22 April - Wild Mountain / Area 57

Gerben

Well-Known Member
22 feb 2018
56
32
Trophies
6
TIJDEN:·
  • Poort open vanaf 8:00 (ID en NABV pas gereed houden)·
  • Catering aanwezig vanaf 8:00 uur voor ontbijt, koffie en thee.·
  • FPS 9:00 tot 9:50·
  • Start evenement / Briefing 10:00·
  • Pauze van 12:30 tot 13:30 (Lunch)·
  • Einde evenement 16:00

CATERING:
Catering is aanwezig voor warme en gekoelde dranken, ontbijt en diverse lunch gerechten.

SHOP AANWEZIG:
Voor diverse Airsoft benodigdheden.

PARKEREN IS GRATIS!
OVERNACHTINGEN ZIJN GRATIS!(Graag van te voren aanmelden via de info mail)Vragen? info@wild-mountain.eu

Tickets: https://wild-mountain.eu/airsoft-tickets.html
 
Ingeschreven! (Route vanuit Leusden, via Arnhem gear ophalen en verder)
 
Ik ben er ook 22 april
+1 ook nog (en misschien nog +2 die wisten het nog niet zeker)
 
Ik kreeg net een berichtje dat ik de 22e kan meerijden met iemenad! Dus ik ben er waarschijnlijk ook bij! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: jurgen
Mooi leuk ik ben er ook met 2 neefjes
(en misschien nog een nieuweling)
 
@Gerben
Misschein zien wij elkaar zondag wel?
Mag altijd langslopen handje schudden/misschien team up?
Mocht je me nummer willen, pm me maar.

Gaan er nog meer mensen?
 
Gisteren dagje Wild mountain gehad en ik moet zeggen was een zeer leuke warme gezellige fiarplay dag.
Wij warden als team blauw gewaarschuwd, dat het andere team 12 spelers met redelijk ervaring en comms hadden.
En dat we het moeilijk zouden krijgen. de dag wees anders uit tema blauw was beetje sterker in de objectives doen als rood
dagtotaal 1200-200 ofzo (@Gerben , goed dat jullie nog overstapte naar team blauw :))

onze linies waren breed en goed ondersteunend naar elkaar. en dat hielp
super leuke dag gehad leuke game play goed geregeld. fijn..
 
Het was inderdaad een leuke maar vooral ook hete dag! Ik denk dat ik zo'n 5 liter water heb weggedronkeno_O. Ook goed dat ze wat additionele drinkpauzes inlasten. Gelukkig nog schoenen gevonden voor mijn maatje (op Birkenstocks skirmen blijkt niet ideaal;-). Leuke gameplay en als laatste de Escobar-run, die was echt leuk!

Het rode team zag er inderdaad georganiseerd uit. Een stuk of 8 Dutch Lions dacht ik. Maar wij hadden verschillende goed werkende groepjes van 3-4 man die als groepjes ook weer goed samen werkten. In een CQB-omgeving werkt zo'n flexibele opzet toch wat beter denk ik?
 
@Gerben ik had inderdaad vernomen dat die met een hele groep daarheen zouden gaan (Dutch Lions). Zijn super gasten die spelletje heel leuk aanpakken.
Speel graag met die jongens.

Zelf op Zuid 63 geweest in Landgraaf.
 
Weet niet wij speelde blijkbaar tegen hun??
Ik was met 2 neefjes en een vriend en moet zeggen dat we steeds beter ingespeeld raken. (1 blik of handgebaar is vaak genoeg om gevaar een te geven en waar nodig warden en speelde groepjes goed samen (steeds groepjes van 4 man die linies kondne doordrukken en samen werkte met andere naast hun en elkaar waarschuwde voor gevaar :p)

ja kwa vocht,
liter voordat ik er was (toch 1.5 uur onderweg)
op de dag zelf 5 liter water en een halve liter cola
terug ook weer liter vocht

beetje hoofdpijn en beetje vochttekort einde dag maar goed bijgedronken ook vandaag nog.

Misschien volgende keer aansluiten bij die groep :) ben altijd in voor gezellige gasten :)