19 of 20 december airsoften?

manderspaul

"Rangers lead the way"
4 jan 2015
779
586
Trophies
35
Gaat er nog mensen skirmen in het weekend van 19 of 20 december 2015?


Zo ja, laat hier even achter waar en welke dag.


Misschien kunnen we wel met een leuk clubje gaan.
 
Ik in ieder geval de 20, kan helaas de 19 niet. Waar is nog een groot ?
 
er is al topic voor de 20e bij veluwe airsoft. Dus als je keuze wilt maken zou ik zeggen kies voor 20e
 
De kogel is door de kerk, het wordt Dark Forest in Ulicoten op zondag 20 december.


Dit wordt voor mij de laatste skirm van 2015, heb er nu al zin in!!
 
Voor mij ook de laatste van het jaar. Maar volgend jaar ga we gewoon weer verder. Kan nie wachte tot de 20e
 
Had er al veel zin in en nu dat ik zie dat @Deny. met aanhang ook komt heb ik er nog meer zin in #Woohoooo!
 
Ik moet wegens omstandigheden helaas afzeggen. Naja in 2016 zullen er ook skirm's zijn in Ulicoten voor een herkansing.


Groeten,


Herman.
 
Heren het was weer gezellig. Ik zeg tot de volgende keer. Ps @Harco bedankt voor je sniper support. Wat een range heeft je replica
 
Ik heb een hele gezellige dag gehad. Lekker liggen campen, samen met Bart en Leon, was heerlijk relaxed. ;-) We hebben ons niet echt ingespannen tijdens onze laatste skirm van dit jaar maar dat mag toch ook wel eens?! :)
 
Geen dank, het was zeker gezellig, en support geven is ook niet moeilijk met half acn aan het spotten. Ging lekker in ons hoekje daar!


Ik hou de agenda in de gaten!