een rifle bag gewonnen.

Kan helaas een hoop bevestigen van de minpunten die je opnoemt. Vooral het Godmode gehalte lag erg hoog. Stond er ook schuin achter toen die kerel die smokes gooide langs het watertje. Gevalletje van niet goed geluisterd. Al met al goed schik gehad met lui waarmee ik optrok en jammer van die wannabe paxen die het allemaal dachten te snaaien, maar vervolgens ervoor zorgde dat het smiddags weinig meer aan was.
 
Tja, dit was voor het eerst in 7 jaar dat ik speel dat ik eerder ben gestopt vanwege dit soort gedrag. Helaas zie je dit soort gedrag steeds meer op de velden. Ga dus van de winter maar wat meer CQB doen met het CQB-team waar ik bij hoor en vanaf april ga ik waarschijnlijk toch wat meer naar het buitenland om te spelen als sniper. Kijken of ik daar dan nog wel met mijn PSG-1 sniper mag spelen.