22/23 Dec gasselte (critical hit)

Ik loop rond met een multicam broek en een coyote fleece jacket. Wrs met een tippman aangezien ik mijn m14 gesloopt heb.
 
Hoop jullie te zien! Heb een ongelukje op het werk gehad waardoor mijn kleine teen zwaar gekneusd is en lopen gaat vrij moelijk ik kijk het morgen even aan anders dan ben ik niet aanwezig helaas baal hier enorm van.
 
Verzamelen bij de 2 Ruski's dan maar?
Bij de briefing, we vallen altijd een beetje buiten de toon :p
 
Morghu, ik ben r al. Heb als je kantine binnenkomt mezelf gesettelt aan een 'n vormige tafel(wit) aan de rechterkant
 
Heb me ondanks de regen goed vermaakt. Jammer alleen dat bij HET 40mm moment mijn ugl geen lucht had(ik had hpa kraan nog niet open gezet) en dus alleen klik deed maar niet af schoot. Hierop zij de tegenstander *pang* :(
 
  • Leuk
Waarderingen: KampingKareltje
Heb me ondanks de regen goed vermaakt. Jammer alleen dat bij HET 40mm moment mijn ugl geen lucht had(ik had hpa kraan nog niet open gezet) en dus alleen klik deed maar niet af schoot. Hierop zij de tegenstander *pang* :(
Zat je team rood of blauw?
 
Ik zat bij onze Russische vrienden, team blauw. (team rood was bang voor regen en kwam pas echt het veld in toen de regen stopte. Daarvoor zaten ze in de gebouwen
 
gelukkig valt de pijn wel mee. aankomende maandag operatie om alles op ze plek te leggen. heb in ieder geval een permanent aandenken aan d19
 
Beterschap en goed herstel!

Zaterdag was er eentje in de sloot gedonderd bij de start na de lunch, het tempo was er gelijk uit omdat iedereen dubbel lag haha.
 
Auw, nasty. Waar ben je onderuit gegaan dan? Trappetje naar de kelder?
Koste mij 2 maand terug namelijk mijn enkel

Beterschap
 
Auw, nasty. Waar ben je onderuit gegaan dan? Trappetje naar de kelder?
Koste mij 2 maand terug namelijk mijn enkel

Beterschap
ik ben in foxtrot op een plastic mat uitgegleden. maar ik moest me torso draaien zodat ik niet op mijn hpa tank viel. waardoor ik met me elleboog op de grond terecht kwam
 
Heb me ondanks de regen goed vermaakt. Jammer alleen dat bij HET 40mm moment mijn ugl geen lucht had(ik had hpa kraan nog niet open gezet) en dus alleen klik deed maar niet af schoot. Hierop zij de tegenstander *pang* :(

Totaal off-topic....

Maar zijn er 40mm granaten die in Nederland toegestaan zijn dan? Want buiten coolness punten doet m’n launcher nu niks en zou hem graag gaan gebruiken :D