23 & 24 februari Bunker Hill

Peter Boudewijn

Well-Known Member
29 sep 2016
843
588
Trophies
19
Ghost Warriors zullen weer aanwezig zijn bij het aankomende event van 3D op Bunker Hill. Zaterdag een stuk of 4 en zondag incl enkele intro's met 10.

Gaan er nog meer mensen van hier?

https://www.3division.eu/Evenementen/2019-02-23/Bunker_Hill

Informatie over Bunker Hill:

Adres:
Bruineveldweg 7b
7688 PJ Daarle

Bunker Hill is een voormalig militair munitiedepot dit terrein is 145000 m2 groot.

Op het terrein zijn er 9 koude oorlog bunkers aanwezig en diverse gebouwen dit alles is omringd met een veelzijdig bosgebied.
Strijd voor je commander en beleef de adrenaline van de vele veelzijdige missies.
Op het strijdtoneel wordt je aangestuurd door je commander, je zult samen moeten werken om de winst binnen te slepen.
De teams worden opgedeeld in squads allemaal met hun eigen missie en specialiteiten denk aan recon, sniper , assault missies.
Zaterdagavond zal er een avondmissie gehouden worden.


Aanvang en speeltijden:

Vrijdag: 18:00 tot 23:00 Aankomst weekend spelers

Zaterdag 7:00 opent de poort
8:00 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:00 Einde speeldag
20:30 Avondmissie
Zondag 7:00 opent de poort
8:00 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:00 Einde speeldag

FPS:

Hieronder staan de verschillende regels per categorie replica beschreven. Bij alle FPS testen moet de replica’s onder de 360 FPS schieten, zowel semi-, fullauto en burst. Dit geldt ook voor de replica’s die hier niet genoemd worden, maar wel op het evenement gebruikt worden.

Alle apparaten met full auto mogelijkheden: max. 360 Fps.
Alle apparaten met enkel single shot mogelijkheden: max. 450 Fps.
Alle apparaten met ?Bolt-Action? of S-AEG met minimaal 2 seconden ingebouwde vertraging mogelijkheden: max. 500 Fps.
BB’s:

De BB’s die 3Division toelaat op het evenement zijn biodegradable BB's in de natuurlijk kiezel kleuren (wit, beige, grijs, bruin).
Op verzoek en/of bij twijfel kunnen wij vragen om een Europees geldig certificaat. Op onze evenementen zijn alleen de biodegradable BB's toegestaan i.v.m de milieu eisen.
Hier zal regelmatig op worden gecontroleerd. In het geval wij u betrappen op het gebruik van plastic bb's en dit financiële gevolgen heeft voor onze organisatie zullen wij u hiervoor persoonlijk aansprakelijk stellen. Ons advies dan ook om bij twijfel altijd na te vragen of u uw bb's kunt gebruiken op onze terreinen.
Mocht u gesnapt worden met non biodegradable BB's wordt u van het evenement verwijderd zonder teruggave van het toegangsgeld.

Op ons evenement zijn er ook BB's te koop van het merk Bioval.

Tracer BB's zijn toegestaan, let wel op dat het BIO-BB's zijn.

Facilitaire voorzieningen:

Toiletten zijn aanwezig.
Drinkwater is aanwezig.

Catering:

Op ons evenement is er ook een catering aanwezig, waar je tegen redelijke prijzen verschillende verse broodjes, maaltijden en drinken kan halen.

Camping:

Er zijn goede plekken om tenten te plaatsen voor de overnachting(en).

Parkeren:

Auto's kunnen worden geparkeerd op het terrein.
Het terrein is compleet omheind.

Prijzen:

Weekend Arrangement

Aankomst: Vrijdagavond of Zaterdag.
Vertrek: Zondag.

60 euro p.p

Dag Arrangement

Aankomst: Zaterdag of Zondag.

30 euro p.p

Inschrijven:

Op onze website http://www.3Division.eu gaat u naar evenementen dan kiest u de datum.
Daarna maakt u een keuze uit een weekend of dag arrangement.
U kunt betalen met IDEAL of Paypal.

Wanneer kunt u meespelen:

1. U bent lid van de NABV.
2. U bent door een lid van de NABV aangemeld als introducé
3. Bent u niet woonachtig in nederland, dan dient u een vrijstelling aan te vragen.
4. U laat zich door 3Division aanmelden als introduce en krijgt spullen van 3Division.
Voor meer informatie kunt u de spelregels of algemene voorwaarden raadplegen.
Nog vragen? mail of bel gerust! info@3Division.eu 0624332367 (Gelieve te bellen tussen 18:00 en 20:00 uur)
 
Gisteren weer een heerlijke dag gehad. Weer was perfect! Zon deed goed z’n werk en de wind was nagenoeg afwezig, ideaal!

Helaas bleken de Cobras al wel snel weer te sterk voor Ares wat erin resulteerde dat we halverwege de ochtend teruggeroepen werden naar de base om het spel te resetten. Op dat moment herpakte Ares zich wel even, maar uiteindelijk bleek het verschil toch wel (veel) te groot. We hebben met de Cobras dan ook alle opdrachten kunnen vervullen incl het gevangen nemen van de 2 HVT’s. Opzich wel leuk, maar wat meer belans zou het spel wel goed doen. Helaas weet je dat natuurlijk pas als het spel al loopt...

In ieder geval een lekker dagje gehad met mooie acties. Helemaal de granaat in enemy base was erg lekker :)

Op naar volgende maand!!

Groet,
Peter
 
  • Leuk
Waarderingen: JvdW
Gisteren weer een heerlijke dag gehad. Weer was perfect! Zon deed goed z’n werk en de wind was nagenoeg afwezig, ideaal!

Helaas bleken de Cobras al wel snel weer te sterk voor Ares wat erin resulteerde dat we halverwege de ochtend teruggeroepen werden naar de base om het spel te resetten. Op dat moment herpakte Ares zich wel even, maar uiteindelijk bleek het verschil toch wel (veel) te groot. We hebben met de Cobras dan ook alle opdrachten kunnen vervullen incl het gevangen nemen van de 2 HVT’s. Opzich wel leuk, maar wat meer belans zou het spel wel goed doen. Helaas weet je dat natuurlijk pas als het spel al loopt...

In ieder geval een lekker dagje gehad met mooie acties. Helemaal de granaat in enemy base was erg lekker :)

Op naar volgende maand!!

Groet,
Peter

sluit ik me helemaal bij aan. wij waren er de zaterdag en het was een zeer geslaagde dag.

tot volgende maand!
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Ik krijg door jullie steeds zo een zin in Bunker Hill, ook met oude footage.
Helaas kwam mijn AA pas vandaag terug binnen met upgrades.

Even een korte vraag, blijven er al het hele weekend d.m.v. in de buurt slapen?
Zou voor mij een uitkomst zijn voor die in Maart.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Ik krijg door jullie steeds zo een zin in Bunker Hill, ook met oude footage.
Helaas kwam mijn AA pas vandaag terug binnen met upgrades.

Even een korte vraag, blijven er al het hele weekend d.m.v. in de buurt slapen?
Zou voor mij een uitkomst zijn voor die in Maart.

Als je bedoelt slapen op locatie, dat kan zover ik weet op Bunker Hill terrein zelf. Wees wel gewaarschuwd, je mag NIET slapen in een hotel of ergens anders met je AAs. AAs mogen als je slaapt alleen zijn op een evenementenlocatie, airsoftwinkel of thuis in je eigen kast/kluis.
 
Wat @JWieleman zegt.

De mensen van ons team slapen altijd gewoon daar. En geloof mij de avond kan soms zeker net zo leuk zijn als overdag hahahaha

Overigens hadden we zondag onze GW_Atlas die foto’s heeft gemaakt, dus je kan je zeker weer laten inspireren met genoeg beeldmateriaal als alles ff netjes uitgezocht is ;)
 
Wij waren er ook zaterdag. En het viel me ook al op dat het verschill in teams groot waren. En dat we met de cobra's indd vrij snel ares vast konden zetten.
 
Als je bedoelt slapen op locatie, dat kan zover ik weet op Bunker Hill terrein zelf. Wees wel gewaarschuwd, je mag NIET slapen in een hotel of ergens anders met je AAs. AAs mogen als je slaapt alleen zijn op een evenementenlocatie, airsoftwinkel of thuis in je eigen kast/kluis.

Thanks for the tip, had daar nog niet aan gedacht qua AA's en hotels.

Maar dat zal geen probleem zijn, ik heb een camperbus waar ik dan mee zou komen.
Had al gezien dat er mogelijkheden waren om op het terrein te mogen bivakkeren, was vooral benieuwd of dat nu al gebeurde met deze temperaturen. Maar nogmaals bedankt!