1ste replica, vreemd geluid vanuit veer?

Lucky

Member
16 sep 2018
17
0
Trophies
1
Hallo airsofters,

Ik heb misschien een domme of rare vraag. Ik heb net mijn 1ste replic gekocht met een andere veer (m105 of m100). Het is een Krytac Trident crb, maar ik hoor soms de veer "toinge" geloof ik? Is dit normaal of niet? Zo niet wat kan ik eraan doen of is het niet erg/schadelijk? Ik kan namelijk niet zomaar even terug naar de winkel gaan dat is namelijk n eindje rijden. Bedankt voor de hulp!

Link naar filmpje (je hoort t n stuk minder goed op t filmpje).


Bedankt!
 
Ik hoor niet echt iets heel vreemds, behalve dat hij niet helemaal goed geshimmed is. Heb je een chrono? Zo ja, wat zegt die bij de "vreemde" schoten? Doet hij dit "vreemde" schieten ook met magazijn erin met bbs? En feed hij de bbs ook bij een "vreemd" schot?
 
Bedankt voor je reactie!
Hoe hoor je dat hij niet goed geshimmed is? Ik ging er namelijk vanuit dat dit goed zou zitten out of the box..

Helaas geen chrono.
En ja hij doet het ook met magazijn met bb's (zoals in het filmpje te zien en horen).
Hij feed ook prima.
 
Bedankt voor je reactie!
Hoe hoor je dat hij niet goed geshimmed is? Ik ging er namelijk vanuit dat dit goed zou zitten out of the box..

Helaas geen chrono.
En ja hij doet het ook met magazijn met bb's (zoals in het filmpje te zien en horen).
Hij feed ook prima.

Wanneer een replica gemaakt word in de fabriek word hij redelijk snel in elkaar gezet. En worden er een standaard aantal shims tussen de de gears en de gearboxshell gedaan. Dus dan is het nooit perfect bij de replica's, omdat dat echt per replica gedaan moet worden. Omdat overal kleine verschillen inzitten.

Bij Krytac zijn dit soort dingen wel beter, dan bij andere merken. Maar ik heb er laatst een gehad, en toen was het toch wel nodig.